Leuk, maar welke pakt lepel collega Pugg dan lepel?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat ik dan de sepo nemen, dan pak jij de tripo lepel
Lepelcollega Pugg slaapt waarschijnlijk al, die zal de fipo van de nieuwe dag pakken lepelquote:Op maandag 25 juli 2011 23:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Leuk, maar welke pakt lepel collega Pugg dan lepel?
laat dat nog waar zijn ook lepelquote:Op maandag 25 juli 2011 23:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepelcollega Pugg slaapt waarschijnlijk al, die zal de fipo van de nieuwe dag pakken lepel
l'Ons kent ons lepelquote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels kennen elkaar langer dan vandaag lepel
Lepels uit de zee kan je beter gewoon laten zwemmen lepelquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lekkerbekjes zijn in de aanbieding lepel
Laten we het Wereld Lepel Fonds steunen lepelquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels uit de zee kan je beter gewoon laten zwemmen lepel
Laatst nog een vork gedoneerd lepelquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we het Wereld Lepel Fonds steunen lepel
Lepels gaan dan als een mes door de boter lepelquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:55 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepels gedijen goed op een flinke vork lepel
Later worden jonge theelepels groot lepelquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels gaan dan als een mes door de boter lepel
langzaam komt de kerst weer in zicht lepelquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Later worden jonge theelepels groot lepel
Lekker regenbuitje daarnet lepelquote:Op donderdag 28 juli 2011 06:43 schreef Pugg het volgende:
[..]
langzaam komt de kerst weer in zicht lepel
Looidraad zijn auto nu vol met deuken lepelquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels kletterden uit de lucht lepel
Lepels kan je ervan maken als je stukken uit je motorkap snijdt met een mes of een scherpe lepelquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Looidraad zijn auto nu vol met deuken lepel
Lovende woorden hoor ik over de kwaliteit van dit type lepelquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels kan je ervan maken als je stukken uit je motorkap snijdt met een mes of een scherpe lepel
Lijkt erop alsof ze niet kapot te krijgen zijn lepelquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:55 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lovende woorden hoor ik over de kwaliteit van dit type lepel
Levensgrote versies ervan zijn ook erg in trek lepelquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt erop alsof ze niet kapot te krijgen zijn lepel
lijkt wel slowchat lepeltopic lepelquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Levensgrote versies ervan zijn ook erg in trek lepel
Lichtelijk beschonken in Amsterdam lepelquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leuk, laten we er een theekransje van maken. Waar is de theelepel?
Laat dat nou net een goed moment zijn om gewaagde topics te openen lepelquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lichtelijk beschonken in Amsterdam lepel
Lepels verdienen kwaliteits topics lepelquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat dat nou net een goed moment zijn om gewaagde topics te openen lepel
laten we het daar op houden lepelquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels verdienen kwaliteits topics lepel
ligt aan de mod's lepelquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lullig dat goeden topics gesloten worden lepel
Lekker geen wekker in het weekend lepelquote:Op zondag 31 juli 2011 06:54 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat die klote wekker nu te vroeg aflopen lepel
lekker poosje teruggegaan lepelquote:Op zondag 31 juli 2011 11:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker geen wekker in het weekend lepel
Laten we het een verplichte vakantie noemen lepelquote:Op maandag 1 augustus 2011 07:08 schreef Pugg het volgende:
[..]
lepel topic lepelaars zijn op vakantie lepel
laat het zonnetje maar schijnen lepelquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laten we het een verplichte vakantie noemen lepel
Langzaamaan zie ik toch de buien komen lepelquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:02 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat het zonnetje maar schijnen lepel
Leuk om weer terug te zijn lepelquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Langzaamaan zie ik toch de buien komen lepel
Lepels lepels nog aan toe, welkom terug lepelquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leuk om weer terug te zijn lepel
Laat ik hierbij mijn dank betuigen, en ook aan degene die mij vervroegd heeft vrijgelaten lepelquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels lepels nog aan toe, welkom terug lepel
Nou gewoon, kijk hoe we vanaf topic #3 deden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Kan iemand even de regels van dit spel uitleggen?
Ik snap er namelijk niks van.
Dit topic is weer heel anders dan bijv. topic #1 ...
laat het met een l beginnen en een l eindigen lepelquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat ik hierbij mijn dank betuigen, en ook aan degene die mij vervroegd heeft vrijgelaten lepel
Lichte correctie: laat het met een L beginnen en eindigen met een lepelquote:Op donderdag 4 augustus 2011 06:47 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat het met een l beginnen en een l eindigen lepel
laat ik dat nu bedoelen lepelquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lichte correctie: laat het met een L beginnen en eindigen met een lepel
Leuke mededeling heb ik dan voor u: 50 lepels halen, 49 betalen lepelquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leuk, doet u mij maar 50 stuks lepel
Lepels nog aan toe, als ik er een tasje bij krijg dan koop ik die handel!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Leuke mededeling heb ik dan voor u: 50 lepels halen, 49 betalen lepel
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lichte correctie: laat het met een L beginnen en eindigen met een lepel
Lijkt me dat we een deal hebben. Anders nog iets behalve een lepel?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:37 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepels nog aan toe, als ik er een tasje bij krijg dan koop ik die handel!
Lepelveteranen mogen een uitzondering makenquote:
Ligt zo'n lepelbed lekker? Zoja, dan zou ik die ook gaarne willen kopen lepelquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt me dat we een deal hebben. Anders nog iets behalve een lepel?
Vooruit dan maarquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepelveteranen mogen een uitzondering maken
Lepelbedden liggen uitsluitend lekker indien men lepeltje lepeltje ligt met een andere lepelquote:[..]
Ligt zo'n lepelbed lekker? Zoja, dan zou ik die ook gaarne willen kopen lepel
Lucky me, ik heb zojuist 50 lepels gekocht. Wat krijgt u van me? lepelquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepelbedden liggen uitsluitend lekker indien men lepeltje lepeltje ligt met een andere lepel
Laten we het afronden op 77 eurolepels. Betaalt u cash of met een pinlepel?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lucky me, ik heb zojuist 50 lepels gekocht. Wat krijgt u van me? lepel
Lepels betaal ik altijd graag met contanten lepelquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laten we het afronden op 77 eurolepels. Betaalt u cash of met een pinlepel?
Laat die flappen maar komen lepelquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepels betaal ik altijd graag met contanten lepel
Lege portemonnee nu maar het is de aankoop waard lepelquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat die flappen maar komen lepel
Lepels kunnen niet geruild worden, maar wie wil er nou af van een lepel?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lege portemonnee nu maar het is de aankoop waard lepel
Een lepel wil af van een lepel, Maar een lepel is veel lepels waardquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels kunnen niet geruild worden, maar wie wil er nou af van een lepel?
Laatste nieuws: Grote prijzenslag omtrent de lepelquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels kunnen niet geruild worden, maar wie wil er nou af van een lepel?
Lepels in de bonus volgende week lepelquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laatste nieuws: Grote prijzenslag omtrent de lepel
Lekker dan, net 50 lepels gekocht bij die afzetter van een JustinLepelquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels in de bonus volgende week lepel
Let wel: goede service is ook wat waard lepelquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lekker dan, net 50 lepels gekocht bij die afzetter van een JustinLepel
"LustinK's Lepelshop, voor de èchte liefhebber van de lepel"quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Let wel: goede service is ook wat waard lepel
Laat dat nou net mijn slogan zijn lepelquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
"LustinK's Lepelshop, voor de èchte liefhebber van de lepel"
levert dat extra lepel punten op lepel?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat dat nou net mijn slogan zijn lepel
Ludieke actie: spaar nu extra lepelpunten voor een dagje lepelland voor jou en je medelepelquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 06:58 schreef Pugg het volgende:
[..]
levert dat extra lepel punten op lepel?
lijkt me leuk dagje lepelquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 07:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ludieke actie: spaar nu extra lepelpunten voor een dagje lepelland voor jou en je medelepel
Leuk is anders lepelquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels vielen uit de lucht bij Lepelvalley lepel
Lepelpraatgroep is op dinsdagavond lepelquote:Op maandag 8 augustus 2011 06:45 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat me weten of je er over wilt praten lepel
laten we er wat bij drinken lepelquote:Op maandag 8 augustus 2011 07:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepelpraatgroep is op dinsdagavond lepel
lijkt me te weinig voor ons allen lepelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:55 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepels gedronken is wat ik heb lepel
Liters hebben we nodig lepelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:03 schreef Pugg het volgende:
[..]
lijkt me te weinig voor ons allen lepel
Lijkt erop alsof je even rustig aan moet doen lepelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lege maag + kater + hele dag werken gaan niet goed samen lepel
Lekker bijkomen in dit topic lepelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt erop alsof je even rustig aan moet doen lepel
langzaam aan dan breekt het lijntje niet lepelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lekker bijkomen in dit topic lepel
Lijntje coke wil misschien wel helpen lepelquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:22 schreef Pugg het volgende:
[..]
langzaam aan dan breekt het lijntje niet lepel
laten we daar maar niet aan beginnen lepelquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijntje coke wil misschien wel helpen lepel
Los van dat is dit ook een lepelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 06:48 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten we daar maar niet aan beginnen lepel
Lijkt wel een paraplu lepelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:40 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Los van dat is dit ook een lepel
Laat het eindelijk eens zomer worden lepel!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lucht klaart nog niet erg op lepel
Laptop draait ook overuren met dit weer lepelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat het eindelijk eens zomer worden lepel!
laat het hier weer eens regenen lepelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laptop draait ook overuren met dit weer lepel
Lekker weekend. Gaan we nog iets leuks doen lepel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 07:02 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat het hier weer eens regenen lepel
Le vanavond niet, maar morgen een biertje pakken in l'Amsterdam. En u, meneer Lepel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker weekend. Gaan we nog iets leuks doen lepel?
Laat ik nou kaarten hebben voor een feest zondag, maar het weer zit niet mee lepelquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Le vanavond niet, maar morgen een biertje pakken in l'Amsterdam. En u, meneer Lepel?
Leuk is het niet als het regent, maar gelukkig zijn er paraplu's in de vorm van een lepelquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ik nou kaarten hebben voor een feest zondag, maar het weer zit niet mee lepel
Lekker veel drinken totdat je niet meer door hebt dat het regent lepelquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leuk is het niet als het regent, maar gelukkig zijn er paraplu's in de vorm van een lepel
Lion sleeps tonight lepelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker veel drinken totdat je niet meer door hebt dat het regent lepel
lekker, leuk, lachen lepelsquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels lepels, overal lepels lepel
Laten we lepelen lepelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leen een lepel! Tijdelijk slechts 100% rente! lepel
Lekkere bbq saus op m'n kip 20 lepelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leuk dat je meedoet met de lepel
Levende kippen opeten lepelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekkere bbq saus op m'n kip 20 lepel
Een schoenlepel in je lepelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Langzaam stervende kippen zonder kop nog zien rennen lepel
Lepelcollega, veel plezier morgen in de regen, ik ben weg lepelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Langzaam stervende kippen zonder kop nog zien rennen lepel
Laat die regen maar komen! Veel plezier in L'Amsterdam lepelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:03 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepelcollega, veel plezier morgen in de regen, ik ben weg lepel
Laat ik de eerste vandaag zijn lepelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat die regen maar komen! Veel plezier in L'Amsterdam lepel
Lepelen doet ie niet meer lepelquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Luie Socios die een baan heeft lepel
laat hij niet vergeten te betalen lepelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laatste lepel heeft geklonken voor hem lepel
Laat ik nou jarig zijn lepelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 06:49 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat hij niet vergeten te betalen lepel
Laat ik u van harte feliciteren, JustinK lepelquote:
ligt er aan waar het is lepelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt het jullie wat om op mijn feestje te komen? Dan gaan we lepel happen enzo lepel
Leuke stad en goed bereikbaar lepelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om het in Amsterdam te vieren lepel
Lekkere wijven erbij en het wordt een top party lepelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leuke stad en goed bereikbaar lepel
Leuke cadeaux gehad? lepelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekkere wijven erbij en het wordt een top party lepel
Lepels fotograferen en publiceren in dit topic lepelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Leuken camera met lepel functie lepel
laat geworden lepel?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepels fotograferen en publiceren in dit topic lepel
La question de jambon lepelquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat, of vroeg? Dat is de vraag des lepel
Laat ik vroeger een 4 voor Frans hebben gehad dus gaarne Nederlands lepelquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lol, ne pas ouvrir avant l'arret du train lepel
Latijn ook goed? lepelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 06:51 schreef Pugg het volgende:
[..]
Laat ik vroeger een 4 voor Frans hebben gehad dus gaarne Nederlands lepel
Lepels zijn ook erg internationaal lepelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Language is a very nice thing lepel
Lepels zijn van alle markten thuis lepelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels zijn ook erg internationaal lepel
Leuk detail: op de markt is je lepel een daalder waard lepelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepels zijn van alle markten thuis lepel
Lires, florijnen en sestertiën, de lepel overleeft ze allemaalquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Leuk detail: op de markt is je lepel een daalder waard lepel
Lepels zijn eigenlijk niet uit te drukken in geld lepelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lires, florijnen en sestertiën, de lepel overleeft ze allemaal
Laten we geld uitdrukken in lepels lepelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels zijn eigenlijk niet uit te drukken in geld lepel
last van hoofdpijn over euro gelul lepelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we geld uitdrukken in lepels lepel
Lepels in Antwerpen halen lepelquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 06:50 schreef Pugg het volgende:
[..]
last van hoofdpijn over euro gelul lepel
Luxe pittoresk Amerikaans restaurantje opgezocht lepelquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:08 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten we daar ook mosselen eten lepel
Laat het weekend dan maar beginnen lepelquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Luxe pittoresk Amerikaans restaurantje opgezocht lepel
Lekker zonnetje erbij lepelquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 06:51 schreef Pugg het volgende:
[..]
Laat het weekend dan maar beginnen lepel
Laat ik maar geen lepels van yvonne meer posten, weer een note erbij lepelquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Los vanavond met een stelletje lepels in Breda lepel
lekker jezelf blijven lepelquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat ik maar geen lepels van yvonne meer posten, weer een note erbij lepel
laat dat ons motto zijn lepelquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels moeten zich niet voordoen als vorken lepel
Litouwen is een Noord-Europees land tussen Letland in het noorden, Wit-Rusland in het oosten, Polen en Rusland, (Kaliningrad), in het zuiden en de Oostzee in het westen. Het is het grootste en zuidelijkste van de drie Baltische landen. Van die drie is het het enige overwegend rooms-Katholieke land. De geschiedenis loopt ook pas relatief kort synchroon met die van de beide andere Baltische landen. Anders dan Letland en Estland was Litouwen ooit een machtig land, dat zelfs tot de Zwarte Zee reikte. De twintigste eeuw verliep grotendeels onder Russisch resp. sovjetbewind, waarvan het zich op 11 maart 1990 als eerste Baltische land definitief ontdeed. Op 1 mei 2004 is het land toegetreden tot de Europese Unie.quote:
Lang verhaal lepelquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Litouwen is een Noord-Europees land tussen Letland in het noorden, Wit-Rusland in het oosten, Polen en Rusland, (Kaliningrad), in het zuiden en de Oostzee in het westen. Het is het grootste en zuidelijkste van de drie Baltische landen. Van die drie is het het enige overwegend rooms-Katholieke land. De geschiedenis loopt ook pas relatief kort synchroon met die van de beide andere Baltische landen. Anders dan Letland en Estland was Litouwen ooit een machtig land, dat zelfs tot de Zwarte Zee reikte. De twintigste eeuw verliep grotendeels onder Russisch resp. sovjetbewind, waarvan het zich op 11 maart 1990 als eerste Baltische land definitief ontdeed. Op 1 mei 2004 is het land toegetreden tot de Europese Unie.
Een geografische bijzonderheid van Litouwen is dat het middelpunt van Europa binnen de Litouwse grenzen ligt lepel.
Litouwse geschiedenis interesseert mij zeker. Waar staat zij op het gebied van de lepel?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Leuk, dacht ik, om jullie wat bij te brengen over Litouwen lepel
Lepels zijn een toeristische trekpleister in Litouwen. Eén van de belangrijkste toeristische attracties is het lepelkasteelquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Litouwse geschiedenis interesseert mij zeker. Waar staat zij op het gebied van de lepel?
Latijnse geschriften uit de oudheid spreken reeds van dit kasteel. Aldaar is het fundament gelegd voor de lepel zoals wij die nu kennen lepelquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels zijn een toeristische trekpleister in Litouwen. Eén van de belangrijkste toeristische attracties is het lepelkasteel
leerzaam om te weten lepelquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Latijnse geschriften uit de oudheid spreken reeds van dit kasteel. Aldaar is het fundament gelegd voor de lepel zoals wij die nu kennen lepel
Laat ik het nou gewoon weten lepelquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laaiende mensen die willen weten waar Socios is lepel
LustinK heeft dat in 'Wie weet waar Socios is?' allang gepost maar mensen zijn onwetend lepelquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ik het nou gewoon weten lepel
Laat ze maar lekker in hun sop gaarkoken lepelquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
LustinK heeft dat in 'Wie weet waar Socios is?' allang gepost maar mensen zijn onwetend lepel
LustinK is op het matje geroepen door yvonne lepelquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker in hun sop gaarkoken lepel
liep daar een ban op uit lepel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
LustinK is op het matje geroepen door yvonne lepel
laat ons opgelucht adem halen lepelquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt me nergens voor nodig lepel
laten we nu de schouders er weer onder zetten lepelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker uitgewaaid op het strand lepel
Lepelen alsof je leven er vanaf hangt lepelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:14 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten we nu de schouders er weer onder zetten lepel
lijkt me een mooi motto lepelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepelen alsof je leven er vanaf hangt lepel
Lijkt me dat ook Zagreb te hebben is lepelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lyon moeten ze (Ajax) toch kunnen verslaan lepel
Laat ze het weer zo ver schoppen als in '94/'95 lepelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt me dat ook Zagreb te hebben is lepel
laat de tijd zijn werk doen lepelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat ze het weer zo ver schoppen als in '94/'95 lepel
'Laat' vind ik toch een fijn woord, daarmee hebben we het ver kunnen schoppen in dit topic lepelquote:
Laat of vroeg, het is altijd tijd voor de kroeg lepelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
'Laat' vind ik toch een fijn woord, daarmee hebben we het ver kunnen schoppen in dit topic lepel
Laat ik u wel zeggen, dat u dat zeer mooi gezegd heeft lepelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat of vroeg, het is altijd tijd voor de kroeg lepel
Leermeester Looidraad is mijn grote inspirator lepelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat ik u wel zeggen, dat u dat zeer mooi gezegd heeft lepel
Lofuitingen als deze doen mij toch even blozen lepelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Leermeester Looidraad is mijn grote inspirator lepel
laten we wel de voeten op de grond houden lepelquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lofuitingen als deze doen mij toch even blozen lepel
Lekker de handjes in de lucht lepelquote:Op zondag 28 augustus 2011 06:56 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten we wel de voeten op de grond houden lepel
lekker de handjes onder de dekbed lepelquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker de handjes in de lucht lepel
Lepeltje lepeletje liggen lepelquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:31 schreef Pugg het volgende:
[..]
lekker de handjes onder de dekbed lepel
Lekker aan de kruidnoten lepelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 06:54 schreef Pugg het volgende:
[..]
let maar niet op indringers die het niet snappen lepel
laat ik net horen bij A.H dat de pakketten al klaar staan (quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Loop er al weken op te wachten lepel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) lepel
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:20 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat ik net horen bij A.H dat de pakketten al klaar staan (Laat ik gelukkig langs de Kruidvat geweest zijn lepelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) lepel
Letters van chocolade, zijn die daar ook reeds te koop? lepelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ik gelukkig langs de Kruidvat geweest zijn lepel
Laat ik die nou nog niet gezien hebben. Net als lepels van chocolade lepelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Letters van chocolade, zijn die daar ook reeds te koop? lepel
Lepels van chocolade zijn een must voor ieder Sinterklaasfeest lepelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ik die nou nog niet gezien hebben. Net als lepels van chocolade lepel
Laat ik morgen dan even in de hoofdstad kijken of deze lekkernijen voorradig zijn lepelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepels van chocolade zijn een must voor ieder Sinterklaasfeest lepel
laat het eerst wat nazomer worden lepelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ik morgen dan even in de hoofdstad kijken of deze lekkernijen voorradig zijn lepel
Lepels vallen uit de lucht lepelquote:Op woensdag 31 augustus 2011 06:12 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat het eerst wat nazomer worden lepel
Letsel aan je schedel door een vallende lepelquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels vallen uit de lucht lepel
Lekker vroeg naar bed lepelquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Letsel aan je schedel door een vallende lepel
Lange harde lepel ervan krijgen lepelquote:Op donderdag 1 september 2011 00:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lieve dingen tegen elkaar zeggen in NB lepel
Lekker van genieten lepelquote:Op donderdag 1 september 2011 00:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lange harde lepel ervan krijgen lepel
Lepel lepel aan de wand, wie is de mooiste lepel van het land? Lepelquote:Op donderdag 1 september 2011 06:53 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat naar bed en vroeg weer op lepel
Lepelmoeder, wat heeft u een grote oren! lepelquote:Op donderdag 1 september 2011 10:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepel lepel aan de wand, wie is de mooiste lepel van het land? Lepel
lepel meisje dan kan ik je beter horen lepelquote:Op donderdag 1 september 2011 20:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepelmoeder, wat heeft u een grote oren! lepel
Leuke sprookjes over het meisje met de lepelquote:Op vrijdag 2 september 2011 05:59 schreef Pugg het volgende:
[..]
lepel meisje dan kan ik je beter horen lepel
langzaam aan naar #7 lepelquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Leuke sprookjes over het meisje met de lepel
Laten we pleiten voor een subforum van de lepelquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Leuk dat bestek wordt gewaarderd op FOK! lepel
Laten we een petitie maken lepelquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we pleiten voor een subforum van de lepel
Lepels, lepels, wat zeg ik... pollepels vol heavy shit innemen lepelquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lezingen geven, folders verspreiden en handtekeningen verzamelen lepel
Lijpe hallucinaties krijg ik ervan lepelquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels, lepels, wat zeg ik... pollepels vol heavy shit innemen lepel
Laat ik het morgen eens proberen lepelquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lijpe hallucinaties krijg ik ervan lepel
Lijkt me zeker een keer de moeite waard lepelquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ik het morgen eens proberen lepel
laat ik beginnen met een goede morgen lepelquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lijkt me zeker een keer de moeite waard lepel
Laat ik vandaag losgaan op Welovethe90s lepelquote:Op zaterdag 3 september 2011 07:36 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat ik beginnen met een goede morgen lepel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ik vandaag losgaan op Welovethe90s lepelLeuk, T-Spoon ken ik nog uit de goede oude tijd lepelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laveloos, maar voldaan weer naar huis lepelquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leuk, T-Spoon ken ik nog uit de goede oude tijd lepel
Lekker beschonken zijn vanuit het Utrechtse lepelquote:Op zondag 4 september 2011 00:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laveloos, maar voldaan weer naar huis lepel
laat ik al wakker zijn lepelquote:Op zondag 4 september 2011 05:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lekker beschonken zijn vanuit het Utrechtse lepel
Lijkt alsof er iemand met een lepel op je hoofd slaat lepelquote:Op zondag 4 september 2011 13:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lichte hoofdpijn bij het ontwaken lepel
Lazy Sunday Afternoon lepelquote:Op zondag 4 september 2011 14:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt alsof er iemand met een lepel op je hoofd slaat lepel
lekker drankje erbij lepelquote:Op zondag 4 september 2011 16:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker rustig genieten van de lepel
Le week-end est fini lepelquote:Op zondag 4 september 2011 16:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Langzaamaan weer een beetje bij de mensen komen lepel
laten we er een mooie week van maken lepelquote:Op maandag 5 september 2011 01:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels nog aan toe! Laat het weer weekend zijn lepel
Lijkt me een goed idee lepelquote:Op maandag 5 september 2011 06:48 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten we er een mooie week van maken lepel
Lepelaars in je sig, wie wil dat niet lepelquote:Op maandag 5 september 2011 21:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leuk en ben zeer vereerd in uw sig te mogen staan lepel
laten we niet te klef worden lepelquote:Op maandag 5 september 2011 22:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepelaars in je sig, wie wil dat niet lepel
laat ik dat(jaloers worden) nu zonde van de tijd vinden lepelquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laten we niet jaloers worden lepel
Lijkt me een goede instelling lepelquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:33 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat ik dat(jaloers worden) nu zonde van de tijd vinden lepel
Late reactie, maar toch nog vóór 0u00 kunnen posten lepelquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt me een goede instelling lepel
Lekker uitgeslapen lepel?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Late reactie, maar toch nog vóór 0u00 kunnen posten lepel
Lepelvakantie is voorbij helaas... Overdag werk en 's avonds sport, nu even tijd om de lepel te adoreren lepelquote:
Leuk dat je toch nog even de tijd kon vinden voor de lepelquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:55 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepelvakantie is voorbij helaas... Overdag werk en 's avonds sport, nu even tijd om de lepel te adoreren lepel
Lepels vormen een belangrijk onderdeel van mijn leven, daar moet ik tijd voor vrijmaken lepelquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Leuk dat je toch nog even de tijd kon vinden voor de lepel
Leuk om gelijkgestemden hier op FOK! te vinden lepelquote:Op woensdag 7 september 2011 00:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepels vormen een belangrijk onderdeel van mijn leven, daar moet ik tijd voor vrijmaken lepel
Laat ik maar verstandig gaan slapen lepelquote:Op woensdag 7 september 2011 00:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Leuk om gelijkgestemden hier op FOK! te vinden lepel
Lepels die wijs zijn, die zie je niet vaak lepelquote:Op woensdag 7 september 2011 00:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat ik maar verstandig gaan slapen lepel
Looidraad stelt het nog heel even uit lepelquote:Op woensdag 7 september 2011 00:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels die wijs zijn, die zie je niet vaak lepel
Laat ik dan nog even een ode aan de lepel plaatsen lepelquote:Op woensdag 7 september 2011 00:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Looidraad stelt het nog heel even uit lepel
L'appel die de fipo wegkaapt lepelquote:Op woensdag 7 september 2011 00:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ik dan nog even een ode aan de lepel plaatsen lepel
Lepels nog aan toe! Die appels ook altijd, maar na deze ode gaat deze lepel slapen lepelquote:Op woensdag 7 september 2011 00:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
L'appel die de fipo wegkaapt lepel
laat ik dan goedemorgen zeggen tegen medelepelaars lepelquote:Op woensdag 7 september 2011 01:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels nog aan toe! Die appels ook altijd, maar na deze ode gaat deze lepel slapen lepel
Lijkt het je wat om de lepel te adoreren lepel?quote:Op woensdag 7 september 2011 06:57 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat ik dan goedemorgen zeggen tegen medelepelaars lepel
Later als ik groot ben, wil ik worden een lepelquote:Op woensdag 7 september 2011 13:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt het je wat om de lepel te adoreren lepel?
Linkse rakkers, gebruiken die ook linkse lepels? Lepelquote:Op woensdag 7 september 2011 13:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Later als ik groot ben, wil ik worden een lepel
laten die nu rechts draaiende lepels gebruiken lepelquote:Op woensdag 7 september 2011 13:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Linkse rakkers, gebruiken die ook linkse lepels? Lepel
Lepels kan je draaien wat je wil, maar het blijft een lepelquote:Op woensdag 7 september 2011 14:02 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten die nu rechts draaiende lepels gebruiken lepel
Laten we niet teveel om de pot heen draaien lepelquote:Op woensdag 7 september 2011 14:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels kan je draaien wat je wil, maar het blijft een lepel
Lepel er gewoon vol in douwen lepelquote:Op woensdag 7 september 2011 14:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we niet teveel om de pot heen draaien lepel
laat er niets naast lopen lepelquote:Op woensdag 7 september 2011 14:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepel er gewoon vol in douwen lepel
Laat ik nou in slaap gevallen zijn rond 21u lepelquote:Op woensdag 7 september 2011 14:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepeltje lepeltje aan de wand, waar is toch mijn vingerplant? Lepel
Lekker uitgerust de nacht in lepelquote:Op donderdag 8 september 2011 00:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat ik nou in slaap gevallen zijn rond 21u lepel
Lepelen tot in de laatste uurtjes lepelquote:Op donderdag 8 september 2011 00:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker uitgerust de nacht in lepel
Lepel nog even adoreren lepel?quote:Op donderdag 8 september 2011 00:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepelen tot in de laatste uurtjes lepel
Les geven over de lepelquote:Op donderdag 8 september 2011 00:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Leerzaam stukje geschiedenis van de lepel
Lepelmaker is een eerzaam beroep, ik denk dat ik mij laat omscholen lepelquote:Op donderdag 8 september 2011 00:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepelles zou verplicht moeten worden op school lepel
Lepels maken is alsnog wellicht een leuk beroep zijn lepelquote:Op donderdag 8 september 2011 01:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepelmaker is een eerzaam beroep, ik denk dat ik mij laat omscholen lepel
Lekker met lepels bezig zijn is altijd leuk lepelquote:Op donderdag 8 september 2011 15:11 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Lepels maken is alsnog wellicht een leuk beroep zijn lepel
laat ik mijn lepel vrienden bijna vergeten zijn vandaag lepelquote:Op donderdag 8 september 2011 15:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker met lepels bezig zijn is altijd leuk lepel
Laat dat niet meer gebeuren lepelquote:Op donderdag 8 september 2011 15:54 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat ik mijn lepel vrienden bijna vergeten zijn vandaag lepel
Leuk dat de lepel zo gewaardeerd wordt in je bazentopic lepelquote:Op donderdag 8 september 2011 16:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat dat niet meer gebeuren lepel
Lijkt erop alsof andere mensen de lepel ook ontdekt hebben lepelquote:Op donderdag 8 september 2011 21:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leuk dat de lepel zo gewaardeerd wordt in je bazentopic lepel
Langzaam aan krijgt de lepel de erkenning die het verdient lepelquote:Op donderdag 8 september 2011 21:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt erop alsof andere mensen de lepel ook ontdekt hebben lepel
Lepelplaatjes werken niet helemaal in dat topic lepelquote:Op donderdag 8 september 2011 21:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Langzaam aan krijgt de lepel de erkenning die het verdient lepel
Lichte aardbeving was hier te voelen lepelquote:Op donderdag 8 september 2011 21:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepelplaatjes werken niet helemaal in dat topic lepel
Lepels bewogen hier totaal niet lepelquote:Op donderdag 8 september 2011 21:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lichte aardbeving was hier te voelen lepel
Lepels zijn immuun voor de sterkste aardbevingen lepelquote:Op donderdag 8 september 2011 22:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels bewogen hier totaal niet lepel
Lepel for president lepelquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepels zijn immuun voor de sterkste aardbevingen lepel
Lalala linoleum lepelquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lalalalala Inspector Gadget lalalalala lala lepel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |