ik weiger om rond één uur in de rij te gaan staan bij de festival ingang. Dan maar bier drinken bij de tent.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:59 schreef TWP het volgende:
[..]
Want je gaat naar Foster the People? Of andere reden?
lijkt me ook zo kut om in die massa te staan, ik ga rond een uur of 3 pas het terrein op.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:43 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
ik weiger om rond één uur in de rij te gaan staan bij de festival ingang. Dan maar bier drinken bij de tent.
en bier bestellenquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:01 schreef CherryLips het volgende:
En in die tijd moet ik dan ook nog een chocolademuffin en aardbeiensmoothie wegwerken, dat haal ik nooit
Rebels.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:43 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
ik weiger om rond één uur in de rij te gaan staan bij de festival ingang. Dan maar bier drinken bij de tent.
Waarschijnlijk Stanley en de Menzo's.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:45 schreef vault_tec het volgende:
Wat is nou de vervanger van bullet for my valentine?!
Nu al een godsgruwelijke hekel aan die gasten. Hoe kunnen ze dit boeken.quote:
Tenenkrommendquote:
Selah Sue in drie jaar:quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:41 schreef Fuszy het volgende:
Graffiti6 van de lima naar de alpha vind ik ook wel opmerkelijk in één jaar tijd. Al waren ze er vorig jaar als vervanger volgens mij.
Hou rekening met het gebrek aan beter in de alpha...quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Selah Sue in drie jaar:
Lima -> India -> Voorlaatste in de Alphadat is echt giga promotie
Ja maar dit is wel ongekend, net voor de afsluiter. Dat is afgezien van het gebrek aan absolute toppers toch een vrij prominente plek. Wel terecht natuurlijk dat ze WT ingehaald heeftquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:14 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Hou rekening met het gebrek aan beter in de alpha...
Zit er betekenis in de volgorde van de spelende bands?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:16 schreef rubbereend het volgende:
Ja maar dit is wel ongekend, net voor de afsluiter. Dat is afgezien van het gebrek aan absolute toppers toch een vrij prominente plek. Wel terecht natuurlijk dat ze WT ingehaald heeft
mwah beetje. De grootsten staan natuurlijk niet als opener. Maar volgens spreiden ze ook wel een beetje in stijlen, dat er een beetje afwisseling in zitquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Zit er betekenis in de volgorde van de spelende bands?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |