neequote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:19 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Beweer ik het tegendeel dan ???
Wielrenners doen de Tour de France volgend jaar weer, kunnen ze hun tijd en energie op dit moment beter in andere dingen steken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
tuurlijk wel maar ik zie een hoop users zich hier helemaal druk maken om dingen waar ze over 3 a 4 weken niet meer bij stil staan. Dus je kan je energie en tijd beter in andere dingen steken
Sorry maar ga je hier nou echt ruzie over zoeken?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja maar het is dus niet een tegenargument voor mijn statement dat hij er hetzelfde uitziet als de rennende SWAT mannetjes
[..]
Je wil niet speculeren dus kijk je niet naar het feitelijke materiaal? tuurlijk
Yep, ik hoop niet dat er een tijd komt dat we dit nieuws normaal gaan vinden. (net zoals de hongersnood in afrika bijv.)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Blijf dan lekker weg hier... Het stelt mij gerust dat er nog zoveel mensen zich zorgen maken over gebeurtenissen als dit en niet hun schouders ophalen en in hun neus peuteren.
http://www.vgtv.no/#!id=42341quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:17 schreef Fogel het volgende:
Connection failed op VG-TV, maar heb nu een radio stream van NRK P1 aanstaan, gok dat het persbericht daar ook komt.
kijk dan dat filmpje! Dat materiaal is er inderdaad!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sorry maar ga je hier nou echt ruzie over zoeken?
En jij hebt feitelijk materiaal want je ziet poppetjes die kant op rennen? Materiaal wat wel een uur later geschoten kan zijn?
Kom op.. Ik wil dit gewoon volgen en geen oordelen vellen over wat dan ook tot ik het bevestigd hoor worden.
Aannames zijn fataal, assumption is the mother over all fuck-ups en dat soort dingen?
Goed, gewoon terug naar het nieuws
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door yvonne op 22-07-2011 23:27:41 ]
Connection failed, gvd. Heb NRK P1 aanstaan, maar daar is de persconferentie voorlopig nog niet te horen.quote:
Hou eens op zegquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
kijk dan dat filmpje! Dat materiaal is er inderdaad!
ja nu heb ik het gedaan hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spookstad
[ Bericht 15% gewijzigd door yvonne op 22-07-2011 23:25:50 ]
preciesquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:22 schreef Leandra het volgende:
Ik ga er niet vanuit dat de pers daar al met een helicopter hing voor het swat-team er was, en ik ga er ook niet vanuit dat de politie/swat nu al zelf beelden van het eiland van voor de arrestatie in de media brengt, en zeker geen beelden waarop iemand voor z'n leven smeekt.
Zie ik dat goed? is dat alleen nog maar de romp van een persoon?quote:
Zeiden ze tijdens die eerdere persco ook reeds..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:22 schreef yvonne het volgende:
Ik verstond iets van: geen motief ( nog) bekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |