Lepels in Antwerpen halen lepelquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 06:50 schreef Pugg het volgende:
[..]
last van hoofdpijn over euro gelul lepel

Luxe pittoresk Amerikaans restaurantje opgezocht lepelquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:08 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten we daar ook mosselen eten lepel

Laat het weekend dan maar beginnen lepelquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Luxe pittoresk Amerikaans restaurantje opgezocht lepel

Lekker zonnetje erbij lepelquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 06:51 schreef Pugg het volgende:
[..]
Laat het weekend dan maar beginnen lepel

Laat ik maar geen lepels van yvonne meer posten, weer een note erbij lepelquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Los vanavond met een stelletje lepels in Breda lepel

lekker jezelf blijven lepelquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat ik maar geen lepels van yvonne meer posten, weer een note erbij lepel

laat dat ons motto zijn lepelquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels moeten zich niet voordoen als vorken lepel

Litouwen is een Noord-Europees land tussen Letland in het noorden, Wit-Rusland in het oosten, Polen en Rusland, (Kaliningrad), in het zuiden en de Oostzee in het westen. Het is het grootste en zuidelijkste van de drie Baltische landen. Van die drie is het het enige overwegend rooms-Katholieke land. De geschiedenis loopt ook pas relatief kort synchroon met die van de beide andere Baltische landen. Anders dan Letland en Estland was Litouwen ooit een machtig land, dat zelfs tot de Zwarte Zee reikte. De twintigste eeuw verliep grotendeels onder Russisch resp. sovjetbewind, waarvan het zich op 11 maart 1990 als eerste Baltische land definitief ontdeed. Op 1 mei 2004 is het land toegetreden tot de Europese Unie.quote:

Lang verhaal lepelquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Litouwen is een Noord-Europees land tussen Letland in het noorden, Wit-Rusland in het oosten, Polen en Rusland, (Kaliningrad), in het zuiden en de Oostzee in het westen. Het is het grootste en zuidelijkste van de drie Baltische landen. Van die drie is het het enige overwegend rooms-Katholieke land. De geschiedenis loopt ook pas relatief kort synchroon met die van de beide andere Baltische landen. Anders dan Letland en Estland was Litouwen ooit een machtig land, dat zelfs tot de Zwarte Zee reikte. De twintigste eeuw verliep grotendeels onder Russisch resp. sovjetbewind, waarvan het zich op 11 maart 1990 als eerste Baltische land definitief ontdeed. Op 1 mei 2004 is het land toegetreden tot de Europese Unie.
Een geografische bijzonderheid van Litouwen is dat het middelpunt van Europa binnen de Litouwse grenzen ligt lepel.

Litouwse geschiedenis interesseert mij zeker. Waar staat zij op het gebied van de lepel?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Leuk, dacht ik, om jullie wat bij te brengen over Litouwen lepel

Lepels zijn een toeristische trekpleister in Litouwen. Eén van de belangrijkste toeristische attracties is het lepelkasteelquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Litouwse geschiedenis interesseert mij zeker. Waar staat zij op het gebied van de lepel?

Latijnse geschriften uit de oudheid spreken reeds van dit kasteel. Aldaar is het fundament gelegd voor de lepel zoals wij die nu kennen lepelquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels zijn een toeristische trekpleister in Litouwen. Eén van de belangrijkste toeristische attracties is het lepelkasteel

leerzaam om te weten lepelquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Latijnse geschriften uit de oudheid spreken reeds van dit kasteel. Aldaar is het fundament gelegd voor de lepel zoals wij die nu kennen lepel

Laat ik het nou gewoon weten lepelquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laaiende mensen die willen weten waar Socios is lepel

LustinK heeft dat in 'Wie weet waar Socios is?' allang gepost maar mensen zijn onwetend lepelquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ik het nou gewoon weten lepel

Laat ze maar lekker in hun sop gaarkoken lepelquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
LustinK heeft dat in 'Wie weet waar Socios is?' allang gepost maar mensen zijn onwetend lepel

LustinK is op het matje geroepen door yvonne lepelquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker in hun sop gaarkoken lepel

liep daar een ban op uit lepel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
LustinK is op het matje geroepen door yvonne lepel

laat ons opgelucht adem halen lepelquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt me nergens voor nodig lepel

laten we nu de schouders er weer onder zetten lepelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker uitgewaaid op het strand lepel

Lepelen alsof je leven er vanaf hangt lepelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:14 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten we nu de schouders er weer onder zetten lepel

lijkt me een mooi motto lepelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepelen alsof je leven er vanaf hangt lepel

Lijkt me dat ook Zagreb te hebben is lepelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lyon moeten ze (Ajax) toch kunnen verslaan lepel

Laat ze het weer zo ver schoppen als in '94/'95 lepelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt me dat ook Zagreb te hebben is lepel

laat de tijd zijn werk doen lepelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat ze het weer zo ver schoppen als in '94/'95 lepel

'Laat' vind ik toch een fijn woord, daarmee hebben we het ver kunnen schoppen in dit topic lepelquote:

Laat of vroeg, het is altijd tijd voor de kroeg lepelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
'Laat' vind ik toch een fijn woord, daarmee hebben we het ver kunnen schoppen in dit topic lepel

Laat ik u wel zeggen, dat u dat zeer mooi gezegd heeft lepelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat of vroeg, het is altijd tijd voor de kroeg lepel

Leermeester Looidraad is mijn grote inspirator lepelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat ik u wel zeggen, dat u dat zeer mooi gezegd heeft lepel

Lofuitingen als deze doen mij toch even blozen lepelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Leermeester Looidraad is mijn grote inspirator lepel

laten we wel de voeten op de grond houden lepelquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lofuitingen als deze doen mij toch even blozen lepel

Lekker de handjes in de lucht lepelquote:Op zondag 28 augustus 2011 06:56 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten we wel de voeten op de grond houden lepel

lekker de handjes onder de dekbed lepelquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker de handjes in de lucht lepel

Lepeltje lepeletje liggen lepelquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:31 schreef Pugg het volgende:
[..]
lekker de handjes onder de dekbed lepel

Lekker aan de kruidnoten lepelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 06:54 schreef Pugg het volgende:
[..]
let maar niet op indringers die het niet snappen lepel

laat ik net horen bij A.H dat de pakketten al klaar staan (quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Loop er al weken op te wachten lepel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) lepel

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |