quote:
ik vind dit heel mooiquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb mijn haar echt 10000 kleuren gehad joh
Krijg alleen de bestandsnaam te zienquote:
Matig.quote:
Oh, wacht, heb die HTC weer, dus kan kijken!quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Matig.
Zou zo uit de Harajuku-regio ontsnapt kunnen zijn.
Christina dusquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:39 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ik vind je een beetje op een jonge Patricia Paay lijken.
Jong he, echt jong bedoel ik dan. Dus niet verkeerd opnemen want toen zag ze er goed uit!
Op die kleine foto ja, maar nu?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:39 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ik vind je een beetje op een jonge Patricia Paay lijken.
Jong he, echt jong bedoel ik dan. Dus niet verkeerd opnemen want toen zag ze er goed uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste een beetje adele, nu La Paay
Anonimity is a bliss
Nee, die niet echt.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Op die kleine foto ja, maar nu?Noooh nu lijk je ook op iemand, eventjes zoeken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste een beetje adele, nu La Paay“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
kawaii!quote:
Barbiequote:Op donderdag 28 juli 2011 15:41 schreef Zeroku het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)L&sqi=2&ved=0CBgQ9Q8
Wat een kutsysteem heeft Google gemaakt zeg.
Harajuku. AL lopen ze er niet zo veel meer rond, schijnt nu bij een ander metrostation te zijn. Alleen de eckte bazen (lees: geen geld om een metrokaartje te kopen) staan nog bij Harajukuquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:40 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Je zult zo iemand tegenkomen op straat. Hoe fucking vet.
Oke, met een dikker hoofd, dikkere wenkbrauwen en meer mijn dopneus, zou het kunnenquote:
Google Feces?quote:
quote:
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
nee ik moet niet poepen, ik ben kwaad. Heb die doos 2 weken geleden nog in mijn handen gehad
En nu??? Weg foetsie kut kak!
Windows-CD.quote:
Ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:45 schreef Zeroku het volgende:
Godverdomme, die reclame van René Froger.
aha.quote:
Toi toi toi!quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:45 schreef gewoonfaye het volgende:
Maargoed, ik ga mijn spullen bij elkaar rapen en dan richting de mac5 uur in de frietlucht, joy.
Doos, kut, kak. Meid, je pillen!quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
nee ik moet niet poepen, ik ben kwaad. Heb die doos 2 weken geleden nog in mijn handen gehad
En nu??? Weg foetsie kut kak!
Ook zo'n Anita die je tof mee ziet zingen.quote:
SBS6 wordt nieuwe RTLquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:46 schreef iBenny het volgende:
RTL Nederland en John de Mol al in 2012 uit elkaar
John gaat RTL dood maken!
Want?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:47 schreef Bellatrix het volgende:
Ik maak me meer zorgen om de publieke omroep.
Ik kom niet verderquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:47 schreef ValHallen het volgende:
Filmlijst bijna klaar
Best een tyfuswerk, een top 100 maken
Je hebt de nota niet meegekregen dat ze minstens één omroep weg willen i.v.m dat er 200 miljoen bezuinigt wordt op kunst en cultuur?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Want?
Die overleven het wel... hele jaar door BzV en de marktaandelen vliegen de koe uit
Je kon er ook 10, 25 of 50 kiezen hequote:Op donderdag 28 juli 2011 15:47 schreef ValHallen het volgende:
Filmlijst bijna klaar
Best een tyfuswerk, een top 100 maken
Ohw ja, ik denk dat er gewoon 1 zender verdwijnt en dat er nog flink wat fusies aankomen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je hebt de nota niet meegekregen dat ze minstens één omroep weg willen i.v.m dat er 200 miljoen bezuinigt wordt op kunst en cultuur?
Ik wist er wel meer, maar de meeste zijn van die relatief onbekende Japanse horror of andere films die toch geen andere stemmen krijgt, dus het is nutteloos om daar zoveel tijd in te steken dan.quote:
Klopt, maar de lijstjesfreak in me schreeuwt om een top 100quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kon er ook 10, 25 of 50 kiezen he.
Fustjes bier?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, ik denk dat er gewoon 1 zender verdwijnt en dat er nog flink wat fussies aankomen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
dan zwaaien we Powned gezellig uitquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je hebt de nota niet meegekregen dat ze minstens één omroep weg willen i.v.m dat er 200 miljoen bezuinigt wordt op kunst en cultuur?
quote:
Het zou niet eens zo heel verkeerd zijn om terug te gaan van 3 naar 2 omroepen, mits de publieke omroep dan echte kwaliteit uit gaat zenden. Ze proberen nu teveel te lijken op de commercielen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Liever de TROS en WNLquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan zwaaien we Powned gezellig uit![]()
daar zal niks aan verloren gaan
Er moet ook echt gefuseerd worden, daar hoor je mij niet over, maar het kabinet gaat erg veel weg doen. Niet alleen bij de tv, alles wat met cultuur te maken heeft. Daar maar ik me zorgen over, omdat dat een land kleur geeft en vormt. En dat bouw je niet zomaar weer eventjes op over 20 jaar. Weg is weg.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan zwaaien we Powned gezellig uit![]()
daar zal niks aan verloren gaan
Klopt en dat ben ik ook wel met MM eens. Voordeel is wel dat de beste kunst vaak wordt gemaakt als de situatie slecht is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er moet ook echt gefuseerd worden, daar hoor je mij niet over, maar het kabinet gaat erg veel weg doen. Niet alleen bij de tv, alles wat met cultuur te maken heeft. Daar maar ik me zorgen over, omdat dat een land kleur geeft en vormt. En dat bouw je niet zomaar weer eventjes op over 20 jaar. Weg is weg.
Zou dat ook niet te maken hebben met de overkill aan festivals de laatste tijd?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:54 schreef Zeroku het volgende:
Zelfde als met die belastingverhoging op evenementenkaartjes. Als je ziet hoe leeg het is bij feesten als Extrema, Wish Outdoor etc. Dat zijn feesten die normaal echt dik 50/60.000 bezoekers trekken en dit jaar krap aan de helft.
Daar zal het ook wel deels mee te maken hebben ja. Maar ik geloof niet dat dat opeens de helft van de bezoekers doet verdwijnen. Zeker niet bij gerenommeerde evenementen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zou dat ook niet te maken hebben met de overkill aan festivals de laatste tijd?
Dat is ook zeker. In nood worden vaak wel mooie dingen geboren. Maar 200 miljoen is een grote klap voor die sector. Denk aan alle mensen die hun banen verliezen in de orkesten, de filmwereld etc. Die komen thuis te zitten, moeten eerst omgeschoold worden. Dat gaat uiteindelijk nóg meer kosten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt en dat ben ik ook wel met MM eens. Voordeel is wel dat de beste kunst vaak wordt gemaakt als de situatie slecht is.
Beetje jammer, alle leuke bandjes op de festivals en weinig in melkweg/paradiso e.d.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zou dat ook niet te maken hebben met de overkill aan festivals de laatste tijd?
Het zal er zeker mee te maken hebben ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar zal het ook wel deels mee te maken hebben ja. Maar ik geloof niet dat dat opeens de helft van de bezoekers doet verdwijnen. Zeker niet bij gerenommeerde evenementen.
stel je niet zo aanquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:58 schreef Patje1987 het volgende:
Die lappen tekst zijn ook lekker te lezen op je mobiel zeg. Morge trouwens
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:58 schreef Patje1987 het volgende:
Die lappen tekst zijn ook lekker te lezen op je mobiel zeg. Morge trouwens
Klopt en dat maakt me ook wel zorgen. We zijn hard op weg om van het meest liberale land naar een truttig en gezapig land te veranderen. Gevaarlijke zaak.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is ook zeker. In nood worden vaak wel mooie dingen geboren. Maar 200 miljoen is een grote klap voor die sector. Denk aan alle mensen die hun banen verliezen in de orkesten, de filmwereld etc. Die komen thuis te zitten, moeten eerst omgeschoold worden. Dat gaat uiteindelijk nóg meer kosten.
Toen op Pinkpop ook. Pizza punt ¤7,50. Zeg dat ze er ongeveer 5/6 uithalen. Is gewoon ¤45,- wat ze verdienen aan een fucking pizzaquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het zal er zeker mee te maken hebben ja.
Overigens heb ik geen medelijden met festivals a la Lowlands die zelf al jaren alles duurder maken en opeens gaan huilen als de overheid het voor ze doet. Hypocriet.
En intussen profiteert Berlijn er van omdat zij nog wél weten hoe het moet. Zij nemen de rol van Amsterdam over en dus ook de toeristen en inkomsten. En ik gun het ze ook echt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt en dat maakt me ook wel zorgen. We zijn hard op weg om van het meest liberale land naar een truttig en gezapig land te veranderen. Gevaarlijke zaak.
Wtf.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Toen op Pinkpop ook. Pizza punt ¤7,50. Zeg dat ze er ongeveer 5/6 uithalen. Is gewoon ¤45,- wat ze verdienen aan een fucking pizza_!
belachelijk die prijzenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Toen op Pinkpop ook. Pizza punt ¤7,50. Zeg dat ze er ongeveer 5/6 uithalen. Is gewoon ¤45,- wat ze verdienen aan een fucking pizza_!
En meneer Smeets stond op het podium te schuimbekken over het kabinetquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Berlijn lijkt me zo geweldigquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En intussen profiteert Berlijn er van omdat zij nog wél weten hoe het moet. Zij nemen de rol van Amsterdam over en dus ook de toeristen en inkomsten. En ik gun het ze ook echt.
waar is hier?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:02 schreef Patje1987 het volgende:
Als ik hier mensen vertel over de prijzen in Nederland, denken ze dat ik een grapje maak
Wil ik ook heel graag heen, staat boven aan het lijstje!quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Berlijn lijkt me zo geweldigNog nooit geweest helaas
Nu New Mexico maar gaan vandaag richting Arizonaquote:
Ohja jij bent van mijn facebookquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nu New Mexico maar gaan vandaag richting Arizona
Mia.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:08 schreef Zokunen het volgende:
Scandinavie wil ik absoluut nog een keer naar toe.
Lijkt me echt zo gaaf, 100x toffer dan Spanje, Frankrijk en Italië etc.
(en ja, ik heb een hekel aan hitte)
Zij volgens mij niet aan mij.quote:
Ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zij volgens mij niet aan mij.
En Bos.
_!
O dat heb ik ook altijd. Heb een topje aan en ze doen net alsof het daar nog te koud voor is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Is het voor mensen met maat 38/40 verboden buiten te komen in een korte broek ofzo?ik word aangekeken alsof ik lepra heb
Ik denk dat het jaloezie isquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Is het voor mensen met maat 38/40 verboden buiten te komen in een korte broek ofzo?ik word aangekeken alsof ik lepra heb
Mijn godenbovenbenen zijn zichtbaar, dus ik denk dat het eerder gewoon walging isquote:
Niks mis met jouw sappige dijenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn godenbovenbenen zijn zichtbaar, dus ik denk dat het eerder gewoon walging is
Ik denk dan altijd maar, ik heb liever massieve bovenbenen dan tandenstokers./dovereclamequote:Op donderdag 28 juli 2011 16:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn godenbovenbenen zijn zichtbaar, dus ik denk dat het eerder gewoon walging is
Ik omarm mijn figuurquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd maar, ik heb liever massieve bovenbenen dan tandenstokers./dovereclame
lijkt me geen probleemquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik omarm mijn figuurnu de maatschappij nog
ik kan hem gewoon helemaal nergens vindenquote:
Want?quote:
Wat een ellende...quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan hem gewoon helemaal nergens vinden
We hebben gewoon 2 acers in huis, en beiden cd's weg
Dus kan ik zo naar mijn ouders toe om windows 7 cd te lenen![]()
Als dat werkt
Mijn lichaam is te dik en mijn armen te kort?!quote:
Och germ.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn lichaam is te dik en mijn armen te kort?!
Schijt aan hebben, ik heb ook 38quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:14 schreef gewoonfaye het volgende:
ja en ik wilde zo graag vrolijk muziekjes draaienquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en ik wilde zo graag vrolijk muziekjes draaien
En sowieso staat echt ALLES op mijn laptopAlles
Foto;s en filmpjes
Ik hoop het elke keer ook.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:02 schreef Patje1987 het volgende:
Als ik hier mensen vertel over de prijzen in Nederland, denken ze dat ik een grapje maak
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:33 schreef Kally het volgende:
O ik heb even pauze hoor, ga zo braaf weer verder
Bellan beeb, jij hebt een lekker lijfje
terugslaan!quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:35 schreef Kally het volgende:
En ik heb mijn elleboog verbrand, ik liep tegen het strijkijzer aan
Huhquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat hebben micro-organismen er mee te maken?
auw ... hebt je gelauwd?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:35 schreef Kally het volgende:
En ik heb mijn elleboog verbrand, ik liep tegen het strijkijzer aan
ja ik baalquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat herken ik, was blij dat laysa nog veel foto's had van me en ik was zo slim die op cd te zetten.
Goed zo, ik heb tegenwoordig ook maar schijt aan mijn mama buikjequote:Op donderdag 28 juli 2011 16:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]Ik ben er ook wel content mee, steeds meer.
Euh...quote:
Hou het maar op ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik baal
Ik kan wel janken
Maar ik vraag me dus af, als ik ga herstellen of ik dan echt alles kwijt ben?
Ik was alles kwijt maar ik heb niet hersteldquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik baal
Ik kan wel janken
Maar ik vraag me dus af, als ik ga herstellen of ik dan echt alles kwijt ben?
Heul geen faal, je was Zero te slim afquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
germ/bacterien/micro-organismen enzo
nvm
/faal
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
germ/bacterien/micro-organismen enzo
nvm
/faal
En ik maar denken dat oudere vrouwen niet zo eigenwijs zijn...quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:36 schreef Kally het volgende:
Euh...
Het is nu rood met een witte streep in het midden
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Heul geen faal, je was Zero te slim af
Wat doet het dan niet? Alleen windows dat niet opstart? Schijf in een andere pc stoppen en alles er van af halen wat je kan redden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en ik wilde zo graag vrolijk muziekjes draaien
En sowieso staat echt ALLES op mijn laptopAlles
Foto;s en filmpjes
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ik maar denken dat oudere vrouwen niet zo eigenwijs zijn...
Doen jullie eens meer foto's op FB, ik zit mee te genieten van jullie trip vooral die over 530 km rechtsaf slaan op je TomTomquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:38 schreef Patje1987 het volgende:
Wel leuk dat we naar plekken gaan waar weinig tot geen touristen komen. Die mensen zijn nog nooit uit hun staat geweest en hebben nog nooit een europeaan gezien.
Jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Doen jullie eens meer foto's op FB, ik zit mee te genieten van jullie trip vooral die over 530 km rechtsaf slaan op je TomTom
De eerste repair doet toch alleen een zooitje systeemfiles overschrijven?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er staat repair your computer.
Wheeeeh! nu moet ik nog harder huilen
ik krijg de volgende melding:quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat doet het dan niet? Alleen windows dat niet opstart? Schijf in een andere pc stoppen en alles er van af halen wat je kan redden.
Zal ik doenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Doen jullie eens meer foto's op FB, ik zit mee te genieten van jullie trip vooral die over 530 km rechtsaf slaan op je TomTom
Een laptop heeft ook een ordinaire schijf erin zitten die prima in een pc past. Of in ieder geval aangesloten kan worden. Maar ik dacht dat windows repair niets verwijderde , de eerste keer doet het alleen een poging tot systeemfiles overschrijven.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik krijg de volgende melding:
Windows failed tot start. A recent hardware or software change might be the caus. To fix the problem:
1. Insert your windows installation disc and restart yout computer
2. Choose your kanguage settings, and then click next
3. click repair your computer
En het is een laptop he![]()
ow en hoe doe ik dat?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een laptop heeft ook een ordinaire schijf erin zitten die prima in een pc past. Of in ieder geval aangesloten kan worden. Maar ik dacht dat windows repair niets verwijderde , de eerste keer doet het alleen een poging tot systeemfiles overschrijven.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow en hoe doe ik dat?
Laptop open maken? En dan in miijn pc hangen ofzo?
En hoe ziet een harde schijf eruit
Hey knuffelbeerquote:
Dat vind ik niet, maar kally zal zeggen dat strijken niet moeilijk is. Maar ik zou eerst moeten kijken of een repair wel braaf doet wat ik dnek dat het doet (systeemfiles overschrijven, de rest intact laten). heb je toevallig alles op bv een D-schijf staanquote:
nee alles staat op c, dus ik wil het niet proberen, want dan ben ik sowieso alles kwijt alls het niet werktquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vind ik niet, maar kally zal zeggen dat strijken niet moeilijk is. Maar ik zou eerst moeten kijken of een repair wel braaf doet wat ik dnek dat het doet (systeemfiles overschrijven, de rest intact laten). heb je toevallig alles op bv een D-schijf staan
Nee, snap ik. Wat je als eerste kan proberen: druk op F8 (of ws het F5quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee alles staat op c, dus ik wil het niet proberen, want dan ben ik sowieso alles kwijt alls het niet werkt
Windowsquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee alles staat op c, dus ik wil het niet proberen, want dan ben ik sowieso alles kwijt alls het niet werkt
geprobeerd, werkt nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Wat je als eerste kan proberen: druk op F8 (of ws het F5)als ie opstart. Dan kun je misschien in veilige modus opstarten.
quote:
Goed uit te houden hierquote:
Ugh. Heb je een tweede pc of weet ik wat?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geprobeerd, werkt niet
Steeds die foutmelding komt terug
Ik heb een pc, nog een acer laptop en een iMacquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ugh. Heb je een tweede pc of weet ik wat?
patserquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een pc, nog een acer laptop en een iMac
Mja, om iemand die zoiets nog nooit gedaan heeft meteen de boel open te laten maken. Hmmfp. Niemand in de buurt die wel weet wat ie doetquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een pc, nog een acer laptop en een iMac
Spijkenissequote:Op donderdag 28 juli 2011 16:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, om iemand die zoiets nog nooit gedaan heeft meteen de boel open te laten maken. Hmmfp. Niemand in de buurt die wel weet wat ie doetSchijf uit laptop halen, extra satakabel , in pc prikken, alles overkopieren en windows zijn repair laten doen.
Of woon je op 5 km afstand van me, dan fix ik het wel
Is er geen optie dat je in een dosprompt kan starten ? Vroeger wel, met F8 en dan met commandoprompt of zo heette dat. Of kom je al niet in het F8 menu?quote:
ook al geprobeerdquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is er geen optie dat je in een dosprompt kan starten ? Vroeger wel, met F8 en dan met commandoprompt of zo heette dat. Of kom je al niet in het F8 menu?
Bootable USB-drive maken kan ook nog, maar geen idee of er iets is wat meteen de bestanden van microsoft kan lezen, vast wel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ook al geprobeerd
Werkt ook niet
Hallonquote:
NOESquote:
nee zodra ik de harde schijf aanzet is het oeghquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:20 schreef gomi het volgende:
[..]
maar wel alles over kunnen zetten nog?
Na de BBQ bij myr kan ik geen sate meer zien.quote:
hmm das kut iddquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee zodra ik de harde schijf aanzet is het oegh
Ik had gelukkig niet die aidssatétjes klaargemaakt door Knetter op.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Na de BBQ bij myr kan ik geen sate meer zien.
KIP OP STOK!quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:24 schreef heloef het volgende:
[..]
gewoon met de ogen dicht eten danquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Welke idioot had dat meegenomen.quote:
Er was ook zoveel sate niet normaal.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik had gelukkig niet die aidssatétjes klaargemaakt door Knetter op.
Die waren echt verschrikkelijk, ging half dood van haar kookkunstenquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik had gelukkig niet die aidssatétjes klaargemaakt door Knetter op.
Het was wel lekker ja.quote:
Wanneer had jij sate gemaakt? De eerste bbq ronde had ik wel lekkere saté, de tweede zat ik gelukkig binnen.quote:
Ik heb enorm veel satetjes gedaan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Wanneer had jij sate gemaakt? De eerste bbq ronde had ik wel lekkere saté, de tweede zat ik gelukkig binnen.
De zelfgemaakte satequote:Op donderdag 28 juli 2011 17:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Wanneer had jij sate gemaakt? De eerste bbq ronde had ik wel lekkere saté, de tweede zat ik gelukkig binnen.
Geen idee.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:40 schreef charmed_angel het volgende:
ok wacht ik heb de keuze :
Systeem volledig herstellen naar fabieks waarden
besturingssysteem herstellen en gebruikersgegevens behouden
stuurprogramma of toepassing opnieuw installeren
quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
Het werkt niet![]()
BRB effe wat aanklooien nu
quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:28 schreef Bellatrix het volgende:
Hallon, heb een smurf gefist!
[ afbeelding ]
Trouwens ik heb vandaag een mini-versie van jou gezien in het park.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:28 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Of vader Abraham.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:28 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet nooit of ik dit leuk moet vinden of niet. Misschien als ik later beroemd ben en beveiliging nodig heb huur ik dat kind in zodat de paparazzi haar achtervolgen of doden en mij niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Trouwens ik heb vandaag een mini-versie van jou gezien in het park.
Hetzelfde koppie alleen dan een jaar of 10 en ook een brilletje.
Waar ga jij dan beroemd mee worden?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet nooit of ik dit leuk moet vinden of niet. Misschien als ik later beroemd ben en beveiliging nodig heb huur ik dat kind in zodat de paparazzi haar achtervolgen of doden en mij niet.
Schrijven en/of algemeen shinen.quote:
Dat heb ik door.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had dat ook eens. Maar dan van de achterkant. Dus als je een achterkant van jou kan gebruiken ooit...
Over de voorkant heb ik het expres niet, dat je dat doorhebt.
Heb jij ook zo'n bazen bril om je te beschermen tegen je shinende zelf?quote:
Ik ben ook al een duo met Martin.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Schrijversduo BeVallen. Ik zie een gat in de markt
quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, Terminator bril.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n bazen bril om je te beschermen tegen je shinende zelf?
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben ook al een duo met Martin.
Belluschka.
Oh dan is het goed.quote:
Maar BeVallen heeft een leuke woordspeling.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Simek?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben ook al een duo met Martin.
Belluschka.
Martin niet kennen.quote:
Ik kniel in schaamte.quote:
Oh die man mis ik echt.quote:
Rokjesdagquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh die man mis ik echt.
Gelukkig zullen wij zijn nalatenschappen waaronder rokjesdag nooit laten vergaan.
Erkennen, ook.quote:
Clown Marty!quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Of huur me in voor een feestje of partijtje.
quote:
Je bent te expensive en te fabulous schat. Ik moet een nier en m'n parels verkopen wil ik jou kunnen afforden!quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jullie konden me voor zaterdag echt niet betalen he? Daarom maar een gig in Duitsland gepland.
Ja en nu doe je me na he darling.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent te expensive en te fabulous schat. Ik moet een nier en m'n parels verkopen wil ik jou kunnen afforden!
Is goed, lekker wat bubbels en wat Jip en Janneke prik!quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja en nu doe je me na he darling.Proost maar op me met een drankje on the side.
Jij schnappst hem.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is goed, lekker wat bubbels en wat Jip en Janneke prik!
ben nu mijn email naar mijn hotmail aan het verzenden en dan hoop ik een herstel te kunnen doenquote:
Ney man.quote:
Snap ik. Echt te makkelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
ik werd vroeger geplaagd om mijn voornaam icm achternaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Echt?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Snap ik. Echt te makkelijk.Ik had last van die poppenkast.
Das helemaal stomquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja. Terwijl niemand er ooit wat van had gezien.
Heb je al een kek ooglapje uitgezocht?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga me zo inschrijven bij Piratendating. Moet wel lukken daar.
Ik sta daar al ingeschreven.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:59 schreef -Vaduz- het volgende:
HArrrrrquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:59 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |