Vast niet aan het slapen omdat ze over een paar uur hard aan het werk gaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Waar zijn de mensen die dachten dat het een terroristische aanslag was._!
Om te kotsen. Anders gebruik je even deze gebeurtenissen om je eigen mening door de strot van anderen te rammen. Geen haar beter dan de dader.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En nog even een mooie tweet als afsluiter
[..]
QTFquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Denken dat alleen moslims terroristische aanslagen kunnen plegen.
En dubbel QTFquote:
Er komt vast snel weer een nieuwe gelegenheid.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja beetje rare zin van mij maar bedoelde dus die mensen die moslims de schuld gaven.
zegt wie?het is een een mans actie... ben je nu meer bang? is toch geen opvolger... geen organisatie.quote:
Die zul je altijd houden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja beetje rare zin van mij maar bedoelde dus die mensen die moslims de schuld gaven.
Kom vechten dan met je natte wortels.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:50 schreef OllieA het volgende:
[..]
Boterhamworst is inferieure bagger. En je bent wat je eet.
Wat is dit nou weer voor een reactie?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:58 schreef thavinca het volgende:
Ik zou die dader zo hard willen martelen he, die gast is niet goed in zn bovenkamer
nee jij bent lekkerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:58 schreef thavinca het volgende:
Ik zou die dader zo hard willen martelen he, die gast is niet goed in zn bovenkamer
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:58 schreef thavinca het volgende:
Ik heb Knevel en Tijs op werkdagen regelmatig een aanslag zien plegen op mijn verstand.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Denken dat alleen moslims terroristische aanslagen kunnen plegen.
Ik vraag me af hoever ze in de praktijk hiermee gaan. Hij wordt gearresteerd maar men weet niet zeker of er nog ergens anders een bom op ontploffen staat. Dan zal er toch wel enig fysiek geweld gebruikt worden?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:58 schreef thavinca het volgende:
Ik ga stuk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb Knevel en Tijs op werkdagen regelmatig een aanslag zien plegen op mijn verstand.
Nu het niet door een moslim gepleegd blijkt te zijn heb je geen begrip meer voor de aanslagen ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:02 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoever ze in de praktijk hiermee gaan. Hij wordt gearresteerd maar men weet niet zeker of er nog ergens anders een bom op ontploffen staat. Dan zal er toch wel enig fysiek geweld gebruikt worden?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:02 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoever ze in de praktijk hiermee gaan. Hij wordt gearresteerd maar men weet niet zeker of er nog ergens anders een bom op ontploffen staat. Dan zal er toch wel enig fysiek geweld gebruikt worden?
Leg me geen woorden in de mond.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nu het niet door een moslim gepleegd blijkt te zijn heb je geen begrip meer voor de aanslagen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |