Volgens mij nietquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:23 schreef eight het volgende:
[..]
Zie ik dat goed? is dat alleen nog maar de romp van een persoon?
Een stuk mens iddquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:23 schreef eight het volgende:
[..]
Wel als hij niet weet of het de dader is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:24 schreef Mutant01 het volgende:
Ik denk ook niet dat een agent zo een jongen benaderd. Maar goed.
Geef maar aan op welke seconde jij deze still ziet, tot die tijd is het geen feit dat dat filmpje en die foto van dezelfde tijd zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
kijk dan dat filmpje! Dat materiaal is er inderdaad!
ik heb ook het idee dat dat kledingstuk er niet voor niets overheen is gelegd, maar ik wilde er niette lang naar kijkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:23 schreef eight het volgende:
[..]
Niet?? Heb je je bril wel op??quote:
Beelden komen sneller dan je denkt als het echt nodig is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:22 schreef Leandra het volgende:
Ik ga er niet vanuit dat de pers daar al met een helicopter hing voor het swat-team er was, en ik ga er ook niet vanuit dat de politie/swat nu al zelf beelden van het eiland van voor de arrestatie in de media brengt, en zeker geen beelden waarop iemand voor z'n leven smeekt.
Dan doen ze dat doorgaans nooit in hun eentje.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wel als hij niet weet of het de dader is.
En dan is dit nog maar het begin van foto's/beeldenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt alsof er een bloemenstalletje kapot is gevlogen.
Vreemde foto.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:22 schreef Leandra het volgende:
Ik ga er niet vanuit dat de pers daar al met een helicopter hing voor het swat-team er was, en ik ga er ook niet vanuit dat de politie/swat nu al zelf beelden van het eiland van voor de arrestatie in de media brengt, en zeker geen beelden waarop iemand voor z'n leven smeekt.
quote:
quote:
twitter:SkyNewsBreak twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 23:24:20Norwegian Police: Undetonated explosives found on Utoya Island reageer retweet
Utøya killer confirmed as Ethnic Norwegian by Oslo police chief just now. Suspect is talking to police and talking willingly.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:25 schreef Fogel het volgende:
Nu op de webradio: explosieven door de politie gevonden op het eiland. Men verwacht dat het aantal bevestigde doden omhoog gaat.
Etnisch Noorse Noor, 32 jaar oud.
Godver.quote:
goh, een Noorse Noor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:25 schreef Fogel het volgende:
Nu op de webradio: explosieven door de politie gevonden op het eiland. Men verwacht dat het aantal bevestigde doden omhoog gaat.
Thanx!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:25 schreef Fogel het volgende:
Damn, had dus nog veel erger kunnen aflopen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:25 schreef Darklight het volgende:
twitter:SkyNewsBreak twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 23:24:20Norwegian Police: Undetonated explosives found on Utoya Island reageer retweet
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Geef maar aan op welke seconde jij deze still ziet, tot die tijd is het geen feit dat dat filmpje en die foto van dezelfde tijd zijn.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:08 schreef hemsa het volgende:
Zo te zien is de foto waar de dader mogelijk op staat een still uit deze beelden : @0:57.
Ik kan mij niet voorstellen dat die vrouw daar zo normaal langs loopt? Lijkt mij dan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Godver.
Dat is een romp. Doe die dingen onder een spoiler.
Wanneer heeft ie dat gedaan dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:25 schreef Darklight het volgende:
Ipv een genaturaliseerde Noorquote:
Zijn de straffen in Noorwegen een beetje normaal of loopt die kerel over 10 jaar weer op straat net zoals hier gebeurt?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:25 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Utøya killer confirmed as Ethnic Norwegian by Oslo police chief just now. Suspect is talking to police and talking willingly.
Fijn dat je vertaaltquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:26 schreef Fogel het volgende:
7 doden bevestigd, 9-10 zwaargewonden in het centrum.
10 doden bevestigd op het eiland, 4 geindentificeerd. Ze verwachten velen meer dood.
Ze verwachten dat het inderdaad 1 persoon is die achter beide dingen zit
Bedankt voor het vertalen en hoop dat je het blijft doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:25 schreef Fogel het volgende:
Wel goed dat ze dat specificerenquote:
Nederland hoort bij de landen met de hoogste strafmaat in Europa.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:27 schreef eight het volgende:
[..]
Zijn de straffen in Noorwegen een beetje normaal of loopt die kerel over 10 jaar weer op straat net zoals hier gebeurt?
Meer een Noorse Timothy McVeigh, lijkt me.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:27 schreef MrVanBraun het volgende:
Ben benieuwd die de dader(s) zijn....
Misschien is het wel zo'n Noorse Tristan van der Vlis of zoals van die high school shootings.
Shockquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:27 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat die vrouw daar zo normaal langs loopt? Lijkt mij dan.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Meer een Noorse Timothy McVeigh, lijkt me.
Klopt, meer in die richting!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Meer een Noorse Timothy McVeigh, lijkt me.
Denk eerder een anarchistisch ingesteld persoon. Duidelijk tegen de overheid en zij die ambities hebben in die richting (de jeugd op dat eiland).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:27 schreef MrVanBraun het volgende:
Misschien is het wel zo'n Noorse Tristan van der Vlis of zoals van die high school shootings.
Nee, deze aanslag is gericht op de regering en zijn beleid, niet op de gehele maatschappij.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:27 schreef MrVanBraun het volgende:
Dat lijkt me sterk, behalve kennis heb je ook nog eens het materiaal nodig om zo n bom te maken en die moet hij ergens vandaan hebben gekregen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:26 schreef Fogel het volgende:
Ze verwachten dat het inderdaad 1 persoon is die achter beide dingen zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |