Volkert komt in 2012 of 2014 (weet niet zeker) weer in aanmerking voor weekendverlof.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:47 schreef Staal het volgende:
Levenslang is levenslang voor zover ik ook weet.
Die Volkert heeft dacht ik naast zijn jaren straf ook TBS en die komt echt niet zomaar even vrij.
Niks troll.. Als iemand in de longstay belandt komt hij er (bijna) nooit meer uit..quote:
Voel me vereerd met mensch. Top.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaja, ik werk me rot mensch!
Bsb kan niet meer in NWS
Sjezus... hij dreef ze op het land het water in dus.quote:
Jaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet, het is een mini eilandje, dus voor je uitdrijven, en schieten.
Hmmz. Okay. Misschien was ik te fel op jouw reactie. Maar ik vind het echt akelig om te zien en zo'n romp kun je niet meer redden hoor maar ik weet niet wat jouw achtergrond is en hoe je het bekijkt maar je viel me wel aan op het feit dat ik dat schokkend vind. We hoeven niet te PM-en iig.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:46 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld, maar ik zie nog steeds een mens, maar dan gestorven. Het doet mij niets, mijn reflex is hulp bieden als het nog kan. Maar ik begrijp je wel.
Worden er dus meer als 20quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hier zou meer informatie over die vraag uit voort moeten komen:
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-14255004
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sjezus... hij dreef ze op het land het water in dus.
Ik dacht werkelijk dat er bedoeld werd dat ze al in het water stonden, afgeknald werden en door de dader als lijken in het water vooruit gedreven werden.
Vraag me niet hoe ik erbij kom.
persoonlijk? ik zeg nee.. laat m maar lekker aan zn lot over.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:54 schreef eight het volgende:
[..]
Volkert komt in 2012 of 2014 (weet niet zeker) weer in aanmerking voor weekendverlof.
Laatst werd er door de politiek de vraag gesteld of hij dan beschermt moet worden omdat hij veel doodsbedreigingen krijgt.
Je hebt het blijkbaar slecht gevolgd. Er werd gesteld dat TBS bijna altijd levenslang betekent. Vaak is dat natuurlijk niet zo. Er wordt niet ontkend dat de longstay bestaat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks troll.. Als iemand in de longstay belandt komt hij er (bijna) nooit meer uit..
Maar goed, dat is een ander onderwerp..
Ik denk dat hij bedoelt waarom hij dat zou doen. Een simpele verklaring zou kunnen zijn dat hij gewoon domweg zoveel mogelijk doden wou maken en dus maar achter een groepje aanrende. Iedereen rent natuurlijk een andere kant op. Uiteindelijk zijn een paar lui de lul omdat ze bij het water aankomen en de schutter achter hen is blijven aanrennen. GVD man wat een horror moet dat zijn om dat mee te maken.quote:
Jij moet wat minder enge films kijkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sjezus... hij dreef ze op het land het water in dus.
Ik dacht werkelijk dat er bedoeld werd dat ze al in het water stonden, afgeknald werden en door de dader als lijken in het water vooruit gedreven werden.
Vraag me niet hoe ik erbij kom.
Hij heeft wel gelijk. Laatst las ik in de krant dat er iemand al 45 jaar TBS had, maar nog altijd niet in aanmerking kwam voor vrijlating.quote:
Zulke verhalen zullen er wel meer komen, dan vallen de stukjes vd puzzel wel in elkaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hier zou meer informatie over die vraag uit voort moeten komen:
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-14255004
Iemand zei 'in Nederland is dat dus 20 jaar'. Niet zo gek als daar dan op gereageerd wordt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:55 schreef Fogel het volgende:
Waarom denken jullie dat levenslang in Noorwegen vergelijkbaar is met levenslang in Nederland? Nogal nutteloze discussie.
Kan deze non-discussie ergens anders gevoerd worden?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:56 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je hebt het blijkbaar slecht gevolgd. Er werd gesteld dat TBS bijna altijd levenslang betekent. Vaak is dat natuurlijk niet zo. Er wordt niet ontkend dat de longstay bestaat.
Ongeveer. Hangt sterk af van het type wapen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
Is het trouwens niet dat als je een halve meter onder water zit, je niet geraakt kan worden door een kogel? Volgens mij wel toch?
Deze discussie gaat niet over Volkert van der G.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:55 schreef Xiance het volgende:
[..]
persoonlijk? ik zeg nee.. laat m maar lekker aan zn lot over.
ik kan me niet voorstellen dat iemand zomaar een ander in koele bloede doodschiet zonder ook maar 1 helder moment gehad te hebben.
En dat geval bewijst idd dat TBS vaak levenslang betekent.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:56 schreef eight het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Laatst las ik in de krant dat er iemand al 45 jaar TBS had, maar nog altijd niet in aanmerking kwam voor vrijlating.
Water is inderdaad enorm beschermend. Was een keer bij Mythbusters.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
Is het trouwens niet dat als je een halve meter onder water zit, je niet geraakt kan worden door een kogel? Volgens mij wel toch?
Geloof dat je met de zwaarste sniper het zelfs kan overleven, gaat volgens mij ook puur om de hoek..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ongeveer. Hangt sterk af van het type wapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |