jezusquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zo, meer bebloed dan dat kun je niet zijn.
Sorry, ik woon in Noorwegen, voor mij is Noorwegen "hier".quote:
quote:Tien jaar geleden is in Noorwegen een 23-jarige neonazi gearresteerd die in bezit was van explosieven, twee pistolen en politie-uniformen, blijkt uit dit bericht uit Aftenposten uit 2001: www.aftenposten.no
by Redactie NU.nl 12:11 AM
Wat steekt er uit haar keel, glas?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zo, meer bebloed dan dat kun je niet zijn.
Erg mooi eiland jaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:11 schreef Mercer het volgende:
Zo sereen. Schijn kan bedriegen.![]()
[ afbeelding ]
Ja. http://www.imdb.com/title/tt1337366/quote:
Nee, westkust. Iets te veel sprit en een familieruzietje. En aangezien bijna iedereen hier jaagt...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor een ijsbeer zeker?(sorry voor een klein beetje offtopic Yvonne, GP woont nogal erg noordelijk in Noorwegen en een lensmann is veldpolitie)
Arme ouders, de onzekerheid, ik zou gek worden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:09 schreef eight het volgende:
[..]
Het aantal doden zal de hele nacht wellicht nog bijgesteld worden maar that's it
Ja gezien, maar gaat over totaal iets andersquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja. http://www.imdb.com/title/tt1337366/
Deze moet dat zijn:quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:12 schreef LB06 het volgende:
Hmmmm
Tien jaar geleden is in Noorwegen een 23-jarige neonazi gearresteerd die in bezit was van explosieven, twee pistolen en politie-uniformen, blijkt uit dit bericht uit Aftenposten uit 2001: www.aftenposten.no
by Redactie NU.nl 12:11 AM
Lekker eiland om te neuken inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:11 schreef Mercer het volgende:
[ afbeelding ]
Alle pizzeria's en cafés kunnen daar de deuren ook wel sluiten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:11 schreef Mercer het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar het is een verfilming van een dramatische Noorse gebeurtenis. Dus het is waarschijnlijk wachten op de film van deze gebeurtenis.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja gezien, maar gaat over totaal iets anders
Hij is op vakantie in Noorwegen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij zit in Denemarken, niet Noorwegen.
Er staan net drie gebouwen op dat eiland man.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:16 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Alle pizzeria's en cafés kunnen daar de deuren ook wel sluiten.
Zonde is dat toch. Dat 1 zo'n shooting het hele uitgaansleven kan verzieken op zo'n prachtig eiland.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Er staan net drie gebouwen op dat eiland man.
Het is ook maar iets van 500 bij 500. Het is volgens mij origineel bedoeld als scoutingeilandje.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Er staan net drie gebouwen op dat eiland man.
Goed dat ze dat onderschept hebben. Maar wie weet wat er nog ligt elders. Heel eng idee.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:15 schreef Tinos85 het volgende:
r 22 jul 2011, 23:58
Explosieven gevonden op Noors eilandje
OSLO - Op het Noorse eiland, Utoya, dat vrijdagmiddag het toneel was van een bloedige schietpartij bij een politieke bijeenkomt, zijn niet-ontplofte explosieven gevonden. Dat heeft de politie vrijdagavond laat gemeld.
Sveining Sponheim
Politiechef Sveining Sponheim zei ook te verwachten dat het dodental door de schietpartij verder zal oplopen. Tot dusver zijn rond de tien doden geteld. Het is door de chaos die op het eilandje is ontstaan erg lastig om het precieze aantal slachtoffers vast te stellen.
Dat is wel een serieus wapen zeg. Lijkt me niet geschikt voor de jacht, maar hoe kan het dat er dan zo'n overschot van is? Je zou zeggen dat het naar de oorlog vernietigd werd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:11 schreef Fogel het volgende:
Sorry, ik woon in Noorwegen, voor mij is Noorwegen "hier".
De Noren zijn een stuk vrijer in wapenbezit dan de Nederlanders. Meer ruimte en dus ook minder controle (nodig) en uiteraard meer jacht.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:19 schreef eight het volgende:
[..]
Dat is wel een serieus wapen zeg. Lijkt me niet geschikt voor de jacht, maar hoe kan het dat er dan zo'n overschot van is? Je zou zeggen dat het naar de oorlog vernietigd werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |