quote:FLASH: Oslo explosion blows out most windows of govt building housing prime minister's office, injures several people - Reuters witness
10 minutes ago
quote:AP Norway: 'Many' injured after blast hits gov't office building in Oslo
quote:Explosie bij overheidsgebouw Oslo
Laatste update: 22 juli 2011 15:50 info .AMSTERDAM In de omgeving van een regeringsgebouw in de Noorse hoofdstad Oslo heeft zich vrijdagmiddag rond half vier een zware explosie voorgedaan. Er zijn meerdere gewonden gevallen, aldus getuigen.
Foto: ANP Dit meldt Reuters vrijdag.
De meeste ramen zijn weggeblazen uit het gebouw dat ook het kantoor huisvest van premier Jens Stoltenberg. Op een foto is de explosie ook te zien.
Okee... Ben benieuwd of er nu een massale evactuatiestroom gaat volgen dan...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:49 schreef Tauchmeister het volgende:
twitter:alyssanilsen twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 17:46:14Police are urging people to get out of Oslo city center. The TV channel TV2 are being evacuated. reageer retweet
Dat laatste zou idd zeer opmerkelijk zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:51 schreef G.R.S. het volgende:
Ze stellen dezelfde vragen aan alle omstanders daar. En verrassend genoeg steeds dezelfde antwoorden
Ze zitten nu al bijna 10 jaar in Afghanistan, maar over het algemeen is iedereen wel bevriend met Noorwegen en waren ze in de ogen van de Afghanen nog niet eens zo heel slecht (zeker niet in vergelijking met bijvoorbeeld de VS).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe is de buitenland politiek van Noorwegen? Dat kan ik het wat beter plaatsen.²
http://www.theatlantic.co(...)-with-norway/242352/quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe is de buitenland politiek van Noorwegen? Dat kan ik het wat beter plaatsen.
Is het heel gek als ik de woorden inside job laat vallen? Ik laat het wel in het midden, voorlopig.²
Lees even die link in de fipo. Is wel een goed artikel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Is het heel gek als ik de woorden inside job laat vallen? Ik laat het wel in het midden, voorlopig.²
BNW is de andere kant op.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Want stel je voor dat jouw moslimbroeders er iets mee van doen hebben.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Is het heel gek als ik de woorden inside job laat vallen? Ik laat het wel in het midden, voorlopig.
Jup de economie ligt op zijn gat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hmzzz.. heeft The war on terror weer een nieuwe impuls nodig?
hhhhmzzzzquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het vaag vind dat de Amerikaanse autoriteiten nog voordat de Noorse politie ook maar een uitspraak had gedaan, het al had over een autobom.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Een false flag is best mogelijk. Maar laten we niet te voorbarig zijn, we kunnen pas wat zinnigs hierover zeggen als de daders bekend zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Het gaat nu best wel rustig.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:55 schreef FoolWithMokey het volgende:
Man dit topic gaat sneller dan ik kan lezen, willen jullie aub wat minder posten?
Dat sluit je dus uit?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:54 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Want stel je voor dat jouw moslimbroeders er iets mee van doen hebben.
Haha dan ben je ook niet veel gewendquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:55 schreef FoolWithMokey het volgende:
Man dit topic gaat sneller dan ik kan lezen, willen jullie aub wat minder posten?
het Noorse detachement is bij mijn weten 1 van de meest offensieve/agressieve eenheden in Noord Afghanistan ... meer vechten dan bouwenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:53 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ze zitten nu al bijna 10 jaar in Afghanistan, maar over het algemeen is iedereen wel bevriend met Noorwegen en waren ze in de ogen van de Afghanen nog niet eens zo heel slecht (zeker niet in vergelijking met bijvoorbeeld de VS).
Kan, maar wat me wel altijd opviel is dat de Afghanen toch om de een of andere rede altijd wel een stuk vriendelijker zijn naar de Noren dan naar de meeste andere landen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
het Noorse detachement is bij mijn weten 1 van de meest offensieve/agressieve eenheden in Noord Afghanistan ... meer vechten dan bouwen
Flikker eens op met je schijtposts.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat de Westerse wereld eens een flinke koerswijziging gaat doorvoeren wat betreft de buitenlandpolitiek? Uit lijfsbehoud zeg maar.
Die gasten hebben een lange adem.
Ja.²
We moeten gewoon rustig afwachten welke berichten er zullen volgen. Ook ik twijfel aan de intenties van betreffende landen.quote:
mwah ... ontloopt elkaar niet heel erg veelquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:57 schreef WSquater het volgende:
[..]
Kan, maar wat me wel altijd opviel is dat de Afghanen toch om de een of andere rede altijd wel een stuk vriendelijker zijn naar de Noren dan naar de meeste andere landen.
Ja, laten we onze kop laten hangen naar moslim terroristen...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat de Westerse wereld eens een flinke koerswijziging gaat doorvoeren wat betreft de buitenlandpolitiek? Uit lijfsbehoud zeg maar.
Ja.²
Lijkt me niet verstandig. Als je zwicht voor terreur ben je al bij voorbaat chanceless.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:00 schreef Jalu het volgende:
[..]
Ja, laten we onze kop laten hangen naar moslim terroristen...
De walvismaffia?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Nederland is al aan de beurt geweest hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:01 schreef Kwaliteit het volgende:
ik vraag me af wanneer Nederland aan de beurt is
Goed idee! Ga het ze vertellenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig. Als je zwicht voor terreur ben je al bij voorbaat chanceless.
Je moet een gulden middenweg zien te vinden.²
Waarom zou je dat nu al uitsluiten?quote:
Geert is de aanslag hier. Zelfs niet weg te krijgen met Cilit Bang.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:01 schreef Kwaliteit het volgende:
Je kunt niet overleggen met die extremisten. Die willen niets anders dan een islamitische staat en eigenlijk het liefst een islamitische wereld.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig. Als je zwicht voor terreur ben je al bij voorbaat chanceless.
Ja want er is al bevestigt dat de aanslag uit de moslim hoek komtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:00 schreef Jalu het volgende:
[..]
Ja, laten we onze kop laten hangen naar moslim terroristen...
Trollemansquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja.²
En dit willen ze pas sinds de jaren 80?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je kunt niet overleggen met die extremisten. Die willen niets anders dan een islamitische staat en eigenlijk het liefst een islamitische wereld.
Nee, een gulden middenweg bestaat er niet als het gaat om terrorisme.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Op zich is dat streven heel nobel, alleen kun je over de gebruikte methodiek best discussiëren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je kunt niet overleggen met die extremisten. Die willen niets anders dan een islamitische staat en eigenlijk het liefst een islamitische wereld.
Mwoah. Noorse troepen in Afhanistan. Zou best kunnen. Zo raar vind ik die gedachte niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:02 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ja want er is al bevestigt dat de aanslag uit de moslim hoek komt
Heerlijk al die aannamens.
Vast wel een keer. Maargoed, lekker belangrijk. De kans is groter dat ik vroegtijdig dood ga aan kanker of een verkeersongeluk dan een terreur aanslag.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:01 schreef Kwaliteit het volgende:
Geen idee maar ze zijn onverbiddelijkquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dit willen ze pas sinds de jaren 80?
Tja, voorlopig leert de geschiedenis dat dit soort aanslagen meestal uit die hoek komen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:02 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Welke afgelopen aanslagen in Europa hebben als motief "een Islamitische staat stichten"?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Geen idee maar ze zijn onverbiddelijk
Dat streven is niet nobel, dat streven is moreel verwerpelijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Op zich is dat streven heel nobel, alleen kun je over gebruikte methodiek best discussiëren.²
Assumption is the mother of all fuck-ups.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:04 schreef Jalu het volgende:
[..]
Tja, voorlopig leert de geschiedenis dat dit soort aanslagen meestal uit die hoek komen.
en een kale homoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:04 schreef horned_reaper het volgende:
De NOS heeft een studentje gevonden in Oslo
Of je leert de geschiedenis kennen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:04 schreef Jalu het volgende:
[..]
Tja, voorlopig leert de geschiedenis dat dit soort aanslagen meestal uit die hoek komen.
Dirk Evers, de broer van Edwin?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die gast uit Kopenhagen.Flikker op man!
Geschiedenis begint voor de meeste mensen pas vanaf geboorte.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:05 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Of je leert de geschiedenis kennen.
Jij houdt ervan onnozel te generaliseren?quote:
Neen.quote:
discussiëren???quote:alleen kun je over gebruikte methodiek best discussiëren
Pardon? Of je legt even uit wat je hiermee bedoelt...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:05 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Of je leert de geschiedenis kennen.
Dat moet je ze middels een debat of een goede discussie zo u wilt laten weten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:07 schreef Quannum het volgende:
discussiëren???
Wat dacht je van het niet toelaten, of, eerder: niet doen?
Deze haat draagt alleen maar bij aan terreur. Maar ik denk niet dat je de geestelijke capaciteit hebt om dat te begrijpen.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:07 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Deze haat draagt alleen maar bij aan terreur. Maar ik denk niet dat je de geestelijke capaciteit hebt om dat te begrijpen.
Stakker.
Statistisch gezien zijn jou posts op Fok gewoon 3x kut.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Statistisch gezien is de kans groter dat de Ira hier achter zit dan een random Ahmed.²
Wat kan jij toch altijd ontzettend scherp uit de hoek komenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geschiedenis begint voor de meeste mensen pas vanaf geboorte.
Hangt ervanaf hoeveel explosieven je in die auto propt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:08 schreef eight het volgende:
4 gebouwen zwaar beschadigd, alle ramen in een omtrek van een 1 km en 17 verdiepingen hoog zijn gesprongen en enorm veel puin.
Normaal gesproken is een autobom toch nooit zó zwaar?
Gewoon omdat het kanquote:
Was dat in Beirut niet ook zo?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:08 schreef eight het volgende:
4 gebouwen zwaar beschadigd, alle ramen in een omtrek van een 1 km en 17 verdiepingen hoog zijn gesprongen en enorm veel puin.
Meerdere autobommen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:08 schreef eight het volgende:
Waarom denk jij dan dat het geen moslims zijn?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:09 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Wat kan jij toch altijd ontzettend scherp uit de hoek komen
Omdat NOSquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:09 schreef gewoonfaye het volgende:
De tering, waarom kan BBC world 10 mensen aan de telefoon krijgen en de nos 1 studentje en iemand in kopenhagen
Ik heb net pizza gegeten. Dat helpt wel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:09 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Wat kan jij toch altijd ontzettend scherp uit de hoek komen
Het is niet dat je meer informatie krijgt naarmate je meerdere mensen, die hetzelfde hebben meegemaakt, interviewt. Pquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:09 schreef gewoonfaye het volgende:
De tering, waarom kan BBC world 10 mensen aan de telefoon krijgen en de nos 1 studentje en iemand in kopenhagen
Lees eens wat hij schrijft en op wie hij reageerde.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:10 schreef Mercer het volgende:
[..]
Waarom denk jij dan dat het geen moslims zijn?
Niet voor terroristen, die hebben er geen moeite mee om mensen te straffen voor daden die hun verre voorouders hebben gepleegd tegen de verre voorouders van die terroristen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geschiedenis begint voor de meeste mensen pas vanaf geboorte.
Dat zeg ik niet. Er werd gesteld dat terrorisme meestal moslimterrorisme is. Dat is onzin.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:10 schreef Mercer het volgende:
[..]
Waarom denk jij dan dat het geen moslims zijn?
Omdat NOSquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:09 schreef gewoonfaye het volgende:
waar lees je dat dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:12 schreef kepler het volgende:
Ik lees ook verhalen over een schietpartij op een zomerkamp in Noorwegen... Kan er verder nog niks over vinden
jawelquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het is niet dat je meer informatie krijgt naarmate je meerdere mensen, die hetzelfde hebben meegemaakt, interviewt. P
Kan jij daar een voorbeeld van geven. Welke terroristische aanslag in Europa is daar een voorbeeld van?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:11 schreef Jalu het volgende:
[..]
Niet voor terroristen, die hebben er geen moeite mee om mensen te straffen voor daden die hun verre voorouders hebben gepleegd tegen de verre voorouders van die terroristen.
Nope. Grootschalig terrorisme is de laatste jaren echt het domein van moslims. In hun geboortegrond maar ook in de westerse wereld. Vooral het terrorisme waarbij het primaire doel is zoveel mogelijk slachtoffers te maken...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:12 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Er werd gesteld dat terrorisme meestal moslimterrorisme is. Dat is onzin.
twitter:SkyNewsBreak twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 18:13:22Sky sources: Widespread reports of attack on children's summer camp in Norway reageer retweet
Debat, wat?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat moet je ze middels een debat of een goede discussie zo u wilt laten weten.²
Op een ander forum, maar lijkt me sterk dat deze incidenten gerelateerd zijnquote:
Kijk de film Vantage Point eens? Aardige film die over precies dit gaat, hoe verschillende mensen hetzelfde meemaken maar compleet andere dingen ervaren en zien.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het is niet dat je meer informatie krijgt naarmate je meerdere mensen, die hetzelfde hebben meegemaakt, interviewt. P
Ah ja, de aanslagen in Madrid en Londen waren natuurlijk rechtstreeks gericht tegen de daders van oorlogsmisdaden in moslimlanden...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan jij daar een voorbeeld van geven. Welke terroristische aanslag in Europa is daar een voorbeeld van?
Dit kan een autobom aanrichten, dan valt Oslo nog relatief mee.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:08 schreef eight het volgende:
Wel eens gezien wat de autobom van Timothy McVeigh heeft aangericht?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:08 schreef eight het volgende:
Die waren gericht tegen de participatie van deze landen in de toen lopende oorlog in Irak.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:14 schreef Jalu het volgende:
[..]
Ah ja, de aanslagen in Madrid en Londen waren natuurlijk rechtstreeks gericht tegen de daders van oorlogsmisdaden in moslimlanden...
holy shit :|quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dit kan een autobom aanrichten, dan valt Oslo nog relatief mee.
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Oklahoma_City_bombing
Nee, er werd gesteld dat dit soort terrorisme meestal uit de moslim hoek komt. En als je over de afgelopen jaren kijkt, lijkt me dat geen gekke aanname. Of heb je voorbeelden die het tegendeel bewijzen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:12 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Er werd gesteld dat terrorisme meestal moslimterrorisme is. Dat is onzin.
Yep. Zoveel mogelijk onschuldige slachtoffers maken uit naam van een 'vreedzame' religie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die waren gericht tegen de participatie van deze landen in de toen lopende oorlog in Irak.
De illegale oorlog tegen Irak dan? 7 miljoen doden, gewonden, vluchtelingen, wezen, weduwen etc. terwijl Irak niks te maken had met 9/11 of over WMD's beschikte.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:14 schreef Jalu het volgende:
[..]
Ah ja, de aanslagen in Madrid en Londen waren natuurlijk rechtstreeks gericht tegen de daders van oorlogsmisdaden in moslimlanden...
Skyquote:Norway police say some shots fired near Oslo at a youth meeting after blast in capital
WTFquote:Widespread reports of attack on children's summer camp in Norway
Nobel doel, toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:16 schreef Jalu het volgende:
[..]
Yep. Zoveel mogelijk onschuldige slachtoffers maken uit naam van een 'vreedzame' religie.
quote:
twitter:robertloerzel twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 18:16:35RT @AntDeRosa RT @Journalisti: Man dressed as police officer started shooting at children's summer camp in Utöya, Norway… -VG reageer retweet
Ach ja, dus al die doden in die treinen, bussen en metro's waren daar persoonlijk aansprakelijk voor, dus zijn de aanslagen gerechtigd...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:16 schreef fokker2012 het volgende:
[..]
De illegale oorlog tegen Irak dan? 7 miljoen doden, gewonden, vluchtelingen, wezen, weduwen etc. terwijl Irak niks te maken had met 9/11 of over WMD's beschikte.Eerst naar jezelf kijken voordat je met je vingertje gaat wijzen naar de moslims
Sick :Squote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]twitter:robertloerzel twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 18:16:35RT @AntDeRosa RT @Journalisti: Man dressed as police officer started shooting at children's summer camp in Utöya, Norway… -VG reageer retweet
Dus wat jij stelde is daar niet mee bewezen. De oorlog liep toen namelijk (simultaan) dus het heeft niets met voorouders of wat dan ook te maken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:16 schreef Jalu het volgende:
[..]
Yep. Zoveel mogelijk onschuldige slachtoffers maken uit naam van een 'vreedzame' religie.
Niet een hele nieuwe statistiek, maar het geeft wel weer dat terrorisme toch echt meerdere oorsprongen heeft dan islamitisch terrorismequote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:13 schreef Jalu het volgende:
[..]
Nope. Grootschalig terrorisme is de laatste jaren echt het domein van moslims. In hun geboortegrond maar ook in de westerse wereld. Vooral het terrorisme waarbij het primaire doel is zoveel mogelijk slachtoffers te maken...
Dit ziet er ernstiger uit idd, maar volgens mij was dit maar een gebouw toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wel eens gezien wat de autobom van Timothy McVeigh heeft aangericht?
http://en.wikipedia.org/w(...)g-DF-ST-98-01356.jpg
(geen tags om geen verwarring met foto's uit oslo te laten ontstaan)
Aanslagen zijn nooit gerechtigd. Hoogsten kun je er begrip voor opbrengen. Vandaar mijn vraag over hun buitenland politiek. Ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:17 schreef Jalu het volgende:
[..]
Ach ja, dus al die doden in die treinen, bussen en metro's waren daar persoonlijk aansprakelijk voor, dus zijn de aanslagen gerechtigd...
Jawel hoor: http://www.google.nl/sear(...)b=wi&biw=939&bih=549quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:08 schreef eight het volgende:
Is dit een grap?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:14 schreef Tauchmeister het volgende:
twitter:SkyNewsBreak twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 18:13:22Sky sources: Widespread reports of attack on children's summer camp in Norway reageer retweet
Jij maakt die nuance nu zelf. Dus ik begrijp niet waarom je zo moeilijk doet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:16 schreef Mercer het volgende:
[..]
Nee, er werd gesteld dat dit soort terrorisme meestal uit de moslim hoek komt. En als je over de afgelopen jaren kijkt, lijkt me dat geen gekke aanname. Of heb je voorbeelden die het tegendeel bewijzen?
Lees 2 zaken.. eentje heeft het over een verkleedde politieagent die bij een Labour bijeenkomst is gaan schieten. De andere heeft het over een schietpartij bij een zomerkamp ofzoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:18 schreef Infection het volgende:
[..]
Grote kans dat het dus echt gebeurd is.
twitter:brekendnl twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 18:19:11BREKEND -- SCHOTEN OP NOORS KAMP MET 700 JONGEREN. SCHUTTER VERKLEED ALS AGENT. reageer retweet
en de PM zou morgen (en vandaag ook??) aanwezig zijn op dat kamp:quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Geen idee, maar dit lees ik wel:twitter:
Iemand die begrip voor aanslagen kan opbrengen is zelf een potentiële terrorist.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Aanslagen zijn nooit gerechtigd. Hoogsten kun je er begrip voor opbrengen.²
Is een zomerkamp van de Labour Party blijkbaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lees 2 zaken.. eentje heeft het over een verkleedde politieagent die bij een Labour bijeenkomst is gaan schieten. De andere heeft het over een schietpartij bij een zomerkamp ofzo
Op BBC gaat het nu ook over dat summer camp in een interview. 'Labour party summer camp'.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:20 schreef Mutant01 het volgende:
Twitter is leuk voor "bij de TV", maar ik durf nooit echt op af te gaan.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:20 schreef Pino112 het volgende:
twitter:brekendnl twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 18:19:11BREKEND -- SCHOTEN OP NOORS KAMP MET 700 JONGEREN. SCHUTTER VERKLEED ALS AGENT. reageer retweet
Nee inderdaad. Wel handig al die twitterfoto's van de rampen zelf. Snelste nieuws mogelijk. Vers van de bron.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:20 schreef Mutant01 het volgende:
Twitter is leuk voor "bij de TV", maar ik durf er nooit echt op af te gaan.
bevestigtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:02 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
En als je begrip kan opbrengen voor een oorlog, wat ben je dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:20 schreef Jalu het volgende:
[..]
Iemand die begrip voor aanslagen kan opbrengen is zelf een potentiële terrorist.
Begrip in de zin van de beweegredenen begrijpen. Niks kwalijks aan. Begrijpen is iets anders dan goedkeuren of toejuichen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:20 schreef Jalu het volgende:
[..]
Iemand die begrip voor aanslagen kan opbrengen is zelf een potentiële terrorist.
De Iraakse doden waren ook onschuldig. Daar hoor ik jou niet over. Je bent een hypocriet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:17 schreef Jalu het volgende:
Ach ja, dus al die doden in die treinen, bussen en metro's waren daar persoonlijk aansprakelijk voor, dus zijn de aanslagen gerechtigd...
Ah dat heb ik gemist dan. Wat werd er gezegd?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Op BBC gaat het nu ook over dat summer camp in een interview. 'Labour party summer camp'.
Begrijpen wat de daders drijft, is wel het maximale wat mij betreft.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:20 schreef Jalu het volgende:
[..]
Een war monger.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En als je begrip kan opbrengen voor een oorlog, wat ben je dan?
Wat is dit nou weer?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:22 schreef tong80 het volgende:
Dat de daders maar een langzame pijnlijk dood mogen lijden.
Een oorlog die gevoerd wordt om terrorisme te bestrijden begrijpen? Tja, wat ben je dan? Vertel het eens?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En als je begrip kan opbrengen voor een oorlog, wat ben je dan?
Dan moeten het haast wel Israëliërs zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:22 schreef eight het volgende:
Jezus, nu ook nog op kinderen gaan schieten, gekker moet het niet worden.
Kijk eens wat je nu doet? In je eigen post? Maar goed, ik vind dit niet de plek om daarover verder te discussieren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:23 schreef Jalu het volgende:
[..]
Een oorlog die gevoerd wordt om terrorisme te bestrijden begrijpen? Tja, wat ben je dan? Vertel het eens?
Zul je zien dat een doodeenvoudig revolvertje meer doden veroorzaakt dan een zeer zware bomaanslag.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Meerdere bronnen hebben het over schietpartijen op meerdere plekken wtf???
Logisch, bij elke oorlog zijn onschuldigen gedood.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:22 schreef fokker2012 het volgende:
[..]
De Iraakse doden waren ook onschuldig.
Niet veel meer dan dat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah dat heb ik gemist dan. Wat werd er gezegd?
Beter dan een verslaggever in Kopenhagenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:04 schreef horned_reaper het volgende:
De NOS heeft een studentje gevonden in Oslo
Geloven dat die oorlogen gevoerd worden om terrorisme te bestrijden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:23 schreef Jalu het volgende:
[..]
Een oorlog die gevoerd wordt om terrorisme te bestrijden begrijpen? Tja, wat ben je dan? Vertel het eens?
Zo zie je maar weer; Allah straft direct.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Is een zomerkamp van de Labour Party blijkbaar.
Waar allemaal dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Meerdere bronnen hebben het over schietpartijen op meerdere plekken wtf???
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer; Allah straft direct.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan moeten het haast wel Israëliërs zijn.²
Deze man doorziet de materie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geloven dat die oorlogen gevoerd worden om terrorisme te bestrijden.
Één woord: zelfverdediging. Het af laten gaan van bommen om grondgebied van een land waarvan de politiek je niet aanstaat valt daar niet onder, dat is een oorlogsverklaring.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:22 schreef fokker2012 het volgende:
[..]
De Iraakse doden waren ook onschuldig. Daar hoor ik jou niet over. Je bent een hypocriet.
Is dat tongetje niet wat misplaats?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:22 schreef tong80 het volgende:
Dat de daders maar een langzame pijnlijk dood mogen lijden.
Ik heb hem net nog uitgelegd dat Irak niks te maken had met 9/11....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
True, maar zodra bronnen als Sky, Reuters er mee komen krijgt het toch meer mijn aandachtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:20 schreef Mutant01 het volgende:
Twitter is leuk voor "bij de TV", maar ik durf er nooit echt op af te gaan.
The show must go on, ook in bittere tijden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:25 schreef NoVaRaGnA het volgende:
[..]
Is dat tongetje niet wat misplaats?
CNN had het er ook net overquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
True, maar zodra bronnen als Sky, Reuters er mee komen krijgt het toch meer mijn aandacht
NRCquote:18.15u: De Noorse politie meldt zojuist het Noorse Aftenbladet dat er schoten zijn gelost in de buurt van Oslo op een jongerenbijeenkomst van het Noorse Labour, de partij van de premier Jens Stoltenberg. Het is volkomen onduidelijk of dit in verband staat met de bomexplosie. Zodra hier meer over bekend is, melden we het gelijk.
Alleen als een linksback uit 1937 is overleden, sluit hij af met "quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:25 schreef NoVaRaGnA het volgende:
[..]
Respectloos als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:27 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Alleen als een linksback uit 1937 overlijdt, sluit hij af met ""
quote:18.24u: Meer over de schoten die zijn gelost tijdens een bijeenkomst buiten Oslo, in Utoya. De Noorse omroep NRK meldt net dat ten minste één persoon neergeschoten is. Meerdere gewapende agenten zijn op weg naar het gebied.
#NRC
Geloven dat terrorisme andere motivaties kent dan pure afgunst...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je kunt beter een tongetje in je bericht zetten dan begrip en bewondering hebben voor dit soort aanslagen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Respectloos als je het mij vraagt.²
quote:1723: Oslo journalist Hans Torgersen tells the BBC there have been reports that a gunman dressed as a policeman has attacked a Labour Party youth camp at an island just outside of Oslo.
#BBC
Dat jij de telegraaf site nog bezoektquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:28 schreef ETA het volgende:
Telegraaf heeft geen idee hoe het nieuws te brengen.
"Wat zullen we doen jongens? Paniek? Explosie? Aanslag? Ravage? ach doe ze allemaal maar."
[ afbeelding ]
Wat moet het toch makkelijk zijn om zo zwart-wit te kunnen denken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:28 schreef Jalu het volgende:
[..]
Geloven dat terrorisme andere motivaties kent dan pure afgunst...
Al met al heb je ongelijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:28 schreef Jalu het volgende:
[..]
Geloven dat terrorisme andere motivaties kent dan pure afgunst...
Excuses.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:25 schreef NoVaRaGnA het volgende:
[..]
8 jaar na de illegale Irak-oorlog nog niet weten dat die oorlog fout was en niet om zelfverdediging ging is pas domquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:29 schreef Jalu het volgende:
[..]
Dit soort post blinken inderdaad uit van intelligentie.
Ik mis de witte chocoladeletters op zwarte achtergrond nog. Of is de verantwoordelijke daarvoor op vakantie?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:28 schreef ETA het volgende:
Telegraaf heeft geen idee hoe het nieuws te brengen.
"Wat zullen we doen jongens? Paniek? Explosie? Aanslag? Ravage? ach doe ze allemaal maar."
[ afbeelding ]
Dit siert je en past overigens beter bij je leeftijd.quote:
Waarom? Als ik een buurman had die zou denken als een terrorist dan zou hij het recht hebben om mijn huis op te blazen als ik een dikkere slee voor de deur zou hebben als hij.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Al met al heb je ongelijk.
Ik maak me zorgen om je buurman als hij een dikkere slee voor de deur zet als jij. Ja.²
Die oorlog was misschien fout, een rechtvaardiging voor terrorisme was/is het in ieder geval nog steeds niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:30 schreef fokker2012 het volgende:
[..]
8 jaar na de illegale Irak-oorlog nog niet weten dat die oorlog fout was en niet om zelfverdediging ging is pas dom
Dit is inderdaad je mening. Echter: ik kan hem niet beamen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:32 schreef Jalu het volgende:
[..]
Waarom? Als ik een buurman had die zou denken als een terrorist dan zou hij het recht hebben om mijn huis op te blazen als ik een dikkere slee voor de deur zou hebben als hij.
heh?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:33 schreef Jalu het volgende:
[..]
Die oorlog was misschien fout, een rechtvaardiging voor terrorisme was/is het in ieder geval nog steeds niet.
Is er al bevestigd dat er een connectie is? Wel echt bizar dit....quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:33 schreef Jalu het volgende:
[..]
Die oorlog was misschien fout, een rechtvaardiging voor terrorisme was/is het in ieder geval nog steeds niet.
Ik prijs me in ieder geval dolgelukkig dat jij mijn buurman niet bent...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is inderdaad je mening. Echter: ik kan hem niet beamen.²
oelalaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:34 schreef Absurditeit het volgende:
Ff tussendoor: je moet de chicks in Noorwegen zeker niet onderschatten.
[ afbeelding ]
Die buikquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:34 schreef Absurditeit het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/buitenla(...)eidsgebouw-oslo.htmlquote:Schietpartij
Ook heeft er een persoon in politieuniform geschoten tijdens een bijeenkomst van de jongerenorganisatie van de Noorse regeringspartij de Arbeiderpartiet. Dit heeft premier Stoltenberg tegenover tv-zender TV2 bevestigd.
Stoltenberg, die lid is van die partij, was aanwezig op het kamp in Utøya, even buiten Oslo. Over eventuele slachtoffers is nog niets bekend.
quote:Dagbladet's team says that the traffic is stuck on the way out.
A source sent the following message to Dagbladet for a few minutes ago: "The shooting is still ongoing, and we have to run from place to place."
Paramedics waiting to move into the area. Around 18.20 they were told not to go further, because there are still shot on the island.
Die oorlog was fout, niet "misschien" fout.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:33 schreef Jalu het volgende:
er is nog helemaal niets bevestigd op dit momentquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Andere topic gesloten.
[..]
Is er al bevestigd dat er een connectie is? Wel echt bizar dit....
Op die moment worden die 'chicks' van je dus afgelslacht op een zomerkamp even verderop van Oslo door een 2e aanslag. Waar al 3 doden zijn gevallen. Dus even ontopic aub.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:34 schreef Absurditeit het volgende:
[ afbeelding ]
Nu leef ik opeens wel mee..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:34 schreef Absurditeit het volgende:
[ afbeelding ]
Staat totaal los van elkaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Op die moment worden die 'chicks' van je dus afgelslacht op een zomerkamp even verderop van Oslo door een 2e aanslag. Waar al 3 doden zijn gevallen. Dus even ontopic aub.
Dat we een heel open veiligheidsbeleid hebben mbt politici, en dat er in de afgelopen jaren een aantal politici in Nederland vermoord zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:35 schreef G.R.S. het volgende:
Wat zeiden ze nou over Nederland? Ik luisterde half
Een aantal?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:36 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Dat we een heel open veiligheidsbeleid hebben mbt politici, en dat er in de afgelopen jaren een aantal politici in Nederland vermoord zijn.
Omgeving van Oslo:quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Welke plek (stad) is die shooting nu? Ook in Oslo?
Omdat ik een buurman met een dikkere bolide juist niet afschiet? Behoor jij wel tot de mensachtigen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:34 schreef Jalu het volgende:
[..]
[..]
Ik prijs me in ieder geval dolgelukkig dat jij mijn buurman niet bent...
Ahh, oke! Thanks!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:36 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Dat we een heel open veiligheidsbeleid hebben mbt politici, en dat er in de afgelopen jaren een aantal politici in Nederland vermoord zijn.
Op Utøya. Een eiland bij Oslo.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat was in 2002, bijna 10 jaar geleden. Beetje wazig maar ach. (En dat was er één.)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:36 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Nee in Utøya, bij een meeting van de Labourparty van de premier.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nog niet zeker, maar het zou gaan om een zomerkamp waar een deze dagen ook een minister zou arriveren... Bovendien zijn beide topics nu dus gemerged in 1 door de mods. dus die gaan er ook vanuit dat er een connectie is.quote:
Jouw wereldbeeld heeft echt niets met de realiteit te maken, eh?quote:
Ik denk niet dat FOK!-mods daar per se goed zicht op hebbenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nog niet zeker, maar het zou gaan om een zomerkamp waar een deze dagen ook een minister zou arriveren... Bovendien zijn beide topics nu dus gemerged in 1 door de mods. dus die gaan er ook vanuit dat er een connectie is.
Ik kon me er ook maar 1 bedenken, maar de man sprak in meervoud.quote:
De MP.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nog niet zeker, maar het zou gaan om een zomerkamp waar een deze dagen ook een minister zou arriveren... Bovendien zijn beide topics nu dus gemerged in 1 door de mods. dus die gaan er ook vanuit dat er een connectie is.
Is die shooting op dit moment nog bezig dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
nrc liveblogquote:18.31u: Voor de mensen die net dit liveblog binnenvallen. Bij een jongerenkamp van de partij van premier Stoltenberg zijn schotengelost, na de bomexplosie in het centrum van Oslo. Oorspronkelijk had Stoltenberg voor vandaag een bezoek gepland aan dit kamp.
Maar Stoltenberg was toch in de buurt van de bomaanslag?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee in Utøya, bij een meeting van de Labourparty van de premier.
Vroeger, voordat er talloze aanslagen in de westerse wereld werden gepleegd uit naam van de islam, was ik heel openminded tegenover alle religies. Nu niet meer, één religie heeft zich helaas de laatste 20 jaar vooral van een heel duistere kant laten zien. Maar je moet begrip kunnen hebben voor terroristische aanslagen maar enig cynisme tegen de religie die in zijn eentje voor het meeste religieus geweld staat maakt jezelf gelijk een terrorist?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:36 schreef fokker2012 het volgende:
[..]
Die oorlog was fout, niet "misschien" fout.
Jij praat staatsterrorisme goed, kijk in de spiegel, dan zie je een terrorist.
Het zou wat zijn als twee verschillende groeperingen toevallig op dezelfde dag een aanslag op de MP hebben gepland.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:38 schreef speknek het volgende:
Labour Party dus duidelijk het doel en dan ook de PM... Toch Mullah Krekar?
hij zou er heen gaan wanneer was niet bekendquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar Stoltenberg was toch in de buurt van de bomaanslag?
Ik bedoel dat die meid nog steeds even mooi (of lelijk) is. Al zouden ze nu met tanks Oslo binnenrijden en de stad bombarderen vanuit de lucht.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Holy crap, stel je voor dat je je daar moet verstoppen voor een schutter.... Ijskoude rillingen op dit moment.quote:
Nee, omdat jij aangeeft het te zullen begrijpen als mijn buurman dat wél zou doen...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Omdat ik een buurman met een dikkere bolide juist niet afschiet? Behoor jij wel tot de mensachtigen?²
Als het idd. een zomerkamp van dezelfde politieke partij is lijkt het toch op een connectie.quote:
Zijn jullie niet intussen al zover afgedwaald dat je niet denkt van, wat heeft een buurman nog te maken met dit topic. Wel, ik kan het jullie vertellen. Niets.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:40 schreef Jalu het volgende:
[..]
Nee, omdat jij aangeeft het te zullen begrijpen als mijn buurman dat wél zou doen...
Ik zou (laf als ik ben) spelen dat ik dood ben. Schijnt ook tijdens de massamoorden in Rwanda te hebben gewerkt (voor sommigen dan).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Holy crap, stel je voor dat je je daar moet verstoppen voor een schutter.... Ijskoude rillingen op dit moment.
Ik vroeg waarom die over de shooting werd gesloten (persoonlijk vind ik het handiger als je twee topics hebt over deze twee incidenten, dan eentje over twee incidenten). Nu zit alles een beetje rommelig door elkaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:38 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat FOK!-mods daar per se goed zicht op hebben
quote:Mod sp3c zei:
als het twee ongerelateerde incidenten blijken te zijn dan mag er best een apart topic voor maar dat lijkt me niet echt waarschijnlijk
Bomaanslag in Oslo! #3: twee doden bevestigdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:41 schreef eight het volgende:
[..]
Als het idd. een zomerkamp van dezelfde politieke partij is lijkt het toch op een connectie.
Je hebt gelijk. Mea culpa.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zijn jullie niet intussen al zover afgedwaald dat je niet denkt van, wat heeft een buurman nog te maken met dit topic. Wel, ik kan het jullie vertellen. Niets.
Inderdaad, niet normaal meer.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:39 schreef Jalu het volgende:
[..]
Vroeger, voordat er talloze aanslagen in de westerse wereld werden gepleegd uit naam van de islam, was ik heel openminded tegenover alle religies. Nu niet meer, één religie heeft zich helaas de laatste 20 jaar vooral van een heel duistere kant laten zien. Maar je moet begrip kunnen hebben voor terroristische aanslagen maar enig cynisme tegen de religie die in zijn eentje voor het meeste religieus geweld staat maakt jezelf gelijk een terrorist?
Grapjurk.
GB / Frankrijk dan niet logischer zijn?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Bizar dit.... Aanslag gepleegd door Libie?
Zwemmenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Holy crap, stel je voor dat je je daar moet verstoppen voor een schutter.... Ijskoude rillingen op dit moment.
Nee. Dat verwachten ze.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:41 schreef SHERMAN het volgende:
Zou
[..]
GB / Frankrijk dan niet logischer zijn?
Doet hij altijd bij aanslagen (of ernstige rampen).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:41 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Een statement van Ban Ki-Moon over deze zaak?
Niet uit afgunst, wel als je zijn vrouw hebt verkracht.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:40 schreef Jalu het volgende:
[..]
Nee, omdat jij aangeeft het te zullen begrijpen als mijn buurman dat wél zou doen...
*slik*twitter:jeffemanuel twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 18:29:12MT @nsfinch: 14-year-old tells mother campers tried to swim to mainland to escape shooter http://bit.ly/qz5BUA reageer retweet
quote:BREAKING. At least four people killed in Utöya shooting in Norway.- Norwegian journalist on Sky News
Schijnt dat sommige jongeren dat idd gedaan hebben...quote:
Hoezo? Elke NAVO lid is dan doelwit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:41 schreef SHERMAN het volgende:
Zou
[..]
GB / Frankrijk dan niet logischer zijn?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:41 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Inderdaad, niet normaal meer.
Aanslagen op abortusklinieken, artsen een shotgun in het gezicht geven, ziekenhuizen afbranden, complete zelfmoordsektes.. En in Europa een beetje rellen en burgers opblazen in Ierland en Spanje..
Kutchristenen.
twitter:UN1973 twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 18:41:48NRK: Witness near Utøya: Still shooting. Swimmers picked up by boats. #osloexpl reageer retweet
Het is min of meer verontrustend dat er staat 'tried to'. Het lijkt er nu op dat dat niet is gelukt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:42 schreef Tauchmeister het volgende:
*slik*twitter:jeffemanuel twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 18:29:12MT @nsfinch: 14-year-old tells mother campers tried to swim to mainland to escape shooter http://bit.ly/qz5BUA reageer retweet
Ik las 14 jarige moeder. Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:42 schreef Tauchmeister het volgende:
Het kan ook als bangmakerij gebruikt worden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:43 schreef G.R.S. het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ze zich puur hebben gericht op de MP. Als dat zo was, dan hadden ze wel gewacht totdat hij in zijn kantoor zat oid. Het is gewoon te rommelig
Hoe weten ze dan al dat er 4 doden zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:43 schreef kLowJow het volgende:
Anti-tereur eenheid onderweg naar zomerkamp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |