Lepelpraatgroep is op dinsdagavond lepelquote:Op maandag 8 augustus 2011 06:45 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat me weten of je er over wilt praten lepel
laten we er wat bij drinken lepelquote:Op maandag 8 augustus 2011 07:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepelpraatgroep is op dinsdagavond lepel
lijkt me te weinig voor ons allen lepelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:55 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepels gedronken is wat ik heb lepel
Liters hebben we nodig lepelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:03 schreef Pugg het volgende:
[..]
lijkt me te weinig voor ons allen lepel
Lijkt erop alsof je even rustig aan moet doen lepelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lege maag + kater + hele dag werken gaan niet goed samen lepel
Lekker bijkomen in dit topic lepelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt erop alsof je even rustig aan moet doen lepel
langzaam aan dan breekt het lijntje niet lepelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lekker bijkomen in dit topic lepel
Lijntje coke wil misschien wel helpen lepelquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:22 schreef Pugg het volgende:
[..]
langzaam aan dan breekt het lijntje niet lepel
laten we daar maar niet aan beginnen lepelquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijntje coke wil misschien wel helpen lepel
Los van dat is dit ook een lepelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 06:48 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten we daar maar niet aan beginnen lepel
Lijkt wel een paraplu lepelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:40 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Los van dat is dit ook een lepel
Laat het eindelijk eens zomer worden lepel!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lucht klaart nog niet erg op lepel
Laptop draait ook overuren met dit weer lepelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat het eindelijk eens zomer worden lepel!
laat het hier weer eens regenen lepelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laptop draait ook overuren met dit weer lepel
Lekker weekend. Gaan we nog iets leuks doen lepel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 07:02 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat het hier weer eens regenen lepel
Le vanavond niet, maar morgen een biertje pakken in l'Amsterdam. En u, meneer Lepel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker weekend. Gaan we nog iets leuks doen lepel?
Laat ik nou kaarten hebben voor een feest zondag, maar het weer zit niet mee lepelquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Le vanavond niet, maar morgen een biertje pakken in l'Amsterdam. En u, meneer Lepel?
Leuk is het niet als het regent, maar gelukkig zijn er paraplu's in de vorm van een lepelquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ik nou kaarten hebben voor een feest zondag, maar het weer zit niet mee lepel
Lekker veel drinken totdat je niet meer door hebt dat het regent lepelquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leuk is het niet als het regent, maar gelukkig zijn er paraplu's in de vorm van een lepel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |