quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je zou je maar in die situatie bevinden, ik kan me niet voorstellen welke doodsangsten die slachtoffers (kinderen notabene) hebben uitgestaan de laatste momenten voor hun dood.
Ligt er een beetje aan is niet duidelijk genoeg?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:43 schreef Marlan het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft nog ruim 5 maanden te gaan om 33 te worden. Het jaar is nog niet voorbij hoor!
Die linksboven heeft er anders een behoorlijk plasje bloed omheen liggenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb dit topicreeks niet gevolgd, maar is deze chilling picture al geplaatst.
[ afbeelding ]
Brrr.
Dat ben ik met je eens. Ikquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je zou je maar in die situatie bevinden, ik kan me niet voorstellen welke doodsangsten die slachtoffers (kinderen notabene) hebben uitgestaan de laatste momenten voor hun dood.
denk zelfde doodsangsten wanneer dieren worden geslacht?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat kan echt niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:46 schreef rouwe111 het volgende:
[..]
Die linksboven heeft er anders een behoorlijk plasje bloed omheen liggen
Je wordt geacht niet de nadruk op 'kinderen' te leggen. Een leven is een leven, vindt men hier.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij ziet er wel een stuk ouder uit als 32quote:
nou neequote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
denk zelfde doodsangsten wanneer dieren worden geslacht?
Sarcastisch.. Waarom zou dat niet zo zijn?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Je wordt geacht niet de nadruk op 'kinderen' te leggen. Een leven is een leven, vindt men hier.
Toen ik de koelkast opendeed, zag ik ook boterhamworst en uiteindelijk heb ik daar voor gekozen. Wat zegt dat dan over mijn persoonlijkheid?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat voor kaas? Schijnt dat je persoonlijkheid afgelezen kan worden aan de kaas die je eet.
Want je hebt van die Adje's die altijd voor jong gaan. Normale mensen gaan voor belegen.
Niet op dezelfde manier, neequote:
twitter:nzherald twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 00:47:14Photos reveal horror of bomb attack, mass shooting in #Norway (caution advised - graphic images): http://t.co/NFEYbK2 reageer retweet
quote:
Hey, niet iedereen hier over een kam scherenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Je wordt geacht niet de nadruk op 'kinderen' te leggen. Een leven is een leven, vindt men hier.
Om eerder genoemde redenen: een jonger leven dat beeindigd wordt is schokkender dan een ouder leven, over het algemeen. Daarbij nog de gedachte dat kinderen als onschuldig worden ervaren, en inderdaad; veel mensen hebben kinderen en het hoort gewoon niet dat ouders hun kinderen overleven.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sarcastisch.. Waarom zou dat niet zo zijn?
is een feit.. geen discussiequote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar dat is ook geen discussie voor hier
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die gast linksonder zegt: Ho ho niet schieten meneer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |