Die opengescheurde haarvaatjes in het gezicht geven vaak een erg schokkend effect terwijl het niet zo veel is.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:37 schreef Deadre het volgende:
Bloedbad, onderstaande foto kan als schokkend worden ervaren. Ze probeerden wellicht tevergeefs te vluchtenVind ik dus een vreemde foto, hoe die mensen daar zo verspreid op rotsen terecht zijn gekomen. Zou hij dan vanaf boven hebben geschoten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch in spoiler.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:40 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dude deze ligt straks in de winkels.. het is de voorpagina van een krant.
of kom je nooit buiten?
nee klopt.. zijn geen diepe wonden.. tenminste hoeft niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die opengescheurde haarvaatjes in het gezicht geven vaak een erg schokkend effect terwijl het niet zo veel is.
Buiten?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:40 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dude deze ligt straks in de winkels.. het is de voorpagina van een krant.
of kom je nooit buiten?
Volgens mij zijn er op die foto diversen 'ineengedoken' aan het schuilen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Vind ik dus een vreemde foto, hoe die mensen daar zo verspreid op rotsen terecht zijn gekomen. Zou hij dan vanaf boven hebben geschoten?
Ja, net zo'n Duitser uit Die Hard.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:42 schreef DrDentz het volgende:
Mooie actiefilm schurk wel. Evil eindbaas.
Hoezo? Hij heeft nog ruim 5 maanden te gaan om 33 te worden. Het jaar is nog niet voorbij hoor!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die rekensom klopt niet noodzakelijkerwijs he?? Ligt er een beetje aan
lijkt een beetje op dolph lundgrenquote:
Ah okequote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:41 schreef eight het volgende:
[..]
was sarcastisch bedoelt. 5 topics geleden klaagde men al dat hij 10x voorbij was gekomen.![]()
(dat kun je natuurlijk niet weten als je net aanhaakt)
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb dit topicreeks niet gevolgd, maar is deze chilling picture al geplaatst.
[ afbeelding ]
Brrr.
Die gast linksonder zegt: Ho ho niet schieten meneer.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[ afbeelding ]
Brrr.
hoezo brrr? een agent schiet mensen neer...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[ afbeelding ]
Brrr.
Nee nog niet. Waar heb je die vandaan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[ afbeelding ]
Brrr.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die gast linksonder zegt: Ho ho niet schieten meneer.
Je zou je maar in die situatie bevinden, ik kan me niet voorstellen welke doodsangsten die slachtoffers (kinderen notabene) hebben uitgestaan de laatste momenten voor hun dood.quote:
ik zou niks zeggen maar duikenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die gast linksonder zegt: Ho ho niet schieten meneer.
hoezo?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Foto is van december 2010 dus lijkt me sterk..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |