quote:Mogelijk 20 tot 30 doden op Noors eiland Utøya
Volgens ooggetuigen zijn er mogelijk twintig tot dertig doden op het Noorse eilandje Utøya. Dat lieten ooggetuigen vrijdagavond weten aan de kranten VG en Dagbladet. Een als politieagent vermomde man schoot tijdens een AUF-jeugdkamp - de Noorse arbeiderspartij - op Utøya wild om zich heen. Dat meldt de Noorse krant Dagbladet.
Ooggetuigen maakten eerder al melding van een rij van minstens zeven lijken langs de oever van het eiland. Jongeren probeerden zwemmend het eiland af te komen en anderen verstopten zich. De Noorse premier Jens Stoltenberg spreekt van een dramatische situatie, meldt de Noorse tv-zender TV2. Oud-premier Gro Harlem Brundtland zou één van de aanwezigen zijn en premier Stoltenberg zou zelf zaterdag een toespraak houden bij de jongerenbijeenkomst, meldde hij.
Noors uiterlijk
Volgens een verslaggever van de Noorse publieke televisiezender NRK gaat het om een lange man met een stevig postuur en een Noors uiterlijk. Er zouden al vier dodelijke slachtoffers zijn, melden Noorse media. Het is nog niet bekend of er een direct verband is met de bomaanslag in Oslo. Volgens Reuters, de BBC en NRK is de man gearresteerd.
Toespraak premier
Op het eiland op ongeveer dertig kilometer van Oslo zouden meer dan 500 mensen bijeen zijn gekomen, onder wie oud-premier Gro Harlem Brundtland. De nep-agent stapte het traditionele zomerfeest van de AUF binnen, zogenaamd voor een routinecontrole in verband met de bomaanslag eerder op de middag in Oslo. Noorse anti-terrorismetroepen spoedden zich meteen naar het eiland, waar de vermoedelijke dader door de politie werd aangehouden.
quote:Bomaanslag bij overheidsgebouw Oslo
OSLO – Door een zware bomaanslag bij regeringsgebouwen in de Noorse hoofdstad Oslo zijn minstens twee mensen om het leven gekomen en zijn tientallen mensen gewond geraakt, van wie negen zwaar.
Volgens de politie was de aanslag gericht op het ministerie van Olie.
Het Noorse persbureau NTB meldde aanvankelijk dat de Noorse premier Jens Stoltenberg onder de gewonden was. Later werd dat ontkend. De premier zou niet in de regeringswijk zijn geweest op het moment van de ontploffing.
Volgens een woorvoerder van de Noorse overheid zitten er nog steeds mensen ingesloten in het gebouw. Over hun situatie is nog niets bekend.
Op foto's zijn hevig bloedende mensen te zien.
Treinstation
Het belangrijkste treinstation van Oslo is ontruimd in verband met de vondst van een verdacht object. Het gaat om een tas, zo meldde de staatsomroep NRK.
Het gebouw van de tv-zender TV2 is eveneens ontruimd op last van de politie. Agenten doorzoeken het centrum van de hoofdstad van Noorwegen, omdat nog niet valt uit te sluiten dat er meer explosieven zijn geplaatst.
De politie heeft de bevolking van Oslo opgeroepen om grote groepen mensen voorlopig te mijden. Bewoners van het centrum kunnen zich beter naar elders begeven.
Auto
De Noorse krant Dagbladet meldt op basis van verschillende bronnen dat de bomaanslag op het regeringsgebouw is uitgevoerd met een auto waarin meerdere bommen zouden zijn ontploft.
Getuigen hebben een autowrak voor een van de gebouwen zien staan. De politie bevestigt tegenover de krant Aftenposten dat er nog twee bommen gezocht worden.
Bijna alle ramen zijn weggeblazen uit het 17 verdiepingen tellende overheidsgebouw. Mensen renden in paniek weg.
''Het is een chaos hier'', stelde een getuige bij het gebouw aan de Akersgata, een belangrijke doorgaande weg in het centrum van Oslo. Hier staan de gebouwen van het parlement, ministeries, grote kranten en een belangrijk theater.
De buurt ligt bezaaid met glasscherven en brokstukken. "Ik hoorde een verschrikkelijke klap, en zag rook omhoog komen. Ik voelde een reusachtige druk, die me tegen de grond sloeg. Het was verschrikkelijk'', zei een ooggetuige tegen de krant Aftenposten.
Autowrak
In het ministerie is brand uitgebroken. De politie heeft de omgeving afgezet. De explosie was in grote delen van de stad te horen.
De krant Dagbladet sprak met een vader die door zijn gewonde dochter werd gebeld. "Ze zei me dat ze amper kon ademen omdat er stuk glas vast zat in haar keel", aldus Ashang Afshar over zijn 16-jarige dochter Amosha.
Ministers
De Noorse ministers van Justitie (Knut Storberget), Olie en Energie (Ola Borten Moe) en Financiën (Sigbjörn Johnsen) hadden vrijdag geen afspraken in het regeringskwartier van Oslo en zijn net als de overige leden van de regering in veiligheid.
Hun kantoren liggen wel, net als dat van premier Stoltenberg, in het getroffen gebied. Dat meldt de ambtelijke staf van de Noorse minister-president.
Geheim
Stoltenberg houdt zijn verblijfplaats geheim in verband met de bomaanslag. Hij doet dat op advies van de politie.
Stoltenberg zei in een interview met de staatsomroep dat het te vroeg is om te concluderen dat de bomaanslag bij het ministerie van Olie een terroristische aanslag is. De politicus zei ook dat hij en zijn ministers veilig lijken te zijn.
Wraakacties
Noorwegen is lid van de NAVO en doet mee met de bombardementen op doelen van de Libische dictator Muammar Kaddafi. Hij heeft al vaker gedreigd met wraakacties in Europa. Noorwegen is in het verleden ook bedreigd door het terreurnetwerk al-Qaeda wegens de acties in Afghanistan.
Ook komt de aanslag op een moment dat Noorwegen worstelt met een aan Al-Qaeda gelieerd terreurplan. Twee verdachten zitten op het moment in de gevangenis in afwachting van de tenlastelegging. Vorige week klaagde een Noorse aanklager de van oorsprong Iraakse geestelijke Mullah Krekar aan voor het bedreigen van politici. De man had gezegd politici te zullen doden als hij wordt uitgezet.
Politiek geweld is zeer zeldzaam in Noorwegen.
Islamitische terroristen
Volgens de Noorse terreurexpert Atle Mesoy is de aanslag in Oslo waarschijnlijk gepleegd door islamitische terroristen. ''Na de dood van Osama bin Laden heeft al-Qaeda nieuwe terreuraanslagen in het Westen aangekondigd. Bovendien neemt Noorwegen deel aan militaire acties in Afghanistan en Libië'', zei hij tegen de staatsomroep.
Volgens Mesoy is het ministerie van Olie en Energie een logisch doelwit voor een aanslag. ''Dat is hét symbool van de Noorse politieke macht.''
quote:Ook schietpartij nabij Oslo op jeugdkamp van Noorse arbeiderspartij
Een als politieagent verklede man heeft schoten gelost op een jeugdkamp van de Noorse arbeiderspartij op Utøya. De eerste berichten spreken van vijf dodelijke slachtoffers. Op het Noorse eiland zijn ongeveer 560 jonge sociaal-democraten aanwezig. De schietpartij vond plaats ndat in Oslo een autobom afging bij het ministerie van Olie. Daarbij kwamen minstens vier personen om en raakten zeker negen mensen zwaargewond.
De agent was het traditionele zomerfeest van de partij AUF binnengestapt met de mededeling dat het een routinecontrole was, wegens de aanslag in Oslo. Daarna begon hij te schieten. Een aantal jongeren sprong hierop in het water rond het eilandje en zwommen naar de wal, zo'n 750 meter verderop.
De politie ging massaal naar het kleine eiland (circa 500 bij 500 meter groot). Een Sea-King helikopter met artsen kon aanvankelijk niet landen, omdat er nog geschoten werd. Kort daarna hield de politie één verdachte aan. Het was de bedoeling dat premier Jens Stoltenberg een toespraak zou houden tijdens het evenement.
quote:Leger ingezet in centrum Oslo
OSLO - De autoriteiten in Noorwegen hebben vrijdagavond militairen ingezet om het centrum van de hoofdstad Oslo te beveiligen. Dat gebeurde in verband met de bomaanslag eerder op de dag, waarbij zeker zeven mensen om het leven kwamen
Het leger levert bijstand aan de politie, die leiding geeft aan de veiligheidsoperatie. Politieagenten staan strategisch opgesteld bij ziekenhuizen en bij het hoofdkwartier van de politie in Oslo.
De politie heeft de bagagecontrole overgenomen op de internationale luchthaven van Oslo.
Daat een zoogdier een zoogdier is absoluut. Dat ze hetzelfde denken, nee.quote:
Maar lees eerst het nieuws. Er staat nota bene een 'foto van de dader' in het topic waarin je dit posttequote:
Ik neem er geen aanstoot aan dat jij of anderen dat vinden hoor, en zeg het gerust. Dus die opmerking was vrij onnodig. Maar ik ben het er persoonlijk niet mee eensquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:50 schreef Taurus het volgende:
[..]
Om eerder genoemde redenen: een jonger leven dat beeindigd wordt is schokkender dan een ouder leven, over het algemeen. Daarbij nog de gedachte dat kinderen als onschuldig worden ervaren, en inderdaad; veel mensen hebben kinderen en het hoort gewoon niet dat ouders hun kinderen overleven.
Nouja, genoeg redenen in ieder geval om inderdaad geschokt te zijn over het feit dat het kinderen zijn. Vind ik. Vinden anderen. Vindt men hier niet
ja hoe kan de dader de schietpartij en de bomaanslag tegelijk hebben gedaan dan? of liggen de plekken dicht bij elkaar?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Daat een zoogdier een zoogdier is absoluut. Dat ze hetzelfde denken, nee.
[..]
Maar lees eerst het nieuws. Er staat nota bene een 'foto van de dader' in het topic waarin je dit postte
ja. en het was niet tegelijk. En zelfs dan, tijdbom.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja hoe kan de dader de schietpartij en de bomaanslag tegelijk hebben gedaan dan? of liggen de plekken dicht bij elkaar?
Inlezen is ook een vakquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja hoe kan de dader de schietpartij en de bomaanslag tegelijk hebben gedaan dan? of liggen de plekken dicht bij elkaar?
De komende uren zal het wel vrij rustig blijven qua nieuws. Over een uur of 8 gaat iedereen weer los.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga maar eens aan het werk. Ben benieuwd of er nog iets bekend wordt de komende uren
Dan slaap ikquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:55 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
De komende uren zal het wel vrij rustig blijven qua nieuws. Over een uur of 8 gaat iedereen weer los.
Die andere is een troll?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die ziet er heel anders uit dan die andere man.
ooh sorry dat ik niet de hele reeks heb gelezenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Inlezen is ook een vak
Qua gemelde tijden zou het kunnen dat hij afgereist is ja.
Ik vind dit echt een schokkende fotoquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb dit topicreeks niet gevolgd, maar is deze chilling picture al geplaatst.
[ afbeelding ]
Brrr.
het staat echt in elk nieuwsberichtquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:56 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ooh sorry dat ik niet de hele reeks heb gelezen![]()
dacht dat de dader alleen van de schietpartij was.
Wat is het dan? Carnaval?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Waar zijn de mensen die dachten dat het een terroristische aanslag was._!
De afstand was zo'n 35km en er zat zo'n 1½/2 uur tussen de explosie en het schieten op dat eilandje. In vorige topics zijn al links geplaatst met mogelijke routes en tijdsduur, enz, enz.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders noemen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
quote:@ragholmas
G.W. Bush, 9/11: "We're gonna hunt you down." Stoltenberg, 22/7: "We will retaliate with more democracy". I'm proud to be Norwegian
dacht ik eerst ook hoor... omdat ze over het algemeen racistisch zijn daar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Vast niet aan het slapen omdat ze over een paar uur hard aan het werk gaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Om te kotsen. Anders gebruik je even deze gebeurtenissen om je eigen mening door de strot van anderen te rammen. Geen haar beter dan de dader.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En nog even een mooie tweet als afsluiter
[..]
QTFquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Denken dat alleen moslims terroristische aanslagen kunnen plegen.
En dubbel QTFquote:
Er komt vast snel weer een nieuwe gelegenheid.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja beetje rare zin van mij maar bedoelde dus die mensen die moslims de schuld gaven.
zegt wie?het is een een mans actie... ben je nu meer bang? is toch geen opvolger... geen organisatie.quote:
Die zul je altijd houden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja beetje rare zin van mij maar bedoelde dus die mensen die moslims de schuld gaven.
Kom vechten dan met je natte wortels.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:50 schreef OllieA het volgende:
[..]
Boterhamworst is inferieure bagger. En je bent wat je eet.
Wat is dit nou weer voor een reactie?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:58 schreef thavinca het volgende:
Ik zou die dader zo hard willen martelen he, die gast is niet goed in zn bovenkamer
nee jij bent lekkerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:58 schreef thavinca het volgende:
Ik zou die dader zo hard willen martelen he, die gast is niet goed in zn bovenkamer
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:58 schreef thavinca het volgende:
Ik heb Knevel en Tijs op werkdagen regelmatig een aanslag zien plegen op mijn verstand.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Denken dat alleen moslims terroristische aanslagen kunnen plegen.
Ik vraag me af hoever ze in de praktijk hiermee gaan. Hij wordt gearresteerd maar men weet niet zeker of er nog ergens anders een bom op ontploffen staat. Dan zal er toch wel enig fysiek geweld gebruikt worden?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:58 schreef thavinca het volgende:
Ik ga stuk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb Knevel en Tijs op werkdagen regelmatig een aanslag zien plegen op mijn verstand.
Nu het niet door een moslim gepleegd blijkt te zijn heb je geen begrip meer voor de aanslagen ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:02 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoever ze in de praktijk hiermee gaan. Hij wordt gearresteerd maar men weet niet zeker of er nog ergens anders een bom op ontploffen staat. Dan zal er toch wel enig fysiek geweld gebruikt worden?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:02 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoever ze in de praktijk hiermee gaan. Hij wordt gearresteerd maar men weet niet zeker of er nog ergens anders een bom op ontploffen staat. Dan zal er toch wel enig fysiek geweld gebruikt worden?
Leg me geen woorden in de mond.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nu het niet door een moslim gepleegd blijkt te zijn heb je geen begrip meer voor de aanslagen ofzo?
mwah is gebleken dat door fysiek geweld je veel informatie krijgt... maar weinig goede.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:02 schreef eight het volgende:
[..]
Dit is een Zweedse acteur die de rol van Ronald Niedermann speelt in de verfilming van de millennium trilogie van Stieg Larssonquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:56 schreef MrVanBraun het volgende:
Volgens een nazi forum, waar een zweedse vriend van mij toegang heeft, gaat t om een ene Ronald.
Ik kan de bron niet kopieeren want t bericht is afgeschermd.
Hij is een bekende en er is alleen nog deze foto van een zweedse site.
[ afbeelding ]
Toch knap van ze dat ze jouw verstand konden vinden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb Knevel en Tijs op werkdagen regelmatig een aanslag zien plegen op mijn verstand.
Nee, ze is er gewoon heel trots opquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nu het niet door een moslim gepleegd blijkt te zijn heb je geen begrip meer voor de aanslagen ofzo?
Ik was vooral benieuwd naar de mening van een kenner als Spec. Niet naar slap geneuzel van een puisterig mannetje dat iedere avond eet wat de pot schaft bij zijn moeder op de kippenboerderij.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:50 schreef OllieA het volgende:
[..]
Boterhamworst is inferieure bagger. En je bent wat je eet.
Waarop?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee, ze is er gewoon heel trots op
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:03 schreef Obecalp het volgende:
[..]
Dit is een Zweedse acteur die de rol van Ronald Niedermann speelt in de verfilming van de millennium trilogie van Stieg Larsson
Micke Spreitzquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:03 schreef Obecalp het volgende:
[..]
Dit is een Zweedse acteur die de rol van Ronald Niedermann speelt in de verfilming van de millennium trilogie van Stieg Larsson
Dat zeg ik: een trollpost en HUP, de foto staat in de OPquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:03 schreef Obecalp het volgende:
[..]
Al 34x.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:05 schreef DjinN het volgende:
Is deze foto al voorbij gekomen ?
[ afbeelding ]![]()
Wow...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:05 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik denk dat de meeste foto's hier wel voorbij zijn gekomenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:05 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Inderdaad, hoax dus:quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:03 schreef Obecalp het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:05 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ja dat wist ik dus niet. Vandaar dat ik het vroeg. Heb niet alle 12 topics doorgezocht voor die fotoquote:
Nee nog niet gezien vandaagquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:05 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ach ja, niemand leest toch de OP.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zeg ik: een trollpost en HUP, de foto staat in de OP
Ja dat lijkt mij ook het meest waarschijnlijke. Ik ben er ook nooit voorstander van geweest maar naar het zien van de behoorlijk realistische film unthinkable ben ik wel minder overtuigd dan vroeger.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:03 schreef DeRakker. het volgende:
mwah is gebleken dat door fysiek geweld je veel informatie krijgt... maar weinig goede.
Omdat diegene alles zal zeggen zodat het geweld stopt... dus je krijgt er alles uit maar niks bruikbaar.
omg... wie komt hier mee dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Inderdaad, hoax dus:
[ afbeelding ]
Daar wordt op gedronken bij MarokkaanseKi.. o nee.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat het blijkbaar een keer geen moslim is.
Nee.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat het blijkbaar een keer geen moslim is.
Die foto uit de OP staat wel bekend om zijn explosieven. Hij kan er best achter zitten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Haal die foto eens weg uit de OP. Hiermee pleeg je gewoon laster.
die heb ik ook gezienquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:07 schreef eight het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook het meest waarschijnlijke. Ik ben er ook nooit voorstander van geweest maar naar het zien van de behoorlijk realistische film unthinkable ben ik wel minder overtuigd dan vroeger.
Straks denken 3 Fokkers dat hij werkelijk de dader is.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:07 schreef MrVanBraun het volgende:
Haha niemand die wist wie Ronald Niedermann was.
Jij bent snel omquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:07 schreef eight het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook het meest waarschijnlijke. Ik ben er ook nooit voorstander van geweest maar naar het zien van de behoorlijk realistische film unthinkable ben ik wel minder overtuigd dan vroeger.
Precies, je weet het maar nooit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:08 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Straks denken 3 Fokkers dat hij werkelijk de dader is.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Daarom had ik het ook over een trollpost he?? Ik dacht écht dat het serieus was..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:07 schreef MrVanBraun het volgende:
Haha niemand die wist wie Ronald Niedermann was.
Ik gaf alleen aan dat mensen niet zo snel hoeven te oordelen. Ik ben niet blij hierom.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom verkondig je het zo blij dan?
idd strafbaar. ff screenshot maken en ff mailen naar hem.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ik zei niet om, ik zei minder overtuigdquote:
Goed punt!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:10 schreef eight het volgende:
[..]
ik zei niet om, ik zei minder overtuigd
Waarsch. kan hij wel een dure topadvocaat betalen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:09 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
idd strafbaar. ff screenshot maken en ff mailen naar hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar haal toch maar weg.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:11 schreef DrDentz het volgende:
Schijnt in opdracht gehandeld te hebben van ene baron.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:11 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Waarsch. kan hij wel een dure topadvocaat betalen.Hihi, van Ceci n'est pas un pipe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha grappig.. je bent nog steeds strafbaar bezig, moet je zelf weten... ik kan lekker screenshots makenquote:
We hebben al een huilie hier ( adsense problemen )quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:09 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
idd strafbaar. ff screenshot maken en ff mailen naar hem.
beter tochquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We hebben al een huilie hier ( adsense problemen )
Krijgen we dit dadelijk ook nog
Ik zeg niet dat het de dader is, TS wel in de OP. Dus haal maar weg TS.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:12 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
haha grappig.. je bent nog steeds strafbaar bezig, moet je zelf weten... ik kan lekker screenshots maken
daar had ik t ook over...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:13 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het de dader is, TS wel in de OP.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:10 schreef Darklight het volgende:
Wie is die gast in de OP? Weer een andere dader?
quote:
Tepels zijn bij jou ook taboe? Of heb fok graag uit de lucht?quote:
Alleen z'n kapsel, wauwie.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:13 schreef DrDentz het volgende:
Nu heb ik wel de ekte ekte in de OP. Dit is toch geen Zweedse b-acteur?
Heeft wel iets van Ed de Goey.
Alleen bij zijn moeder in de keuken hangen al 2 foto's van hem.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:14 schreef DeRakker. het volgende:
Is nog nergens officieel een foto... dus alle foto's zijn nep.
Edje lookalikes moet je altijd laten staan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:13 schreef DrDentz het volgende:
Nu heb ik wel de ekte ekte in de OP. Dit is toch geen Zweedse b-acteur?
Heeft wel iets van Ed de Goey.
Maar dan klopt de titel niet meer, het moet wel passen vind ik. Liever een verkeerde foto dan geen foto, iemand moet de schuld hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tepels zijn bij jou ook taboe? Of heb fok graag uit de lucht?
Maar goed, OT : foto weghalen is denk wel normaal
een ezel stoot zich niet 2 x aan dezelfde steenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:10 schreef Darklight het volgende:
Wie is die gast in de OP? Weer een andere dader?
neehoor geen problemen mee.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tepels zijn bij jou ook taboe? Of heb fok graag uit de lucht?
Maar goed, OT : foto weghalen is denk wel normaal
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ziet er wel verdacht uit, moet 'ie in de OP?
Ja vind ik ook, ik zeg doen!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom niet, Geen Stijl werkt ook zoquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan klopt de titel niet meer, het moet wel passen vind ik. Liever een verkeerde foto dan geen foto, iemand moet de schuld hebben.
Je bent niet heeeel laat met die opmerking hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:18 schreef MrVanBraun het volgende:
LOL al die mensen die pb's sturen met de vraag naar de bron.
Niet wetende dat het Ronald Niedermann was uit Millenium trilogie
En nu? Want de aandacht heb je alquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:18 schreef MrVanBraun het volgende:
Tristan was ook een gamer, dus alles kan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:19 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Speelt WoW, komt dus nooit buiten. Fake.
quote:
Neemt niet weg dat jij een lul-de-behanger bent die wat mij betreft een permban voor NWS mag krijgen. Dit soort lolletjes doe je maar in ONZ, debiel dat je bent.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:18 schreef MrVanBraun het volgende:
+1... geintjes zijn leuk maar dit gaat toch echt te ver.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:20 schreef OllieA het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat jij een lul-de-behanger bent die wat mij betreft een permban voor NWS mag krijgen. Dit soort lolletjes doe je maar in ONZ, debiel dat je bent.
QFTquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:20 schreef OllieA het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat jij een lul-de-behanger bent die wat mij betreft een permban voor NWS mag krijgen. Dit soort lolletjes doe je maar in ONZ, debiel dat je bent.
Als je zo achterlijk bent dat je er in trapt moet je later niet gaan zeuren he??quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:20 schreef OllieA het volgende:
[..]
Idd, hij schoot ook kleine meisjes dood, Keith deed er andere dingen meequote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heeft iets van Keith Bakker in z'n jonge jaren. Verdacht figuur.
niet iedereen kijkt domme amateur films van hem... mensen die hem niet kennen geloven het.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je zo achterlijk bent dat je er in trapt moet je later niet gaan zeuren he??![]()
![]()
Excuus!
De dader is 32 kennelijk?? Ziet de man op de foto er uit als 32??quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:22 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
niet iedereen kijkt domme amateur films van hem... mensen die hem niet kennen geloven het.
Ook omdat het geen onzin sectie is...
lijkt me simpel toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:22 schreef Tauchmeister het volgende:
Hoogopgeleid, christelijk, conservatief en speelde Modern Warfare 2 zo te zien. Ik ben benieuwd wat de media hier weer van gaan maken.
Ik zie NWS liever niet vervuild door loltrappertjes.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je zo achterlijk bent dat je er in trapt moet je later niet gaan zeuren he??![]()
![]()
Excuus!
Tristanprofieltje, te doorzichtig.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:22 schreef Tauchmeister het volgende:
Hoogopgeleid, christelijk, conservatief en speelde Modern Warfare 2 zo te zien. Ik ben benieuwd wat de media hier weer van gaan maken.
Die is tegen games. En games zijn er de aanleiding van dat dit soort schietincidenten gebeuren. Ban alle games, free Keith Bakker.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:24 schreef Darklight het volgende:
Zet gewoon een foto van Keith in de OP, die zit toch vast
En ik niet door mensen die niet een beetje zelf nadenkenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:24 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik zie NWS liever niet vervuild door loltrappertjes.
3 goede boekenquote:
Blijkt idd! Rare gast.quote:
wat heeft het met denken te maken wanneer je diegene niet kent?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik niet door mensen die niet een beetje zelf nadenken
Ziek.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:26 schreef RonaldV het volgende:
http://twitter.com/#!/AndersBBreivik/status/92651821369266176
@AndersBBreivik Changed your user name and robbed the pic from Facebook? You sick sick personquote:
Dan zou je moeten stoppen met posten in NWS.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik niet door mensen die niet een beetje zelf nadenken
Is die tweet zijn mening of constateert hij (ten spijt) die houding in de wereld?quote:
Truequote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:28 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dan zou je moeten stoppen met posten in NWS.
Die tweet is van 17 juli...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
@AndersBBreivik Changed your user name and robbed the pic from Facebook? You sick sick person
Wat zou jij hem schatten dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Echt waar: ik ben niet geweldig in het schatten avn leeftijden, maar de man van de "originele"foto aanzien voor iemand van 32.. Kom op zeg
Dat stadium zijn wel allang gepasseerd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Echt waar: ik ben niet geweldig in het schatten avn leeftijden, maar de man van de "originele"foto aanzien voor iemand van 32.. Kom op zeg
3 minuten manquote:
Jawel hij kan doorgaan als 32quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat stadium zijn wel allang gepasseerd.
Sommigen niet helaasquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat stadium zijn wel allang gepasseerd.
Nee, dat kan hij niet..quote:
Scherp!! Dat had ik niet gezien!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
@AndersBBreivik Changed your user name and robbed the pic from Facebook? You sick sick person
Dan zou ik eens wat beter lezen: eight, rakkerquote:
Je kijkt dus niet goedquote:
wat?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan zou ik eens wat beter lezen: eight, rakker
Nee?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je kijkt dus niet goed. Kijk nog maar eens naar zijn Twitter en dan zie je het wel
Tja, mensen smullen nou eenmaal van dit soort terreur.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat zaait de media een paniek, echt schandalig...
Waarom pleegde hij geen zelfmoord op het eind? Dit vind ik een beetje half werk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:32 schreef Darklight het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Anders_Behring_Breivik
vind je?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat zaait de media een paniek, echt schandalig...
Toen die acteur van millenium nog verdachte was heb ik je niet horen zeggen dat hij te oud uitzag terwijl hij 47 was.quote:
Zo te zien zijn er nu meer die tweeten, kijken hoelang zijn account open blijftquote:
13-02-1979.. Dat is 32...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:33 schreef hallohalllowieisdaar het volgende:
hier is hij 33:
http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e2a01be9acd5_gm.jpg
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:35 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Tja, mensen smullen nou eenmaal van dit soort terreur.
Dat deed ik wél en over hem heb ik heb ik heb ik het juistquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:35 schreef eight het volgende:
[..]
Toen die acteur van millenium nog verdachte was heb ik je niet horen zeggen dat hij te oud uitzag terwijl hij 47 was.
Maar de nieuwe verdachte ziet er wel te oud uit?
Tristan ook al.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:36 schreef luckyb1rd het volgende:
ow jee hij speelt call of duty, morgen dus een Noors poltieke ban op agressieve spelletjes.![]()
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002651290254&sk=info
Je ziet zijn laatste tweet! Maar er onder zie je mensen die op hem reagerenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:35 schreef Mercer het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou? Zelfde verhaal als met youtube dat de datum niet goed wordt weergegeven?
Zeker. Je wilt niet weten hoeveel miljoenen posts er vandaag aan zijn gewijd en hoeveel uren erover is gesproken aan de keukentafel.quote:
van dit soort nieuws... mensen vinden het geweldig... check alleen dit topic al...quote:
preciesquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:37 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zeker. Je wilt niet weten hoeveel miljoenen posts er vandaag aan zijn gewijd en hoeveel uren erover is gesproken aan de keukentafel.
ah. ik dacht dat je Anders Behring Breivik bedoeldequote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat deed ik wél en over hem heb ik heb ik heb ik het juist
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:38 schreef eight het volgende:
[..]
ah. ik dacht dat je Anders Behring Breivik bedoelde
Zo'n gezellig 'cnn breaking news' sfeertje.. af en toe heb je dat nodig.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:37 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
van dit soort nieuws... mensen vinden het geweldig... check alleen dit topic al...![]()
Komkommer tijd... eindelijk gebeurd er wat.
Da's niet vreemd, het is ook z'n enige tweet...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Die tweet van 17 juli is ook de enigste tweet van hem
De verscheurde samenleving is op dagen als deze weer ff 1.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zo'n gezellig 'cnn breaking news' sfeertje.. af en toe heb je dat nodig.
Zegt niks, hij kon daarvoor ook onder een andere naam twitteren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
precies.. laatste keer was de shootout in nederland in t winkelcentrum... is weer tijdje geleden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zo'n gezellig 'cnn breaking news' sfeertje.. af en toe heb je dat nodig.
Ik zie nergens COD staan of kijk ik zo slecht? Wel WOWquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:36 schreef luckyb1rd het volgende:
ow jee hij speelt call of duty, morgen dus een Noors poltieke ban op agressieve spelletjes.![]()
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002651290254&sk=info
Ik vind die tweet ander niet echt enig eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waar het mij om ging, is dat de media te snel dacht dat het om een 'internationale' terroristische aanslag gingquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:37 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zeker. Je wilt niet weten hoeveel miljoenen posts er vandaag aan zijn gewijd en hoeveel uren erover is gesproken aan de keukentafel.
Het is dat ik nog op de hoek moet hangen anders zat ik al in mijn onderbroek.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:37 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
van dit soort nieuws... mensen vinden het geweldig... check alleen dit topic al...![]()
Komkommer tijd... eindelijk gebeurd er wat.
het staat naast wowquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:40 schreef eight het volgende:
[..]
Ik zie nergens COD staan of kijk ik zo slecht? Wel WOW
Hoe zit het nou met die facebook en twitter? Is dat fake, of echt?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:39 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat een zieke gast, zo te zien heeft hij dat Facebook-account ook op 17 juli aangemaakt (zie datum onder de foto's). Dus dat betekent dat die tweet van 17 juli ook van hem is geweest en zijn Twitter niet fake is.
Echt, 100%. Allebei van 17 juli.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:41 schreef Mercer het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met die facebook en twitter? Is dat fake, of echt?
maar das toch standaard dat ze dat denken?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Waar het mij om ging, is dat de media te snel dacht dat het een 'internationale' terroristische aanslag ging
Dat is dus niet het geval...
twitter:ketilbstensrud twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 01:38:02The gunman's Twitter profile, FB-profile and general online activity is suspicious. All of it came up in the last few days. reageer retweet
Dat is dan slordig, maar de belangstelling is enorm en de media spelen er lekker op in.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Waar het mij om ging, is dat de media te snel dacht dat het een 'internationale' terroristische aanslag ging
Dat is dus niet het geval...
Eindelijk? Ik had een uur geleden al gebeld.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:40 schreef DrDentz het volgende:
Gvd plietsies hier voor de deur, de screenshots van DeRakker zijn bij ze aangekomen.
Dat is echt ziek als het zo is.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Echt, 100%. Allebei van 17 juli.
heb ze nog niet verstuurdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:40 schreef DrDentz het volgende:
Gvd plietsies hier voor de deur, de screenshots van DeRakker zijn bij ze aangekomen.
Dan ben je zeker ingelogd want ik zie hem nietquote:
Snitch.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eindelijk? Ik had een uur geleden al gebeld.
zij moeten ook hun geld verdienenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:41 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dat is dan slordig, maar de belangstelling is enorm en de media spelen er lekker op in.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:39 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Da's niet vreemd, het is ook z'n enige tweet...
precies.. doe nu maar stoer maar straks kan je tegen de media vertellen dat het allemaal een grap was en dat je nooit verwacht had dat je nu in de cel moet gaan zitten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:42 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
Kijk nou maar uit, straks als je zegt op twitter dat je dit na gaat doen in de Efteling, word je echt van je bed gelicht.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:41 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
maar das toch standaard dat ze dat denken?
Politieagent die dit leest: dat heb ik niet getwitterd, ik heb ook geen twitter, ik ben ook nooit in de Efteling geweest.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:42 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
Kijk nou maar uit, straks als je zegt op twitter dat je dit na gaat doen in de Efteling, word je echt van je bed gelicht.
En terecht.
dat weet ik wel.. maar wanneer er een aanslag is gepleegd denken ze standaard van zon soort organisatie..net als bij Indiaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Er zijn duizenden gekke Noren, Nederlanders, Duitsers, Grieken, Japanners & Chinezen hoor...
Grapje hoor. Ik heb helemaal geen telefoon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank jequote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:42 schreef DutchErrorist het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Anders_Behring_Breivik
Wiki is weer snel.
precies... denken allemaal dat ze untouchable zijn....maar het is net zo strafbaar op internet als in het openbaar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:44 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet daar geen grappen overmaken... zoals na Alphen, mensen die gaan verkondigen dat ze hetzelfde gaan doen.
Die gemene pikkeboeven laten zich niet pakken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:46 schreef MrVanBraun het volgende:
Zijn er al opdrachtgevers bekendgemaakt in de Noorse kranten?
[ afbeelding ]
opzich was t ook geen rare gedachte als je bedenkt dat ze behoorlijk racistisch zijn... maargoed, alleen maar beter tochquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:47 schreef Absurditeit het volgende:
Ik heb 123 kranten en 1799 users @ Fok! gehoord over moslim-extremisme en dan blijkt het gewoon een Noorse, christelijke houthakker te zijn. Erg teleurstellend.
Waarom vind jij moslims racistisch?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
opzich was t ook geen rare gedachte als je bedenkt dat ze behoorlijk racistisch zijn... maargoed, alleen maar beter toch
precies... nog niks officieel... iedereen praat elkaar na.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:48 schreef eight het volgende:
Op twitter komen elke minuut zo'n 40 reacties over die kerel. Dat zou wat zijn als blijkt dat hij niet de dader is...
Duidelijk, maar dan jaagt de media het publiek toch angst aan of ben ik onduidelijk...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:44 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dat weet ik wel.. maar wanneer er een aanslag is gepleegd denken ze standaard van zon soort organisatie..net als bij India
Ah, we hebben hier een Noorwegen-kenner?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
opzich was t ook geen rare gedachte als je bedenkt dat ze behoorlijk racistisch zijn...
je weet t nog niet?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:49 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ah, we hebben hier een Noorwegen-kenner?
Jah, maar toch wel links hoor want Hitler... enfin.quote:
Noorse media zegt nu van welquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
precies... nog niks officieel... iedereen praat elkaar na.
we kunnen het op gelovigen in het algemeen afschuivenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:47 schreef Absurditeit het volgende:
Ik heb 123 kranten en 1799 users @ Fok! gehoord over moslim-extremisme en dan blijkt het gewoon een Noorse, christelijke houthakker te zijn. Erg teleurstellend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |