quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
dat zal je leren!quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:57 schreef TWP het volgende:
Ik zat rustig op de lapo te hunten, kom je er weer tussendoor
Want je gaat naar Foster the People? Of andere reden?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:58 schreef Gewoonik het volgende:
ik moet de wombats op vrijdag helaas missen. maar seasick steve hebben ze keurig gepland.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:59 schreef MaJo het volgende:
Ik ben echt blij met de programmering! Geen herhaling van grote bands zoals op Werchter maar veel nieuwe bandjes checken
Feestquote:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 28-07-2011 om 16:36:47De Lowlands Mobile Guide (app) is live! SMS LOWMAP naar 3010 of zoek op Lowlands 2011 in de iStore en Android Market #LL11 reageer retweet
nee dusquote:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 28-07-2011 om 17:02:58@TOmvadek Nee, die is er dit jaar niet meer reageer retweet
ik weiger om rond één uur in de rij te gaan staan bij de festival ingang. Dan maar bier drinken bij de tent.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:59 schreef TWP het volgende:
[..]
Want je gaat naar Foster the People? Of andere reden?
lijkt me ook zo kut om in die massa te staan, ik ga rond een uur of 3 pas het terrein op.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:43 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
ik weiger om rond één uur in de rij te gaan staan bij de festival ingang. Dan maar bier drinken bij de tent.
en bier bestellenquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:01 schreef CherryLips het volgende:
En in die tijd moet ik dan ook nog een chocolademuffin en aardbeiensmoothie wegwerken, dat haal ik nooit
Rebels.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:43 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
ik weiger om rond één uur in de rij te gaan staan bij de festival ingang. Dan maar bier drinken bij de tent.
Waarschijnlijk Stanley en de Menzo's.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:45 schreef vault_tec het volgende:
Wat is nou de vervanger van bullet for my valentine?!
Nu al een godsgruwelijke hekel aan die gasten. Hoe kunnen ze dit boeken.quote:
Tenenkrommendquote:
Selah Sue in drie jaar:quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:41 schreef Fuszy het volgende:
Graffiti6 van de lima naar de alpha vind ik ook wel opmerkelijk in één jaar tijd. Al waren ze er vorig jaar als vervanger volgens mij.
Hou rekening met het gebrek aan beter in de alpha...quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Selah Sue in drie jaar:
Lima -> India -> Voorlaatste in de Alphadat is echt giga promotie
Ja maar dit is wel ongekend, net voor de afsluiter. Dat is afgezien van het gebrek aan absolute toppers toch een vrij prominente plek. Wel terecht natuurlijk dat ze WT ingehaald heeftquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:14 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Hou rekening met het gebrek aan beter in de alpha...
Zit er betekenis in de volgorde van de spelende bands?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:16 schreef rubbereend het volgende:
Ja maar dit is wel ongekend, net voor de afsluiter. Dat is afgezien van het gebrek aan absolute toppers toch een vrij prominente plek. Wel terecht natuurlijk dat ze WT ingehaald heeft
mwah beetje. De grootsten staan natuurlijk niet als opener. Maar volgens spreiden ze ook wel een beetje in stijlen, dat er een beetje afwisseling in zitquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Zit er betekenis in de volgorde van de spelende bands?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |