Lijkt me een goede instelling lepelquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:33 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat ik dat(jaloers worden) nu zonde van de tijd vinden lepel

Late reactie, maar toch nog vóór 0u00 kunnen posten lepelquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt me een goede instelling lepel

Lekker uitgeslapen lepel?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Late reactie, maar toch nog vóór 0u00 kunnen posten lepel

Lepelvakantie is voorbij helaas... Overdag werk en 's avonds sport, nu even tijd om de lepel te adoreren lepelquote:

Leuk dat je toch nog even de tijd kon vinden voor de lepelquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:55 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepelvakantie is voorbij helaas... Overdag werk en 's avonds sport, nu even tijd om de lepel te adoreren lepel

Lepels vormen een belangrijk onderdeel van mijn leven, daar moet ik tijd voor vrijmaken lepelquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Leuk dat je toch nog even de tijd kon vinden voor de lepel

Leuk om gelijkgestemden hier op FOK! te vinden lepelquote:Op woensdag 7 september 2011 00:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepels vormen een belangrijk onderdeel van mijn leven, daar moet ik tijd voor vrijmaken lepel

Laat ik maar verstandig gaan slapen lepelquote:Op woensdag 7 september 2011 00:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Leuk om gelijkgestemden hier op FOK! te vinden lepel

Lepels die wijs zijn, die zie je niet vaak lepelquote:Op woensdag 7 september 2011 00:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat ik maar verstandig gaan slapen lepel

Looidraad stelt het nog heel even uit lepelquote:Op woensdag 7 september 2011 00:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels die wijs zijn, die zie je niet vaak lepel

Laat ik dan nog even een ode aan de lepel plaatsen lepelquote:Op woensdag 7 september 2011 00:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Looidraad stelt het nog heel even uit lepel

L'appel die de fipo wegkaapt lepelquote:Op woensdag 7 september 2011 00:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ik dan nog even een ode aan de lepel plaatsen lepel

Lepels nog aan toe! Die appels ook altijd, maar na deze ode gaat deze lepel slapen lepelquote:Op woensdag 7 september 2011 00:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
L'appel die de fipo wegkaapt lepel

laat ik dan goedemorgen zeggen tegen medelepelaars lepelquote:Op woensdag 7 september 2011 01:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels nog aan toe! Die appels ook altijd, maar na deze ode gaat deze lepel slapen lepel

Lijkt het je wat om de lepel te adoreren lepel?quote:Op woensdag 7 september 2011 06:57 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat ik dan goedemorgen zeggen tegen medelepelaars lepel

Later als ik groot ben, wil ik worden een lepelquote:Op woensdag 7 september 2011 13:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt het je wat om de lepel te adoreren lepel?

Linkse rakkers, gebruiken die ook linkse lepels? Lepelquote:Op woensdag 7 september 2011 13:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Later als ik groot ben, wil ik worden een lepel

laten die nu rechts draaiende lepels gebruiken lepelquote:Op woensdag 7 september 2011 13:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Linkse rakkers, gebruiken die ook linkse lepels? Lepel

Lepels kan je draaien wat je wil, maar het blijft een lepelquote:Op woensdag 7 september 2011 14:02 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten die nu rechts draaiende lepels gebruiken lepel

Laten we niet teveel om de pot heen draaien lepelquote:Op woensdag 7 september 2011 14:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels kan je draaien wat je wil, maar het blijft een lepel

Lepel er gewoon vol in douwen lepelquote:Op woensdag 7 september 2011 14:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we niet teveel om de pot heen draaien lepel

laat er niets naast lopen lepelquote:Op woensdag 7 september 2011 14:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepel er gewoon vol in douwen lepel

Laat ik nou in slaap gevallen zijn rond 21u lepelquote:Op woensdag 7 september 2011 14:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepeltje lepeltje aan de wand, waar is toch mijn vingerplant? Lepel

Lekker uitgerust de nacht in lepelquote:Op donderdag 8 september 2011 00:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat ik nou in slaap gevallen zijn rond 21u lepel

Lepelen tot in de laatste uurtjes lepelquote:Op donderdag 8 september 2011 00:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker uitgerust de nacht in lepel

Lepel nog even adoreren lepel?quote:Op donderdag 8 september 2011 00:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepelen tot in de laatste uurtjes lepel

Les geven over de lepelquote:Op donderdag 8 september 2011 00:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Leerzaam stukje geschiedenis van de lepel

Lepelmaker is een eerzaam beroep, ik denk dat ik mij laat omscholen lepelquote:Op donderdag 8 september 2011 00:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepelles zou verplicht moeten worden op school lepel

Lepels maken is alsnog wellicht een leuk beroep zijn lepelquote:Op donderdag 8 september 2011 01:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepelmaker is een eerzaam beroep, ik denk dat ik mij laat omscholen lepel

Lekker met lepels bezig zijn is altijd leuk lepelquote:Op donderdag 8 september 2011 15:11 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Lepels maken is alsnog wellicht een leuk beroep zijn lepel

laat ik mijn lepel vrienden bijna vergeten zijn vandaag lepelquote:Op donderdag 8 september 2011 15:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker met lepels bezig zijn is altijd leuk lepel

Laat dat niet meer gebeuren lepelquote:Op donderdag 8 september 2011 15:54 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat ik mijn lepel vrienden bijna vergeten zijn vandaag lepel

Leuk dat de lepel zo gewaardeerd wordt in je bazentopic lepelquote:Op donderdag 8 september 2011 16:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat dat niet meer gebeuren lepel

Lijkt erop alsof andere mensen de lepel ook ontdekt hebben lepelquote:Op donderdag 8 september 2011 21:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leuk dat de lepel zo gewaardeerd wordt in je bazentopic lepel

Langzaam aan krijgt de lepel de erkenning die het verdient lepelquote:Op donderdag 8 september 2011 21:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt erop alsof andere mensen de lepel ook ontdekt hebben lepel

Lepelplaatjes werken niet helemaal in dat topic lepelquote:Op donderdag 8 september 2011 21:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Langzaam aan krijgt de lepel de erkenning die het verdient lepel

Lichte aardbeving was hier te voelen lepelquote:Op donderdag 8 september 2011 21:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepelplaatjes werken niet helemaal in dat topic lepel

Lepels bewogen hier totaal niet lepelquote:Op donderdag 8 september 2011 21:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lichte aardbeving was hier te voelen lepel

Lepels zijn immuun voor de sterkste aardbevingen lepelquote:Op donderdag 8 september 2011 22:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels bewogen hier totaal niet lepel

Lepel for president lepelquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepels zijn immuun voor de sterkste aardbevingen lepel

Lalala linoleum lepelquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lalalalala Inspector Gadget lalalalala lala lepel

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |