Kssssssssjt, terug naar BNW jijquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarschijnlijk willen ze dus wapenbezit aan banden leggen en is zo'n eenmansactie een perfecte aan leiding hiervoor!
23 in 2001 = 32 in 2011, maar dat snapte je zelf vast ook al.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:36 schreef Light het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Hoe kun je nou 23 en 32 zijn in hetzelfde jaar?
typo..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:36 schreef Light het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schijt aan iedereen
die van google is net zo slechtquote:
Ga terug naar school, dan snap je het straks misschien wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:36 schreef Light het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:37 schreef Deadre het volgende:
Bloedbad, onderstaande foto kan als schokkend worden ervaren.hey, die is nog niet voorbijgekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Bloedbad, onderstaande foto kan als schokkend worden ervaren. Ze probeerden wellicht tevergeefs te vluchtenHelaas niet de meest schokkende die ik heb gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zei de kleuterjuffrouwquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:37 schreef yvonne het volgende:
Ik ga naar bed,
laat het topic in tact, lolbroekerij: doe maar niet,
complotten in BNW, boterhammen met kaas in CUL, en overmatig storend gedrag even in m'n pm gooien.
Braaf zijn, morgen verder.
Bedankt iedereen voor vertalingen, linkjes, nieuwsbronnen en van alles en nog wat
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Helaas niet de meest schokkende die ik heb gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en deze dan?
[ Bericht 10% gewijzigd door yvonne op 23-07-2011 00:41:07 ]
Bloedbad, onderstaande foto kan als schokkend worden ervaren. Ze probeerden wellicht tevergeefs te vluchtenAlleen daar al zijn het er 7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Die rekensom klopt niet noodzakelijkerwijs he?? Ligt er een beetje aanquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:37 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
23 in 2001 = 32 in 2011, maar dat snapte je zelf vast ook al.
dude deze ligt straks in de winkels.. het is de voorpagina van een krant.quote:
Maar niet onmogelijkquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die rekensom klopt niet noodzakelijkerwijs he?? Ligt er een beetje aan
Het is dan ook een speculatie. Maar in het rustige Noorwegen is het vrij treffend, zeker als je de politiepakken etc ook in acht neemt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die rekensom klopt niet noodzakelijkerwijs he?? Ligt er een beetje aan
was sarcastisch bedoelt. 5 topics geleden klaagde men al dat hij 10x voorbij was gekomen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:39 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Niet? Die is al vrij vroeg op de avond vrijgegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |