Ach welnee. Het is niet alleen hun ramp, dit 'schokt' en 'fascineert' een heleboel mensen. Als er een film over gemaakt wordt zou ik die zeker kijken. Ik zou liegen als ik zeg dat ik dit niet boeiend/entertainment vind.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja zo kun je ook geld verdienen idd. Beetje respectloos voor de familie van de mensen die dood zijn
Ook dat nog iddquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:01 schreef eight het volgende:
[..]
Het ergste is ook nog dat het allemaal jonge mensen zijn die hun hele leven nog voor zich hadden..
Ja, vermoeiend, ik ga zo naar bed, let jij verder even op?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Gelukkig stelt NWS niet teleur. Nadat er al een uur of 5 bekend is dat het een blonde arische blauwoogige Noor is, gaat het over Moslims.
Jezus.
Ik bedoel toen ie dat eiland opbanjerde. Of ergens, iemandquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom? Je gaat gewoon een Intersport, XXL of andere buitensportwinkel binnen, koopt een berg munitie, rekent af en gaat naar huis. Herhaal dat eventueel op meerdere plekken en niks aan de hand. Noren zijn jagers, en jagers gebruiken munitie, soms veel.
Maar in politie-uniform is het minder afschrikwekkend dat hij in bezit is van een wapen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja maar dat hadden ze dan toch ergens wel gezien?
op een of andere bizarre manier snap ik precies wat je bedoeldquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:04 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ach welnee. Het is niet alleen hun ramp, dit 'schokt' en 'fascineert' een heleboel mensen. Als er een film over gemaakt wordt zou ik die zeker kijken. Ik zou liegen als ik zeg dat ik dit niet boeiend/entertainment vind.
Ja dat verbaast mij ookquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook dat nog idd. Ben ook benieuwd hoe ze de dader hebben kunnen aanhouden, lijkt mij dat ie toch zelfmoord wou plegen? Al enige info daarover?!
Dan hebben we in Nederland de komende jaren weer een feestje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het liefst maar 1 natuurlijk, maar dat is offtopicquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Noren zijn jagers, en jagers gebruiken munitie, soms veel.
Oké dan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat ik in mijn onderbroek voor de tv ga hangen.
Geschiedenis boek is dan wel iets anders hèquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daarom zeg ik; ligt eraan door wie en hoe.
Blockbusters worden gemaakt voor zoveel mogelijk geld, dat is echter niet het directe idee achter een film.
Volgens die redenering zou het ook niet in een geschiedenisboek mogen komen.
Met een eigen boot het eiland op en niemand die je ziet...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik bedoel toen ie dat eiland opbanjerde. Of ergens, iemandMaar duidelijk niet dus. Dan vraag ik me af, had hij die wapens al bij zich in Oslo?
eerlijk! en waar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:04 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ach welnee. Het is niet alleen hun ramp, dit 'schokt' en 'fascineert' een heleboel mensen. Als er een film over gemaakt wordt zou ik die zeker kijken. Ik zou liegen als ik zeg dat ik dit niet boeiend/entertainment vind.
Ja klopt waarschijnlijk ookquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:05 schreef GreatPretender het volgende:
[..]
Maar in politie-uniform is het minder afschrikwekkend dat hij in bezit is van een wapen.
So true.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Dan hebben we in Nederland de komende jaren weer een feestje..
Nu blijkt het een blonde Noor te zijn dus feestje van drie dagen en proberen het toch in de linkse hoek te zoeken en anders lult nooit iemand er meer over..
Nja kijken zou ik misschien ook doen, maar vind het van de ene kant wel respectloosquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:04 schreef Taurus het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met blockbusters wel ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geschiedenis boek is dan wel iets anders hè
Ja, daar had ik geen rekening mee gehouden. En dat Noren inderdaad jagers zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met een eigen boot het eiland op en niemand die je ziet...
Ga maar weg jijquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
Iedereen met een strafblad noemen we voortaan moslim. Dat is makkelijker in de administratie.
Ze hebben het hier in Noorwegen al gepresteerd. NOKAS heet de film.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja kijken zou ik misschien ook doen, maar vind het van de ene kant wel respectloos
Nou nee, de politie in Noorwegen is normaal gesproken onbewapend.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:05 schreef GreatPretender het volgende:
[..]
Maar in politie-uniform is het minder afschrikwekkend dat hij in bezit is van een wapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |