quote:
Tepels zijn bij jou ook taboe? Of heb fok graag uit de lucht?quote:
Alleen z'n kapsel, wauwie.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:13 schreef DrDentz het volgende:
Nu heb ik wel de ekte ekte in de OP. Dit is toch geen Zweedse b-acteur?
Heeft wel iets van Ed de Goey.
Alleen bij zijn moeder in de keuken hangen al 2 foto's van hem.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:14 schreef DeRakker. het volgende:
Is nog nergens officieel een foto... dus alle foto's zijn nep.
Edje lookalikes moet je altijd laten staan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:13 schreef DrDentz het volgende:
Nu heb ik wel de ekte ekte in de OP. Dit is toch geen Zweedse b-acteur?
Heeft wel iets van Ed de Goey.
Maar dan klopt de titel niet meer, het moet wel passen vind ik. Liever een verkeerde foto dan geen foto, iemand moet de schuld hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tepels zijn bij jou ook taboe? Of heb fok graag uit de lucht?
Maar goed, OT : foto weghalen is denk wel normaal
een ezel stoot zich niet 2 x aan dezelfde steenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:10 schreef Darklight het volgende:
Wie is die gast in de OP? Weer een andere dader?
neehoor geen problemen mee.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tepels zijn bij jou ook taboe? Of heb fok graag uit de lucht?
Maar goed, OT : foto weghalen is denk wel normaal
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ziet er wel verdacht uit, moet 'ie in de OP?
Ja vind ik ook, ik zeg doen!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom niet, Geen Stijl werkt ook zoquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan klopt de titel niet meer, het moet wel passen vind ik. Liever een verkeerde foto dan geen foto, iemand moet de schuld hebben.
Je bent niet heeeel laat met die opmerking hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:18 schreef MrVanBraun het volgende:
LOL al die mensen die pb's sturen met de vraag naar de bron.
Niet wetende dat het Ronald Niedermann was uit Millenium trilogie
En nu? Want de aandacht heb je alquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:18 schreef MrVanBraun het volgende:
Tristan was ook een gamer, dus alles kan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:19 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Speelt WoW, komt dus nooit buiten. Fake.
quote:
Neemt niet weg dat jij een lul-de-behanger bent die wat mij betreft een permban voor NWS mag krijgen. Dit soort lolletjes doe je maar in ONZ, debiel dat je bent.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:18 schreef MrVanBraun het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |