Lachen met Zwarte Piet lepelquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Letters van chocolade bij de thee lepel
Langer wachten op die overheerlijke kruidnoten gaat mij niet lukken lepelquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:24 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten we daar nog even mee wachten lepel
Levende speculaaspop lepelquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Langer wachten op die overheerlijke kruidnoten gaat mij niet lukken lepel
Leuke meiden de boel laten insmeren lepelquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Let op dat je jezelf niet laat verbranden lepel
Liggend op je buik een erectie proberen te onderdrukken lepelquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Leuke meiden de boel laten insmeren lepel
Laat die Duitse kuil dan toch net van pas komen lepelquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Liggend op je buik een erectie proberen te onderdrukken lepel
Lol, ik denk dat ik toch maar het water in duik lepelquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat die Duitse kuil dan toch net van pas komen lepel
Langzaamaan weer een beetje afkoelen lepelquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lol, ik denk dat ik toch maar het water in duik lepel
Loeren onder water met een zwembril op lepelquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Langzaamaan weer een beetje afkoelen lepel
laat de badmeester het maar niet merken lepelquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Loeren onder water met een zwembril op lepel
Lekker negeren als die op zijn fluitje blaast lepelquote:Op zaterdag 23 juli 2011 06:55 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat de badmeester het maar niet merken lepel
langzaam aan naar deel 6 lepelquote:Op zondag 24 juli 2011 02:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lekker negeren als die op zijn fluitje blaast lepel
quote:Op zondag 24 juli 2011 15:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Lepel lepel lepel-de-lepel la-la-la-la lepel-de-lepel [ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 juli 2011 15:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Lepeltjes met korting, oh oh oh oh oh, lepeltjes met korting oh oh oh oh oh lepel [ afbeelding ]
Laatste lepel?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[ afbeelding ] La la la la la lepels voor iedereen, verse lepels met korting... laaa la lepel.... laaaa la lepel[ afbeelding ]
laten er het nu nog maar 3 zijn lepelquote:Op maandag 25 juli 2011 07:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Let op, dit topic wordt over 4 lepels automatisch gesloten lepel
Looidraad voor de lapo lepelquote:Op maandag 25 juli 2011 21:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepel mag ik overlepelen, ja of neel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |