Kan, maar wat me wel altijd opviel is dat de Afghanen toch om de een of andere rede altijd wel een stuk vriendelijker zijn naar de Noren dan naar de meeste andere landen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
het Noorse detachement is bij mijn weten 1 van de meest offensieve/agressieve eenheden in Noord Afghanistan ... meer vechten dan bouwen
Flikker eens op met je schijtposts.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat de Westerse wereld eens een flinke koerswijziging gaat doorvoeren wat betreft de buitenlandpolitiek? Uit lijfsbehoud zeg maar.
Die gasten hebben een lange adem.
Ja.²
We moeten gewoon rustig afwachten welke berichten er zullen volgen. Ook ik twijfel aan de intenties van betreffende landen.quote:
mwah ... ontloopt elkaar niet heel erg veelquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:57 schreef WSquater het volgende:
[..]
Kan, maar wat me wel altijd opviel is dat de Afghanen toch om de een of andere rede altijd wel een stuk vriendelijker zijn naar de Noren dan naar de meeste andere landen.
Ja, laten we onze kop laten hangen naar moslim terroristen...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat de Westerse wereld eens een flinke koerswijziging gaat doorvoeren wat betreft de buitenlandpolitiek? Uit lijfsbehoud zeg maar.
Ja.²
Lijkt me niet verstandig. Als je zwicht voor terreur ben je al bij voorbaat chanceless.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:00 schreef Jalu het volgende:
[..]
Ja, laten we onze kop laten hangen naar moslim terroristen...
De walvismaffia?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe is de buitenland politiek van Noorwegen? Dat kan ik het wat beter plaatsen.
Is het heel gek als ik de woorden inside job laat vallen? Ik laat het wel in het midden, voorlopig.²
Nederland is al aan de beurt geweest hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:01 schreef Kwaliteit het volgende:
ik vraag me af wanneer Nederland aan de beurt is
Goed idee! Ga het ze vertellenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig. Als je zwicht voor terreur ben je al bij voorbaat chanceless.
Je moet een gulden middenweg zien te vinden.²
Waarom zou je dat nu al uitsluiten?quote:
Geert is de aanslag hier. Zelfs niet weg te krijgen met Cilit Bang.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:01 schreef Kwaliteit het volgende:
ik vraag me af wanneer Nederland aan de beurt is
Je kunt niet overleggen met die extremisten. Die willen niets anders dan een islamitische staat en eigenlijk het liefst een islamitische wereld.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig. Als je zwicht voor terreur ben je al bij voorbaat chanceless.
Je moet een gulden middenweg zien te vinden.²
Ja want er is al bevestigt dat de aanslag uit de moslim hoek komtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:00 schreef Jalu het volgende:
[..]
Ja, laten we onze kop laten hangen naar moslim terroristen...
Trollemansquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |