Nee.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat het blijkbaar een keer geen moslim is.
Die foto uit de OP staat wel bekend om zijn explosieven. Hij kan er best achter zitten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Haal die foto eens weg uit de OP. Hiermee pleeg je gewoon laster.
die heb ik ook gezienquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:07 schreef eight het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook het meest waarschijnlijke. Ik ben er ook nooit voorstander van geweest maar naar het zien van de behoorlijk realistische film unthinkable ben ik wel minder overtuigd dan vroeger.
Straks denken 3 Fokkers dat hij werkelijk de dader is.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:07 schreef MrVanBraun het volgende:
Haha niemand die wist wie Ronald Niedermann was.
Jij bent snel omquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:07 schreef eight het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook het meest waarschijnlijke. Ik ben er ook nooit voorstander van geweest maar naar het zien van de behoorlijk realistische film unthinkable ben ik wel minder overtuigd dan vroeger.
Precies, je weet het maar nooit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:08 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Straks denken 3 Fokkers dat hij werkelijk de dader is.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Daarom had ik het ook over een trollpost he?? Ik dacht écht dat het serieus was..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:07 schreef MrVanBraun het volgende:
Haha niemand die wist wie Ronald Niedermann was.
Ik gaf alleen aan dat mensen niet zo snel hoeven te oordelen. Ik ben niet blij hierom.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom verkondig je het zo blij dan?
idd strafbaar. ff screenshot maken en ff mailen naar hem.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ik zei niet om, ik zei minder overtuigdquote:
Goed punt!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:10 schreef eight het volgende:
[..]
ik zei niet om, ik zei minder overtuigd
Waarsch. kan hij wel een dure topadvocaat betalen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:09 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
idd strafbaar. ff screenshot maken en ff mailen naar hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar haal toch maar weg.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:11 schreef DrDentz het volgende:
Schijnt in opdracht gehandeld te hebben van ene baron.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:11 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Waarsch. kan hij wel een dure topadvocaat betalen.Hihi, van Ceci n'est pas un pipe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha grappig.. je bent nog steeds strafbaar bezig, moet je zelf weten... ik kan lekker screenshots makenquote:
We hebben al een huilie hier ( adsense problemen )quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:09 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
idd strafbaar. ff screenshot maken en ff mailen naar hem.
beter tochquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We hebben al een huilie hier ( adsense problemen )
Krijgen we dit dadelijk ook nog
Ik zeg niet dat het de dader is, TS wel in de OP. Dus haal maar weg TS.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:12 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
haha grappig.. je bent nog steeds strafbaar bezig, moet je zelf weten... ik kan lekker screenshots maken
daar had ik t ook over...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:13 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het de dader is, TS wel in de OP.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:10 schreef Darklight het volgende:
Wie is die gast in de OP? Weer een andere dader?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |