Leuk, maar welke pakt lepel collega Pugg dan lepel?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat ik dan de sepo nemen, dan pak jij de tripo lepel
Lepelcollega Pugg slaapt waarschijnlijk al, die zal de fipo van de nieuwe dag pakken lepelquote:Op maandag 25 juli 2011 23:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Leuk, maar welke pakt lepel collega Pugg dan lepel?
laat dat nog waar zijn ook lepelquote:Op maandag 25 juli 2011 23:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepelcollega Pugg slaapt waarschijnlijk al, die zal de fipo van de nieuwe dag pakken lepel
l'Ons kent ons lepelquote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels kennen elkaar langer dan vandaag lepel
Lepels uit de zee kan je beter gewoon laten zwemmen lepelquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lekkerbekjes zijn in de aanbieding lepel
Laten we het Wereld Lepel Fonds steunen lepelquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels uit de zee kan je beter gewoon laten zwemmen lepel
Laatst nog een vork gedoneerd lepelquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we het Wereld Lepel Fonds steunen lepel
Lepels gaan dan als een mes door de boter lepelquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:55 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepels gedijen goed op een flinke vork lepel
Later worden jonge theelepels groot lepelquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels gaan dan als een mes door de boter lepel
langzaam komt de kerst weer in zicht lepelquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Later worden jonge theelepels groot lepel
Lekker regenbuitje daarnet lepelquote:Op donderdag 28 juli 2011 06:43 schreef Pugg het volgende:
[..]
langzaam komt de kerst weer in zicht lepel
Looidraad zijn auto nu vol met deuken lepelquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels kletterden uit de lucht lepel
Lepels kan je ervan maken als je stukken uit je motorkap snijdt met een mes of een scherpe lepelquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Looidraad zijn auto nu vol met deuken lepel
Lovende woorden hoor ik over de kwaliteit van dit type lepelquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels kan je ervan maken als je stukken uit je motorkap snijdt met een mes of een scherpe lepel
Lijkt erop alsof ze niet kapot te krijgen zijn lepelquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:55 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lovende woorden hoor ik over de kwaliteit van dit type lepel
Levensgrote versies ervan zijn ook erg in trek lepelquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt erop alsof ze niet kapot te krijgen zijn lepel
lijkt wel slowchat lepeltopic lepelquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Levensgrote versies ervan zijn ook erg in trek lepel
Lichtelijk beschonken in Amsterdam lepelquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leuk, laten we er een theekransje van maken. Waar is de theelepel?
Laat dat nou net een goed moment zijn om gewaagde topics te openen lepelquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lichtelijk beschonken in Amsterdam lepel
Lepels verdienen kwaliteits topics lepelquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat dat nou net een goed moment zijn om gewaagde topics te openen lepel
laten we het daar op houden lepelquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels verdienen kwaliteits topics lepel
ligt aan de mod's lepelquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lullig dat goeden topics gesloten worden lepel
Lekker geen wekker in het weekend lepelquote:Op zondag 31 juli 2011 06:54 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat die klote wekker nu te vroeg aflopen lepel
lekker poosje teruggegaan lepelquote:Op zondag 31 juli 2011 11:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker geen wekker in het weekend lepel
Laten we het een verplichte vakantie noemen lepelquote:Op maandag 1 augustus 2011 07:08 schreef Pugg het volgende:
[..]
lepel topic lepelaars zijn op vakantie lepel
laat het zonnetje maar schijnen lepelquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laten we het een verplichte vakantie noemen lepel
Langzaamaan zie ik toch de buien komen lepelquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:02 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat het zonnetje maar schijnen lepel
Leuk om weer terug te zijn lepelquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Langzaamaan zie ik toch de buien komen lepel
Lepels lepels nog aan toe, welkom terug lepelquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leuk om weer terug te zijn lepel
Laat ik hierbij mijn dank betuigen, en ook aan degene die mij vervroegd heeft vrijgelaten lepelquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels lepels nog aan toe, welkom terug lepel
Nou gewoon, kijk hoe we vanaf topic #3 deden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Kan iemand even de regels van dit spel uitleggen?
Ik snap er namelijk niks van.
Dit topic is weer heel anders dan bijv. topic #1 ...
laat het met een l beginnen en een l eindigen lepelquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat ik hierbij mijn dank betuigen, en ook aan degene die mij vervroegd heeft vrijgelaten lepel
Lichte correctie: laat het met een L beginnen en eindigen met een lepelquote:Op donderdag 4 augustus 2011 06:47 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat het met een l beginnen en een l eindigen lepel
laat ik dat nu bedoelen lepelquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lichte correctie: laat het met een L beginnen en eindigen met een lepel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |