Zat ik me ook af te vragenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wanneer heeft ie dat gedaan dan?
...alsof je zo iemand met wat geestelijke zorg weer op de rit krijgt. Gekken hou je altijd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:26 schreef Xiance het volgende:
en we organiseren weer een stille toch en de wereld gaat weer verder...
dat er een dieper maatschappelijk probleem is daar wil niemand blijkbaar bij stil staan
en onze regeering bvezuinigt weer fijn op de geestelijke zorg in t land..
krijgen we nog meer alphen's
Er is een bomaanslag geweest in Oslo.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens ben er weer. Kan iemand bijpraten? Dank alvast. Ja.²
Voor zoiets zit je in Nederland gewoon levenslang vast hoor, zijn mensen voor (veel en veel) minder tot levenslang veroordeeld.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:27 schreef eight het volgende:
[..]
Zijn de straffen in Noorwegen een beetje normaal of loopt die kerel over 10 jaar weer op straat net zoals hier gebeurt?
Precies, sommige mensen zijn gewoon te gestoord. Soms heb je mazzel dat ze zich alleen maar zelf vermoorden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
...alsof je zo iemand met wat geestelijke zorg weer op de rit krijgt.
En ja levenslang is levenslang in Nederland, voor we dat weer krijgenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:30 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Voor zoiets zit je in Nederland gewoon levenslang vast hoor, zijn mensen voor minder tot levenslang veroordeeld.
De wentelwieken van een Noors overheidsgebouw zijn opgeblazen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens ben er weer. Kan iemand bijpraten? Dank alvast. Ja.²
Jah, dat jij nou zo'n hooligan bent en dit soort debiele taferelen gewend bent maakt het nog niet normaal. Sorry. Ik vind dat schokkend.quote:
Je wil de schietpartij 30 keer live zien?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
BBC doet alleen nog maar herhalingen
Precies. Het is op dit moment grote hektiek en chaos. Niemand kan wat zinnigs zeggen buiten de flarden feiten en speculatie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:29 schreef Fogel het volgende:
Tactische en technische onderzoeken worden nu gedaan. Veel getuigen, velen worden momenteel gehoord, de rest in de loop van de nacht.
dat zeg ik niet.. maar je kan er wel "minder gekke" mensen mee helpen.. mensen die nu wellicht wel die kant op gedreven worden..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
...alsof je zo iemand met wat geestelijke zorg weer op de rit krijgt. Gekken hou je altijd.
Dat heb je van een Nederlandse bron nietwaar?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:28 schreef Klaudias het volgende:
Nederland hoort bij de landen met de hoogste strafmaat in Europa.
Wow.quote:
Kan erger worden gezien zijn naam.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:30 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, dat jij nou zo'n hooligan bent en dit soort debiele taferelen gewend bent maakt het nog niet normaal. Sorry. Ik vind dat schokkend.
Nee.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:31 schreef eight het volgende:
[..]
Dat heb je van een Nederlandse bron nietwaar?
Ik kan er blijkbaar goed tegen. Als je dit schokkend vind prima, maar ik kan er niet helemaal bij.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:30 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, dat jij nou zo'n hooligan bent en dit soort debiele taferelen gewend bent maakt het nog niet normaal. Sorry. Ik vind dat schokkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |