Lion sleeps tonight lepelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker veel drinken totdat je niet meer door hebt dat het regent lepel

lekker, leuk, lachen lepelsquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels lepels, overal lepels lepel

Laten we lepelen lepelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leen een lepel! Tijdelijk slechts 100% rente! lepel

Lekkere bbq saus op m'n kip 20 lepelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leuk dat je meedoet met de lepel

Levende kippen opeten lepelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekkere bbq saus op m'n kip 20 lepel

Een schoenlepel in je lepelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Langzaam stervende kippen zonder kop nog zien rennen lepel

Lepelcollega, veel plezier morgen in de regen, ik ben weg lepelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Langzaam stervende kippen zonder kop nog zien rennen lepel

Laat die regen maar komen! Veel plezier in L'Amsterdam lepelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:03 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepelcollega, veel plezier morgen in de regen, ik ben weg lepel

Laat ik de eerste vandaag zijn lepelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat die regen maar komen! Veel plezier in L'Amsterdam lepel

Lepelen doet ie niet meer lepelquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Luie Socios die een baan heeft lepel

laat hij niet vergeten te betalen lepelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laatste lepel heeft geklonken voor hem lepel

Laat ik nou jarig zijn lepelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 06:49 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat hij niet vergeten te betalen lepel

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |