Laat ik u van harte feliciteren, JustinK lepelquote:

ligt er aan waar het is lepelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt het jullie wat om op mijn feestje te komen? Dan gaan we lepel happen enzo lepel

Leuke stad en goed bereikbaar lepelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om het in Amsterdam te vieren lepel

Lekkere wijven erbij en het wordt een top party lepelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leuke stad en goed bereikbaar lepel

Leuke cadeaux gehad? lepelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekkere wijven erbij en het wordt een top party lepel

Lepels fotograferen en publiceren in dit topic lepelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Leuken camera met lepel functie lepel

laat geworden lepel?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepels fotograferen en publiceren in dit topic lepel

La question de jambon lepelquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat, of vroeg? Dat is de vraag des lepel

Laat ik vroeger een 4 voor Frans hebben gehad dus gaarne Nederlands lepelquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lol, ne pas ouvrir avant l'arret du train lepel

Latijn ook goed? lepelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 06:51 schreef Pugg het volgende:
[..]
Laat ik vroeger een 4 voor Frans hebben gehad dus gaarne Nederlands lepel

Lepels zijn ook erg internationaal lepelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Language is a very nice thing lepel

Lepels zijn van alle markten thuis lepelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels zijn ook erg internationaal lepel

Leuk detail: op de markt is je lepel een daalder waard lepelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepels zijn van alle markten thuis lepel

Lires, florijnen en sestertiën, de lepel overleeft ze allemaalquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Leuk detail: op de markt is je lepel een daalder waard lepel

Lepels zijn eigenlijk niet uit te drukken in geld lepelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lires, florijnen en sestertiën, de lepel overleeft ze allemaal

Laten we geld uitdrukken in lepels lepelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels zijn eigenlijk niet uit te drukken in geld lepel

last van hoofdpijn over euro gelul lepelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we geld uitdrukken in lepels lepel

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |