Mia.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:08 schreef Zokunen het volgende:
Scandinavie wil ik absoluut nog een keer naar toe.
Lijkt me echt zo gaaf, 100x toffer dan Spanje, Frankrijk en Italië etc.
(en ja, ik heb een hekel aan hitte)
Zij volgens mij niet aan mij.quote:
Ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zij volgens mij niet aan mij.
En Bos.
_!
O dat heb ik ook altijd. Heb een topje aan en ze doen net alsof het daar nog te koud voor is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Is het voor mensen met maat 38/40 verboden buiten te komen in een korte broek ofzo?ik word aangekeken alsof ik lepra heb
Ik denk dat het jaloezie isquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Is het voor mensen met maat 38/40 verboden buiten te komen in een korte broek ofzo?ik word aangekeken alsof ik lepra heb
Mijn godenbovenbenen zijn zichtbaar, dus ik denk dat het eerder gewoon walging isquote:
Niks mis met jouw sappige dijenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn godenbovenbenen zijn zichtbaar, dus ik denk dat het eerder gewoon walging is
Ik denk dan altijd maar, ik heb liever massieve bovenbenen dan tandenstokers./dovereclamequote:Op donderdag 28 juli 2011 16:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn godenbovenbenen zijn zichtbaar, dus ik denk dat het eerder gewoon walging is
Ik omarm mijn figuurquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd maar, ik heb liever massieve bovenbenen dan tandenstokers./dovereclame
lijkt me geen probleemquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik omarm mijn figuurnu de maatschappij nog
ik kan hem gewoon helemaal nergens vindenquote:
Want?quote:
Wat een ellende...quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan hem gewoon helemaal nergens vinden
We hebben gewoon 2 acers in huis, en beiden cd's weg
Dus kan ik zo naar mijn ouders toe om windows 7 cd te lenen![]()
Als dat werkt
Mijn lichaam is te dik en mijn armen te kort?!quote:
Och germ.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn lichaam is te dik en mijn armen te kort?!
Schijt aan hebben, ik heb ook 38quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:14 schreef gewoonfaye het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |