precies.. doe nu maar stoer maar straks kan je tegen de media vertellen dat het allemaal een grap was en dat je nooit verwacht had dat je nu in de cel moet gaan zitten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:42 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
Kijk nou maar uit, straks als je zegt op twitter dat je dit na gaat doen in de Efteling, word je echt van je bed gelicht.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:41 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
maar das toch standaard dat ze dat denken?
Politieagent die dit leest: dat heb ik niet getwitterd, ik heb ook geen twitter, ik ben ook nooit in de Efteling geweest.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:42 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
Kijk nou maar uit, straks als je zegt op twitter dat je dit na gaat doen in de Efteling, word je echt van je bed gelicht.
En terecht.
dat weet ik wel.. maar wanneer er een aanslag is gepleegd denken ze standaard van zon soort organisatie..net als bij Indiaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Er zijn duizenden gekke Noren, Nederlanders, Duitsers, Grieken, Japanners & Chinezen hoor...
Grapje hoor. Ik heb helemaal geen telefoon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank jequote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:42 schreef DutchErrorist het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Anders_Behring_Breivik
Wiki is weer snel.
precies... denken allemaal dat ze untouchable zijn....maar het is net zo strafbaar op internet als in het openbaar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:44 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet daar geen grappen overmaken... zoals na Alphen, mensen die gaan verkondigen dat ze hetzelfde gaan doen.
Die gemene pikkeboeven laten zich niet pakken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:46 schreef MrVanBraun het volgende:
Zijn er al opdrachtgevers bekendgemaakt in de Noorse kranten?
[ afbeelding ]
opzich was t ook geen rare gedachte als je bedenkt dat ze behoorlijk racistisch zijn... maargoed, alleen maar beter tochquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:47 schreef Absurditeit het volgende:
Ik heb 123 kranten en 1799 users @ Fok! gehoord over moslim-extremisme en dan blijkt het gewoon een Noorse, christelijke houthakker te zijn. Erg teleurstellend.
Waarom vind jij moslims racistisch?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
opzich was t ook geen rare gedachte als je bedenkt dat ze behoorlijk racistisch zijn... maargoed, alleen maar beter toch
precies... nog niks officieel... iedereen praat elkaar na.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:48 schreef eight het volgende:
Op twitter komen elke minuut zo'n 40 reacties over die kerel. Dat zou wat zijn als blijkt dat hij niet de dader is...
Duidelijk, maar dan jaagt de media het publiek toch angst aan of ben ik onduidelijk...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:44 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dat weet ik wel.. maar wanneer er een aanslag is gepleegd denken ze standaard van zon soort organisatie..net als bij India
Ah, we hebben hier een Noorwegen-kenner?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
opzich was t ook geen rare gedachte als je bedenkt dat ze behoorlijk racistisch zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |