quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:28 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Je de gitaarliefhebbers mogen de meters weer maken. De Bravo en X-rayyers hebben weer een makkie, die hoeven maar een paar meter te waggelen. Ziet er ook niet uit natuurlijk van die zombies onder invloed ....
quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:23 schreef TWP het volgende:
[..]
Maar vrijdag wordt wel 'De Grote Frustratiedag':
Mij hoor je niet klagen hoor. Heerlijk om rond te lopen over het terrein.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:36 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Alsof het zo'n straf is die stukjes te lopen... er is genoeg te zien / doen onderweg.
Dat was vorig jaar wel geweldig om te zien de enorme rij die van B/X naar Alpha liepen om naar Pendulum te gaan en daarna in net zo'n optocht weer terug. Oogkleppen op, gewoon doorlopenquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:28 schreef WeezerButler het volgende:
Je de gitaarliefhebbers mogen de meters weer maken. De Bravo en X-rayyers hebben weer een makkie, die hoeven maar een paar meter te waggelen. Ziet er ook niet uit natuurlijk van die zombies onder invloed ....
Of gaan ze Joost van Bellen weer eens opgraven voor dit jaar?quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat of wie is de special surprise act bij de Zeroo's eigenlijk? Vast de Vengaboys ofzo.
Tja. Ik zou wel eens nieuwe dj's willen en sowieso terug in de Alpha, dit sloeg nergens op vorig jaar. Veel te druk, gelukkig was het enigzins redelijk weer (alleen wat fris) zodat er buiten Grolsch minstens zo hard gedanst werd als binnen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:45 schreef WeezerButler het volgende:
En weer de Alpha DJs in de Grolsch op zaterdag. Vervelende borstklop DJs
quote:Nieuwe manier van ticketfraude
Na het eerdere nieuws over valse hard-copy kaarten, is er nu nog een nieuwe manier van fraude in Lowlandskaarten opgedoken. Er worden mails verstuurd met het verzoek om je barcode door te mailen. Dit zou zijn om te controleren of je barcode geldig is. Dit is grote onzin: zowel Lowlands, Mojo Concerts als Ticket Service zullen nooit om je barcode vragen. Mail deze dan ook niet door want je loopt een groot risico dat jouw barcode op een vals ticket belandt en dat jijzelf niet meer binnenkomt.
Iddquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:17 schreef TWP het volgende:
#$%@#% wat een overlap zegVooral vrijdag is het niet te zunig.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Of gaan ze Joost van Bellen weer eens opgraven voor dit jaar?
in X-Ray ook nog eens. En half 3 is ook niet handig, is gelijk met The Deaf en The Wolff op Charlie en Alpha.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:56 schreef ralfseltje het volgende:
Suuns om half drie neerzetten.... Wat veel rare keuzes zeg
quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:26 schreef Tourniquet het volgende:
http://lowlands.nl/blokkenschema.php
No sleep at Lowlands zou beter zijnquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:22 schreef WeezerButler het volgende:
Vind dat nieuwe Lowlands shirt "No sleep till Lowlands" een beetje misleidend. Niet echt over doorgedacht i.i.g.
Gevalletje Broken Bells, maar dan nog iets droeviger.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:51 schreef WeezerButler het volgende:
Grootste aanfluiting qua programmering/indeling is toch wel Dewolff in de Alpha op zaterdagmiddag.
Morgen staat de App in de iTunes Store.twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 28-07-2011 om 12:22:35@estefanus Yep, morgen staat hij in de iStore! reageer retweet
Sterker nog.. Er staat teveel tegelijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:36 schreef AMDB het volgende:
Ik snap dat sommige mensen de line-up matig vinden, maar ik heb echt geen tijd voor nog meer toffe namen
Als je om 19:00 naar bed gaat welquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:43 schreef ondeugend het volgende:
Zaterdag hoef ik pas om 20.00 op te staan zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |