Logisch, bij elke oorlog zijn onschuldigen gedood.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:22 schreef fokker2012 het volgende:
[..]
De Iraakse doden waren ook onschuldig.
Niet veel meer dan dat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah dat heb ik gemist dan. Wat werd er gezegd?
Beter dan een verslaggever in Kopenhagenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:04 schreef horned_reaper het volgende:
De NOS heeft een studentje gevonden in Oslo
Geloven dat die oorlogen gevoerd worden om terrorisme te bestrijden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:23 schreef Jalu het volgende:
[..]
Een oorlog die gevoerd wordt om terrorisme te bestrijden begrijpen? Tja, wat ben je dan? Vertel het eens?
Zo zie je maar weer; Allah straft direct.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Is een zomerkamp van de Labour Party blijkbaar.
Waar allemaal dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Meerdere bronnen hebben het over schietpartijen op meerdere plekken wtf???
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer; Allah straft direct.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan moeten het haast wel Israëliërs zijn.²
Deze man doorziet de materie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geloven dat die oorlogen gevoerd worden om terrorisme te bestrijden.
Één woord: zelfverdediging. Het af laten gaan van bommen om grondgebied van een land waarvan de politiek je niet aanstaat valt daar niet onder, dat is een oorlogsverklaring.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:22 schreef fokker2012 het volgende:
[..]
De Iraakse doden waren ook onschuldig. Daar hoor ik jou niet over. Je bent een hypocriet.
Is dat tongetje niet wat misplaats?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:22 schreef tong80 het volgende:
Dat de daders maar een langzame pijnlijk dood mogen lijden.
Ik heb hem net nog uitgelegd dat Irak niks te maken had met 9/11....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
True, maar zodra bronnen als Sky, Reuters er mee komen krijgt het toch meer mijn aandachtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:20 schreef Mutant01 het volgende:
Twitter is leuk voor "bij de TV", maar ik durf er nooit echt op af te gaan.
The show must go on, ook in bittere tijden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:25 schreef NoVaRaGnA het volgende:
[..]
Is dat tongetje niet wat misplaats?
CNN had het er ook net overquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
True, maar zodra bronnen als Sky, Reuters er mee komen krijgt het toch meer mijn aandacht
NRCquote:18.15u: De Noorse politie meldt zojuist het Noorse Aftenbladet dat er schoten zijn gelost in de buurt van Oslo op een jongerenbijeenkomst van het Noorse Labour, de partij van de premier Jens Stoltenberg. Het is volkomen onduidelijk of dit in verband staat met de bomexplosie. Zodra hier meer over bekend is, melden we het gelijk.
Alleen als een linksback uit 1937 is overleden, sluit hij af met "quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:25 schreef NoVaRaGnA het volgende:
[..]
Is dat tongetje niet wat misplaats?
Respectloos als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:27 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Alleen als een linksback uit 1937 overlijdt, sluit hij af met ""
quote:18.24u: Meer over de schoten die zijn gelost tijdens een bijeenkomst buiten Oslo, in Utoya. De Noorse omroep NRK meldt net dat ten minste één persoon neergeschoten is. Meerdere gewapende agenten zijn op weg naar het gebied.
#NRC
Geloven dat terrorisme andere motivaties kent dan pure afgunst...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |