Windowsquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee alles staat op c, dus ik wil het niet proberen, want dan ben ik sowieso alles kwijt alls het niet werkt
geprobeerd, werkt nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Wat je als eerste kan proberen: druk op F8 (of ws het F5)als ie opstart. Dan kun je misschien in veilige modus opstarten.
quote:
Goed uit te houden hierquote:
Ugh. Heb je een tweede pc of weet ik wat?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geprobeerd, werkt niet
Steeds die foutmelding komt terug
Ik heb een pc, nog een acer laptop en een iMacquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ugh. Heb je een tweede pc of weet ik wat?
patserquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een pc, nog een acer laptop en een iMac
Mja, om iemand die zoiets nog nooit gedaan heeft meteen de boel open te laten maken. Hmmfp. Niemand in de buurt die wel weet wat ie doetquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een pc, nog een acer laptop en een iMac
Spijkenissequote:Op donderdag 28 juli 2011 16:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, om iemand die zoiets nog nooit gedaan heeft meteen de boel open te laten maken. Hmmfp. Niemand in de buurt die wel weet wat ie doetSchijf uit laptop halen, extra satakabel , in pc prikken, alles overkopieren en windows zijn repair laten doen.
Of woon je op 5 km afstand van me, dan fix ik het wel
Is er geen optie dat je in een dosprompt kan starten ? Vroeger wel, met F8 en dan met commandoprompt of zo heette dat. Of kom je al niet in het F8 menu?quote:
ook al geprobeerdquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is er geen optie dat je in een dosprompt kan starten ? Vroeger wel, met F8 en dan met commandoprompt of zo heette dat. Of kom je al niet in het F8 menu?
Bootable USB-drive maken kan ook nog, maar geen idee of er iets is wat meteen de bestanden van microsoft kan lezen, vast wel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ook al geprobeerd
Werkt ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |