Volgens mij nietquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:23 schreef eight het volgende:
[..]
Zie ik dat goed? is dat alleen nog maar de romp van een persoon?
Een stuk mens iddquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:23 schreef eight het volgende:
[..]
Wel als hij niet weet of het de dader is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:24 schreef Mutant01 het volgende:
Ik denk ook niet dat een agent zo een jongen benaderd. Maar goed.
Geef maar aan op welke seconde jij deze still ziet, tot die tijd is het geen feit dat dat filmpje en die foto van dezelfde tijd zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
kijk dan dat filmpje! Dat materiaal is er inderdaad!
ik heb ook het idee dat dat kledingstuk er niet voor niets overheen is gelegd, maar ik wilde er niette lang naar kijkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:23 schreef eight het volgende:
[..]
Niet?? Heb je je bril wel op??quote:
Beelden komen sneller dan je denkt als het echt nodig is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:22 schreef Leandra het volgende:
Ik ga er niet vanuit dat de pers daar al met een helicopter hing voor het swat-team er was, en ik ga er ook niet vanuit dat de politie/swat nu al zelf beelden van het eiland van voor de arrestatie in de media brengt, en zeker geen beelden waarop iemand voor z'n leven smeekt.
Dan doen ze dat doorgaans nooit in hun eentje.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wel als hij niet weet of het de dader is.
En dan is dit nog maar het begin van foto's/beeldenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt alsof er een bloemenstalletje kapot is gevlogen.
Vreemde foto.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:22 schreef Leandra het volgende:
Ik ga er niet vanuit dat de pers daar al met een helicopter hing voor het swat-team er was, en ik ga er ook niet vanuit dat de politie/swat nu al zelf beelden van het eiland van voor de arrestatie in de media brengt, en zeker geen beelden waarop iemand voor z'n leven smeekt.
quote:
quote:
twitter:SkyNewsBreak twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 23:24:20Norwegian Police: Undetonated explosives found on Utoya Island reageer retweet
Utøya killer confirmed as Ethnic Norwegian by Oslo police chief just now. Suspect is talking to police and talking willingly.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:25 schreef Fogel het volgende:
Nu op de webradio: explosieven door de politie gevonden op het eiland. Men verwacht dat het aantal bevestigde doden omhoog gaat.
Etnisch Noorse Noor, 32 jaar oud.
Godver.quote:
goh, een Noorse Noor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:25 schreef Fogel het volgende:
Nu op de webradio: explosieven door de politie gevonden op het eiland. Men verwacht dat het aantal bevestigde doden omhoog gaat.
Thanx!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:25 schreef Fogel het volgende:
Damn, had dus nog veel erger kunnen aflopen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:25 schreef Darklight het volgende:
twitter:SkyNewsBreak twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 23:24:20Norwegian Police: Undetonated explosives found on Utoya Island reageer retweet
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Geef maar aan op welke seconde jij deze still ziet, tot die tijd is het geen feit dat dat filmpje en die foto van dezelfde tijd zijn.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:08 schreef hemsa het volgende:
Zo te zien is de foto waar de dader mogelijk op staat een still uit deze beelden : @0:57.
Ik kan mij niet voorstellen dat die vrouw daar zo normaal langs loopt? Lijkt mij dan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Godver.
Dat is een romp. Doe die dingen onder een spoiler.
Wanneer heeft ie dat gedaan dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:25 schreef Darklight het volgende:
Ipv een genaturaliseerde Noorquote:
Zijn de straffen in Noorwegen een beetje normaal of loopt die kerel over 10 jaar weer op straat net zoals hier gebeurt?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:25 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Utøya killer confirmed as Ethnic Norwegian by Oslo police chief just now. Suspect is talking to police and talking willingly.
Fijn dat je vertaaltquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:26 schreef Fogel het volgende:
7 doden bevestigd, 9-10 zwaargewonden in het centrum.
10 doden bevestigd op het eiland, 4 geindentificeerd. Ze verwachten velen meer dood.
Ze verwachten dat het inderdaad 1 persoon is die achter beide dingen zit
Bedankt voor het vertalen en hoop dat je het blijft doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:25 schreef Fogel het volgende:
Wel goed dat ze dat specificerenquote:
Nederland hoort bij de landen met de hoogste strafmaat in Europa.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:27 schreef eight het volgende:
[..]
Zijn de straffen in Noorwegen een beetje normaal of loopt die kerel over 10 jaar weer op straat net zoals hier gebeurt?
Meer een Noorse Timothy McVeigh, lijkt me.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:27 schreef MrVanBraun het volgende:
Ben benieuwd die de dader(s) zijn....
Misschien is het wel zo'n Noorse Tristan van der Vlis of zoals van die high school shootings.
Shockquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:27 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat die vrouw daar zo normaal langs loopt? Lijkt mij dan.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Meer een Noorse Timothy McVeigh, lijkt me.
Klopt, meer in die richting!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Meer een Noorse Timothy McVeigh, lijkt me.
Denk eerder een anarchistisch ingesteld persoon. Duidelijk tegen de overheid en zij die ambities hebben in die richting (de jeugd op dat eiland).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:27 schreef MrVanBraun het volgende:
Misschien is het wel zo'n Noorse Tristan van der Vlis of zoals van die high school shootings.
Nee, deze aanslag is gericht op de regering en zijn beleid, niet op de gehele maatschappij.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:27 schreef MrVanBraun het volgende:
Dat lijkt me sterk, behalve kennis heb je ook nog eens het materiaal nodig om zo n bom te maken en die moet hij ergens vandaan hebben gekregen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:26 schreef Fogel het volgende:
Ze verwachten dat het inderdaad 1 persoon is die achter beide dingen zit
Zat ik me ook af te vragenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wanneer heeft ie dat gedaan dan?
...alsof je zo iemand met wat geestelijke zorg weer op de rit krijgt. Gekken hou je altijd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:26 schreef Xiance het volgende:
en we organiseren weer een stille toch en de wereld gaat weer verder...
dat er een dieper maatschappelijk probleem is daar wil niemand blijkbaar bij stil staan
en onze regeering bvezuinigt weer fijn op de geestelijke zorg in t land..
krijgen we nog meer alphen's
Er is een bomaanslag geweest in Oslo.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens ben er weer. Kan iemand bijpraten? Dank alvast. Ja.²
Voor zoiets zit je in Nederland gewoon levenslang vast hoor, zijn mensen voor (veel en veel) minder tot levenslang veroordeeld.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:27 schreef eight het volgende:
[..]
Zijn de straffen in Noorwegen een beetje normaal of loopt die kerel over 10 jaar weer op straat net zoals hier gebeurt?
Precies, sommige mensen zijn gewoon te gestoord. Soms heb je mazzel dat ze zich alleen maar zelf vermoorden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
...alsof je zo iemand met wat geestelijke zorg weer op de rit krijgt.
En ja levenslang is levenslang in Nederland, voor we dat weer krijgenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:30 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Voor zoiets zit je in Nederland gewoon levenslang vast hoor, zijn mensen voor minder tot levenslang veroordeeld.
De wentelwieken van een Noors overheidsgebouw zijn opgeblazen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Jah, dat jij nou zo'n hooligan bent en dit soort debiele taferelen gewend bent maakt het nog niet normaal. Sorry. Ik vind dat schokkend.quote:
Je wil de schietpartij 30 keer live zien?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
BBC doet alleen nog maar herhalingen
Precies. Het is op dit moment grote hektiek en chaos. Niemand kan wat zinnigs zeggen buiten de flarden feiten en speculatie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:29 schreef Fogel het volgende:
Tactische en technische onderzoeken worden nu gedaan. Veel getuigen, velen worden momenteel gehoord, de rest in de loop van de nacht.
dat zeg ik niet.. maar je kan er wel "minder gekke" mensen mee helpen.. mensen die nu wellicht wel die kant op gedreven worden..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
...alsof je zo iemand met wat geestelijke zorg weer op de rit krijgt. Gekken hou je altijd.
Dat heb je van een Nederlandse bron nietwaar?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:28 schreef Klaudias het volgende:
Nederland hoort bij de landen met de hoogste strafmaat in Europa.
Wow.quote:
Kan erger worden gezien zijn naam.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:30 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, dat jij nou zo'n hooligan bent en dit soort debiele taferelen gewend bent maakt het nog niet normaal. Sorry. Ik vind dat schokkend.
Nee.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:31 schreef eight het volgende:
[..]
Dat heb je van een Nederlandse bron nietwaar?
Ik kan er blijkbaar goed tegen. Als je dit schokkend vind prima, maar ik kan er niet helemaal bij.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:30 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, dat jij nou zo'n hooligan bent en dit soort debiele taferelen gewend bent maakt het nog niet normaal. Sorry. Ik vind dat schokkend.
Mensen die denken dat je dit kunt voorkomen door meer geld in geestelijke zorg te stoppenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:31 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat zeg ik niet.. maar je kan er wel "minder gekke" mensen mee helpen.. mensen die nu wellicht wel die kant op gedreven worden..
ook deze jongen was ooit bij zn volle verstand blijkbaar..
die schiet partij is nul keer live geweestquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je wil de schietpartij 30 keer live zien?
Via je schotelkanalen is het een stuk beter te volgen dan via dit topic.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze lezen FOK!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:33 schreef snellehenk het volgende:
RTL4 denkt ook dat het die man bij het water is
Als het echt 1 persoon is geweest dan is het echt een koelbloedige psychopaat. Als je een bomaanslag kunt plegen, dan bijna een uur gaat reizen om vervolgens de tweede aanslag te plegen dan ben je echt een koude kikker. Mensen die geen psychopaat zijn waren in hun 'high' doorgegaan met spree killing en/of hadden de hand aan zichzelf geslagen. Nu is een bomaanslag wellicht minder persoonlijk dan een shooting, maar dan nog..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
...alsof je zo iemand met wat geestelijke zorg weer op de rit krijgt.
wie zegt dat hij niet bij zijn volle verstand is?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:31 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat zeg ik niet.. maar je kan er wel "minder gekke" mensen mee helpen.. mensen die nu wellicht wel die kant op gedreven worden..
ook deze jongen was ooit bij zn volle verstand blijkbaar..
Jezus, wat die allemaal wel niet denken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:33 schreef snellehenk het volgende:
Wat doe jij op het viva-forum?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:22 schreef Bayswater het volgende:
Het Vivaforum spreekt pas over de echte structurele problemen des leven.
http://forum.viva.nl/foru(...)t_messages/120593/25
laten we aan deze dames eens een voorbeeld nemen
Ja, de geschiedenis leert ons dat de 3 J's een enorme hit hadden met 'vliegen, vliegen, vliegen in een flatgebouw' en Jan Smit scoorde enorm met 'schiet een kale door z'n kop op een parkeerplaats bij een ra-ra-radiostation'quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is wachten op de eerste popie jopie havenzanger die een levenslied in de vorm van een medley gaat baseren op deze trieste happening. Zielig eigenlijk.²
Overdrijven is ook een kunst. Het is niet zo dat je een foto ziet van Mart Smeets die aan het zwemmen is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Godver.
Dat is een romp. Doe die dingen onder een spoiler.
Of je kijkt gewoon even het hele filmpje. 0:23.quote:
Nederland is wel een van de weinige landen waar levenslang ook echt dat is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:31 schreef eight het volgende:
[..]
Dat heb je van een Nederlandse bron nietwaar?
Dat jij nog geen ban hebtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is wachten op de eerste popie jopie havenzanger die een levenslied in de vorm van een medley gaat baseren op deze trieste happening. Zielig eigenlijk.²
Heeft RTL4 er zon BREKENDe uitzending aan gewijd met slap gelul en rekkende herhalingen? Die zijn heel goed in sensatie overdrijven en uitmelken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:33 schreef snellehenk het volgende:
*zucht* ik zeg ook niet dat je dit soort gevallen kan helpen, en ik heb ook NERGENS gezegt dat iemand hem had kunnen helpen..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:33 schreef LB06 het volgende:
[..]
Als het echt 1 persoon is geweest dan is het echt een koelbloedige psychopaat. Als je een bomaanslag kunt plegen, dan bijna een uur gaat reizen om vervolgens de tweede aanslag te plegen dan ben je echt een koude kikker. Mensen die geen psychopaat zijn waren in hun 'high' doorgegaan met spree killing en/of hadden de hand aan zichzelf geslagen. Nu is een bomaanslag wellicht minder persoonlijk dan een shooting, maar dan nog..
Als je dit ziet vraag je je toch af vanaf waar die geschoten heeftquote:
Nogmaals; ik beweer niet dat jij gelijk hebt of ik zeg dat ik daar iemand zie smeken om zijn leven.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Of je kijkt gewoon even het hele filmpje. 0:23.
Of niet, geloof maar lekker dat je precies daar ziet dat iemand om genade smeekt, als dat je lekkerder laat slapen. Zieke geest.
OT ik vraag me af of de dader ze iets gaat vertellen of gewoon stil houdt
Altijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |