Leuke mededeling heb ik dan voor u: 50 lepels halen, 49 betalen lepelquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leuk, doet u mij maar 50 stuks lepel

Lepels nog aan toe, als ik er een tasje bij krijg dan koop ik die handel!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Leuke mededeling heb ik dan voor u: 50 lepels halen, 49 betalen lepel

quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lichte correctie: laat het met een L beginnen en eindigen met een lepel

Lijkt me dat we een deal hebben. Anders nog iets behalve een lepel?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:37 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepels nog aan toe, als ik er een tasje bij krijg dan koop ik die handel!

Lepelveteranen mogen een uitzondering makenquote:

Ligt zo'n lepelbed lekker? Zoja, dan zou ik die ook gaarne willen kopen lepelquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt me dat we een deal hebben. Anders nog iets behalve een lepel?

Vooruit dan maarquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepelveteranen mogen een uitzondering maken

Lepelbedden liggen uitsluitend lekker indien men lepeltje lepeltje ligt met een andere lepelquote:[..]
Ligt zo'n lepelbed lekker? Zoja, dan zou ik die ook gaarne willen kopen lepel

Lucky me, ik heb zojuist 50 lepels gekocht. Wat krijgt u van me? lepelquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepelbedden liggen uitsluitend lekker indien men lepeltje lepeltje ligt met een andere lepel

Laten we het afronden op 77 eurolepels. Betaalt u cash of met een pinlepel?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lucky me, ik heb zojuist 50 lepels gekocht. Wat krijgt u van me? lepel

Lepels betaal ik altijd graag met contanten lepelquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laten we het afronden op 77 eurolepels. Betaalt u cash of met een pinlepel?

Laat die flappen maar komen lepelquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepels betaal ik altijd graag met contanten lepel

Lege portemonnee nu maar het is de aankoop waard lepelquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat die flappen maar komen lepel

Lepels kunnen niet geruild worden, maar wie wil er nou af van een lepel?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lege portemonnee nu maar het is de aankoop waard lepel

Een lepel wil af van een lepel, Maar een lepel is veel lepels waardquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels kunnen niet geruild worden, maar wie wil er nou af van een lepel?

Laatste nieuws: Grote prijzenslag omtrent de lepelquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels kunnen niet geruild worden, maar wie wil er nou af van een lepel?

Lepels in de bonus volgende week lepelquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laatste nieuws: Grote prijzenslag omtrent de lepel

Lekker dan, net 50 lepels gekocht bij die afzetter van een JustinLepelquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels in de bonus volgende week lepel

Let wel: goede service is ook wat waard lepelquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lekker dan, net 50 lepels gekocht bij die afzetter van een JustinLepel

"LustinK's Lepelshop, voor de èchte liefhebber van de lepel"quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Let wel: goede service is ook wat waard lepel

Laat dat nou net mijn slogan zijn lepelquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
"LustinK's Lepelshop, voor de èchte liefhebber van de lepel"

levert dat extra lepel punten op lepel?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat dat nou net mijn slogan zijn lepel

Ludieke actie: spaar nu extra lepelpunten voor een dagje lepelland voor jou en je medelepelquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 06:58 schreef Pugg het volgende:
[..]
levert dat extra lepel punten op lepel?

lijkt me leuk dagje lepelquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 07:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ludieke actie: spaar nu extra lepelpunten voor een dagje lepelland voor jou en je medelepel

Leuk is anders lepelquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels vielen uit de lucht bij Lepelvalley lepel

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |