abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 juli 2011 @ 00:19:15 #176
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_99823740
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 00:15 schreef Tinos85 het volgende:
r 22 jul 2011, 23:58
Explosieven gevonden op Noors eilandje

OSLO - Op het Noorse eiland, Utoya, dat vrijdagmiddag het toneel was van een bloedige schietpartij bij een politieke bijeenkomt, zijn niet-ontplofte explosieven gevonden. Dat heeft de politie vrijdagavond laat gemeld.

Sveining Sponheim

Politiechef Sveining Sponheim zei ook te verwachten dat het dodental door de schietpartij verder zal oplopen. Tot dusver zijn rond de tien doden geteld. Het is door de chaos die op het eilandje is ontstaan erg lastig om het precieze aantal slachtoffers vast te stellen.
Goed dat ze dat onderschept hebben. Maar wie weet wat er nog ligt elders. Heel eng idee.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 00:19:38 #177
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_99823754
Wel gaaf eilandje
Alleen moet er niet een gek gaan rondschieten want echt groot is het niet
pi_99823767
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 00:11 schreef Fogel het volgende:

Sorry, ik woon in Noorwegen, voor mij is Noorwegen "hier".
Dat is wel een serieus wapen zeg. Lijkt me niet geschikt voor de jacht, maar hoe kan het dat er dan zo'n overschot van is? Je zou zeggen dat het naar de oorlog vernietigd werd.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  † In Memoriam † zaterdag 23 juli 2011 @ 00:21:49 #179
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_99823824
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 00:19 schreef eight het volgende:

[..]

Dat is wel een serieus wapen zeg. Lijkt me niet geschikt voor de jacht, maar hoe kan het dat er dan zo'n overschot van is? Je zou zeggen dat het naar de oorlog vernietigd werd.
De Noren zijn een stuk vrijer in wapenbezit dan de Nederlanders. Meer ruimte en dus ook minder controle (nodig) en uiteraard meer jacht.

Dat gecombineerd met een verplichte militaire opkomstplicht. Voor iedereen. Die moeten wat hebben om mee te knallen, al is het maar voor oefening.
Carpe Libertatem
  zaterdag 23 juli 2011 @ 00:21:52 #180
181126 MouzurX
Misschien?
pi_99823825
Wtf boeit het nou dat het kinderen zijn?

Echt he altijd dat gezeik op "o nee het zijn kinderen" "o nee het zijn vrouwen"
Net alsof mannen van 30-40 graag dood willen.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_99823852
Als je je bedenkt dat er een zeer zware explosie is geweest in de hoofdstad en dat er op een eiland waar veel mensen zijn is geschoten en dat daar ook explosieven lagen, dan valt het dodental, voor zover nu te zien, behoorlijk mee.

Dit had met gemakt ook 100 mensen het leven kunnen kosten.
pi_99823859
quote:
13s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 00:21 schreef MouzurX het volgende:

Die hebben toch langer geleefd. Kinderen zijn net begonnen en hebben ook meestal nog niet veel op hun kerfstok, vandaar dat we dat vaak wat schokkender vinden.

Duh.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 00:23:01 #183
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_99823861
quote:

Ik erger me daar ook altijd kapot aan :(
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 00:23:08 #184
181126 MouzurX
Misschien?
pi_99823867
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 00:22 schreef Absurditeit het volgende:
Als je je bedenkt dat er een zeer zware explosie is geweest in de hoofdstad en dat er op een eiland waar veel mensen zijn is geschoten en dat daar ook explosieven lagen, dan valt het dodental, voor zover nu te zien, behoorlijk mee.

Dit had met gemakt ook 100 mensen het leven kunnen kosten.
Ik geloof ook niet dat er maar 10 dood zijn op het eiland.
pi_99823883
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 00:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Er staan net drie gebouwen op dat eiland man.
Ik telde er op het eerste gezicht 3 plus 1 grote, en een campinggelegenheid met meerdere tentjes
die daar eventueel zijn opgezet.
pi_99823885
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 00:23 schreef Taurus het volgende:

[..]

Die hebben toch langer geleefd. Kinderen zijn net begonnen en hebben ook meestal nog niet veel op hun kerfstok, vandaar dat we dat vaak wat schokkender vinden.

Duh.
Een leven is een leven. Mits onschuldig
pi_99823909
quote:

[..]

Duh.
bovendien hebben veel volwassenen zelf kinderen, wellicht heetf dat er ook mee te maken :?
En hier staat ook al weinig nuttigs..
pi_99823911
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 00:23 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik telde er op het eerste gezicht 3 plus 1 grote, en een campinggelegenheid met meerdere tentjes
die daar eventueel zijn opgezet.
Ik ga ff een boterham met kaas fixen. Regel jij de boel een beetje?
pi_99823917
quote:

[..]

Duh.
Hearts and minds.
pi_99823930
Dit zou dus goed de dader kunnen zijn, een Neonazi dia al eerder is opgepakt met dynamiet en wapens. Alleen kan ik geen Noors. :{
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article231455.ece
pi_99823958
Twitteraar brengt interessante kwestie omhoog: In 2001 werd een 23-jarige neonazi niet ver van Oslo gearresteerd voor bezit van explosieven en politiepakken. 23 in 2001= 32 in 2011.Diezelfde neonazi werd in 1998 al gearresteerde omdat hij aanslagen wilde plegen op topmensen. : http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article231455.ece

https://twitter.com/#!/filipvanlaenen

Edit: Mercen was iets eerder.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tonio-mcdo op 23-07-2011 00:37:23 ]
  zaterdag 23 juli 2011 @ 00:26:10 #192
181126 MouzurX
Misschien?
pi_99823964
politie bij het huis van de verdachte:

pi_99823971
quote:

Kinderen is nóg ernstiger. Maar een man of vrouw rond dezelfde leeftijd is idd geen verschil
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 00:26:36 #194
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_99823976
Het zal je zoon maar wezen :N
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  zaterdag 23 juli 2011 @ 00:26:40 #195
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_99823978
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 00:25 schreef Mercer het volgende:
Dit zou dus goed de dader kunnen zijn, een Neonazi dia al eerder is opgepakt met dynamiet en wapens. Alleen kan ik geen Noors. :{
Dit is de derde keer de 23-jarige is in hechtenis sinds midden juli.Da werd hij beschuldigd van lichamelijk letsel met de dood tilfølge, nadat een automobilist werd gedwongen de weg te ogomkom.I einde van augustus, werd hij gevangen gezet omdat zijn vlees wild om zich heen, terwijl zijn vriendin was aanwezig zijn. Op dat moment werd hij beschuldigd van onzorgvuldig medskytevåpen.Denne derde keer werd hij gearresteerd avpolitiet in Oslo op vrijdag 2 November, met twee politie-uniformen ibilen hij reed. De politie opgevolgd ransakeleiligheten zijn. Daar onderzoekers vonden twee pistolen, engasspistol en tien oude mannen met dynamiet ontstekingsmechanismen, in alle ettkilo sprengstoff.-Mijn cliënt heeft erkjentstraffskyld voor de opslag van de wapens en dynamiet. Roosters niet schuld van heling van gestolen goederen politie-uniformen, zei 23-jarige advocaat, advocaat Kathryn Evershos advocaat Øystein Storrvik.23-jarige was in 1998dømt te hebben gekocht van een groot aantal vuurwapens en verkocht demvidere om mensen op de juiste extreme omgeving påRingerike. Onder de wapens die hij was veroordeeld hebben verkocht, het was zowel Uzi machine geweren, AK47 (Kalasjnikov) geweren, een shotgun en een shotgun avsaget.
Hij bleogså veroordeeld voor illegaal in het bezit van een totale 16ulike wapens. Onder deze was een 22kaliber salongriflemed geluiddemper en telescopische zicht. Sommige van zijn klanten zijn die blazen beschuldigd van het plannen aanval op de Noorse samenleving stopt in 1997.I dezelfde strafzaak in 1998ble hij ook was van geweld veroordeeld tegen twee anti-racisten. 23-åringenvedgikk de tijd geassocieerd met extreem-rechts miljøetpåRingerike.
  Moderator zaterdag 23 juli 2011 @ 00:27:08 #196
45833 crew  Fogel
pi_99823994
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 00:19 schreef eight het volgende:

[..]

Welke oorlog? Het is een wapen van na WO2.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 00:21 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

De Noren zijn een stuk vrijer in wapenbezit dan de Nederlanders. Meer ruimte en dus ook minder controle (nodig) en uiteraard meer jacht.

Dat gecombineerd met een verplichte militaire opkomstplicht. Voor iedereen. Die moeten wat hebben om mee te knallen, al is het maar voor oefening.
Dat dus, gecombineerd met een zeer slappe houding qua bewaking van wapendepots geeft dat makkelijk toegang tot wapens. En hagelgeweren haal je zoals gezegd gewoon bij de Intersport.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_99823996
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 00:24 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Ik ga ff een boterham met kaas fixen. Regel jij de boel een beetje?
Wat voor kaas? Schijnt dat je persoonlijkheid afgelezen kan worden aan de kaas die je eet.
Want je hebt van die Adje's die altijd voor jong gaan. Normale mensen gaan voor belegen.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 00:27:21 #198
181126 MouzurX
Misschien?
pi_99824004
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 00:26 schreef eight het volgende:

[..]

Kinderen is nóg ernstiger. Maar een man of vrouw rond dezelfde leeftijd is idd geen verschil
Nou het boeit mij allemaal niet.

Gaan we dan ook denken: "o hij had geen benen? naja dan is het minder erg he want hij had toch niet veel kunnen bijdragen aan de maatschappij"
pi_99824009
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 00:25 schreef Mercer het volgende:
Vertaling :')

quote:
Dit is de derde keer de 23-jarige is in hechtenis sinds midden juli.Da werd hij beschuldigd van lichamelijk letsel met de dood tilfølge, nadat een automobilist werd gedwongen de weg te ogomkom.I einde van augustus, werd hij gevangen gezet omdat zijn vlees wild om zich heen, terwijl zijn vriendin was aanwezig zijn. Op dat moment werd hij beschuldigd van onzorgvuldig medskytevåpen.Denne derde keer werd hij gearresteerd avpolitiet in Oslo op vrijdag 2 November, met twee politie-uniformen ibilen hij reed. De politie opgevolgd ransakeleiligheten zijn. Daar onderzoekers vonden twee pistolen, engasspistol en tien oude mannen met dynamiet ontstekingsmechanismen, in alle ettkilo sprengstoff.-Mijn cliënt heeft erkjentstraffskyld voor de opslag van de wapens en dynamiet. Roosters niet schuld van heling van gestolen goederen politie-uniformen, zei 23-jarige advocaat, advocaat Kathryn Evershos advocaat Øystein Storrvik.23-jarige was in 1998dømt te hebben gekocht van een groot aantal vuurwapens en verkocht demvidere om mensen op de juiste extreme omgeving påRingerike. Onder de wapens die hij was veroordeeld hebben verkocht, het was zowel Uzi machine geweren, AK47 (Kalasjnikov) geweren, een shotgun en een shotgun avsaget. Hij bleogså veroordeeld voor illegaal in het bezit van een totale 16ulike wapens. Onder deze was een 22kaliber salongriflemed geluiddemper en telescopische zicht. Sommige van zijn klanten zijn die blazen beschuldigd van het plannen aanval op de Noorse samenleving stopt in 1997.I dezelfde strafzaak in 1998ble hij ook was van geweld veroordeeld tegen twee anti-racisten. 23-åringenvedgikk de tijd geassocieerd met extreem-rechts miljøetpåRingerike.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 00:27:36 #200
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_99824011
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 00:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Twitteraar brengt interessante kwestie omhoog: In 2001 werd een 23-jarige neonazi niet ver van Oslo gearresteerd voor bezit van explosieven en politiepakken. 23 in 2001= 32 in 2001.Diezelfde neonazi werd in 1998 al gearresteerde omdat hij aanslagen wilde plegen op topmensen. : http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article231455.ece

https://twitter.com/#!/filipvanlaenen

Edit: Mercen was iets eerder.
Blijven speculaties tuuk, maar het zou wel heel opvallend zijn.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')