mwah is gebleken dat door fysiek geweld je veel informatie krijgt... maar weinig goede.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:02 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoever ze in de praktijk hiermee gaan. Hij wordt gearresteerd maar men weet niet zeker of er nog ergens anders een bom op ontploffen staat. Dan zal er toch wel enig fysiek geweld gebruikt worden?
Dit is een Zweedse acteur die de rol van Ronald Niedermann speelt in de verfilming van de millennium trilogie van Stieg Larssonquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:56 schreef MrVanBraun het volgende:
Volgens een nazi forum, waar een zweedse vriend van mij toegang heeft, gaat t om een ene Ronald.
Ik kan de bron niet kopieeren want t bericht is afgeschermd.
Hij is een bekende en er is alleen nog deze foto van een zweedse site.
[ afbeelding ]
Toch knap van ze dat ze jouw verstand konden vinden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb Knevel en Tijs op werkdagen regelmatig een aanslag zien plegen op mijn verstand.
Nee, ze is er gewoon heel trots opquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nu het niet door een moslim gepleegd blijkt te zijn heb je geen begrip meer voor de aanslagen ofzo?
Ik was vooral benieuwd naar de mening van een kenner als Spec. Niet naar slap geneuzel van een puisterig mannetje dat iedere avond eet wat de pot schaft bij zijn moeder op de kippenboerderij.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:50 schreef OllieA het volgende:
[..]
Boterhamworst is inferieure bagger. En je bent wat je eet.
Waarop?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee, ze is er gewoon heel trots op
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:03 schreef Obecalp het volgende:
[..]
Dit is een Zweedse acteur die de rol van Ronald Niedermann speelt in de verfilming van de millennium trilogie van Stieg Larsson
Micke Spreitzquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:03 schreef Obecalp het volgende:
[..]
Dit is een Zweedse acteur die de rol van Ronald Niedermann speelt in de verfilming van de millennium trilogie van Stieg Larsson
Dat zeg ik: een trollpost en HUP, de foto staat in de OPquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:03 schreef Obecalp het volgende:
[..]
Al 34x.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:05 schreef DjinN het volgende:
Is deze foto al voorbij gekomen ?
[ afbeelding ]![]()
Wow...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:05 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik denk dat de meeste foto's hier wel voorbij zijn gekomenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:05 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Inderdaad, hoax dus:quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:03 schreef Obecalp het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:05 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ja dat wist ik dus niet. Vandaar dat ik het vroeg. Heb niet alle 12 topics doorgezocht voor die fotoquote:
Nee nog niet gezien vandaagquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:05 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ach ja, niemand leest toch de OP.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zeg ik: een trollpost en HUP, de foto staat in de OP
Ja dat lijkt mij ook het meest waarschijnlijke. Ik ben er ook nooit voorstander van geweest maar naar het zien van de behoorlijk realistische film unthinkable ben ik wel minder overtuigd dan vroeger.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:03 schreef DeRakker. het volgende:
mwah is gebleken dat door fysiek geweld je veel informatie krijgt... maar weinig goede.
Omdat diegene alles zal zeggen zodat het geweld stopt... dus je krijgt er alles uit maar niks bruikbaar.
omg... wie komt hier mee dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Inderdaad, hoax dus:
[ afbeelding ]
Daar wordt op gedronken bij MarokkaanseKi.. o nee.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat het blijkbaar een keer geen moslim is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |