Doen jullie eens meer foto's op FB, ik zit mee te genieten van jullie trip vooral die over 530 km rechtsaf slaan op je TomTomquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:38 schreef Patje1987 het volgende:
Wel leuk dat we naar plekken gaan waar weinig tot geen touristen komen. Die mensen zijn nog nooit uit hun staat geweest en hebben nog nooit een europeaan gezien.
Jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Doen jullie eens meer foto's op FB, ik zit mee te genieten van jullie trip vooral die over 530 km rechtsaf slaan op je TomTom
De eerste repair doet toch alleen een zooitje systeemfiles overschrijven?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er staat repair your computer.
Wheeeeh! nu moet ik nog harder huilen
ik krijg de volgende melding:quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat doet het dan niet? Alleen windows dat niet opstart? Schijf in een andere pc stoppen en alles er van af halen wat je kan redden.
Zal ik doenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Doen jullie eens meer foto's op FB, ik zit mee te genieten van jullie trip vooral die over 530 km rechtsaf slaan op je TomTom
Een laptop heeft ook een ordinaire schijf erin zitten die prima in een pc past. Of in ieder geval aangesloten kan worden. Maar ik dacht dat windows repair niets verwijderde , de eerste keer doet het alleen een poging tot systeemfiles overschrijven.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik krijg de volgende melding:
Windows failed tot start. A recent hardware or software change might be the caus. To fix the problem:
1. Insert your windows installation disc and restart yout computer
2. Choose your kanguage settings, and then click next
3. click repair your computer
En het is een laptop he![]()
ow en hoe doe ik dat?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een laptop heeft ook een ordinaire schijf erin zitten die prima in een pc past. Of in ieder geval aangesloten kan worden. Maar ik dacht dat windows repair niets verwijderde , de eerste keer doet het alleen een poging tot systeemfiles overschrijven.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow en hoe doe ik dat?
Laptop open maken? En dan in miijn pc hangen ofzo?
En hoe ziet een harde schijf eruit
Hey knuffelbeerquote:
Dat vind ik niet, maar kally zal zeggen dat strijken niet moeilijk is. Maar ik zou eerst moeten kijken of een repair wel braaf doet wat ik dnek dat het doet (systeemfiles overschrijven, de rest intact laten). heb je toevallig alles op bv een D-schijf staanquote:
nee alles staat op c, dus ik wil het niet proberen, want dan ben ik sowieso alles kwijt alls het niet werktquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vind ik niet, maar kally zal zeggen dat strijken niet moeilijk is. Maar ik zou eerst moeten kijken of een repair wel braaf doet wat ik dnek dat het doet (systeemfiles overschrijven, de rest intact laten). heb je toevallig alles op bv een D-schijf staan
Nee, snap ik. Wat je als eerste kan proberen: druk op F8 (of ws het F5quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee alles staat op c, dus ik wil het niet proberen, want dan ben ik sowieso alles kwijt alls het niet werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |