Je kunt beter een tongetje in je bericht zetten dan begrip en bewondering hebben voor dit soort aanslagen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Respectloos als je het mij vraagt.²
quote:1723: Oslo journalist Hans Torgersen tells the BBC there have been reports that a gunman dressed as a policeman has attacked a Labour Party youth camp at an island just outside of Oslo.
#BBC
Dat jij de telegraaf site nog bezoektquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:28 schreef ETA het volgende:
Telegraaf heeft geen idee hoe het nieuws te brengen.
"Wat zullen we doen jongens? Paniek? Explosie? Aanslag? Ravage? ach doe ze allemaal maar."
[ afbeelding ]
Wat moet het toch makkelijk zijn om zo zwart-wit te kunnen denken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:28 schreef Jalu het volgende:
[..]
Geloven dat terrorisme andere motivaties kent dan pure afgunst...
Al met al heb je ongelijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:28 schreef Jalu het volgende:
[..]
Geloven dat terrorisme andere motivaties kent dan pure afgunst...
Excuses.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:25 schreef NoVaRaGnA het volgende:
[..]
Is dat tongetje niet wat misplaats?
8 jaar na de illegale Irak-oorlog nog niet weten dat die oorlog fout was en niet om zelfverdediging ging is pas domquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:29 schreef Jalu het volgende:
[..]
Dit soort post blinken inderdaad uit van intelligentie.
Ik mis de witte chocoladeletters op zwarte achtergrond nog. Of is de verantwoordelijke daarvoor op vakantie?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:28 schreef ETA het volgende:
Telegraaf heeft geen idee hoe het nieuws te brengen.
"Wat zullen we doen jongens? Paniek? Explosie? Aanslag? Ravage? ach doe ze allemaal maar."
[ afbeelding ]
Dit siert je en past overigens beter bij je leeftijd.quote:
Waarom? Als ik een buurman had die zou denken als een terrorist dan zou hij het recht hebben om mijn huis op te blazen als ik een dikkere slee voor de deur zou hebben als hij.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Al met al heb je ongelijk.
Ik maak me zorgen om je buurman als hij een dikkere slee voor de deur zet als jij. Ja.²
Die oorlog was misschien fout, een rechtvaardiging voor terrorisme was/is het in ieder geval nog steeds niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:30 schreef fokker2012 het volgende:
[..]
8 jaar na de illegale Irak-oorlog nog niet weten dat die oorlog fout was en niet om zelfverdediging ging is pas dom
Dit is inderdaad je mening. Echter: ik kan hem niet beamen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:32 schreef Jalu het volgende:
[..]
Waarom? Als ik een buurman had die zou denken als een terrorist dan zou hij het recht hebben om mijn huis op te blazen als ik een dikkere slee voor de deur zou hebben als hij.
heh?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:33 schreef Jalu het volgende:
[..]
Die oorlog was misschien fout, een rechtvaardiging voor terrorisme was/is het in ieder geval nog steeds niet.
Is er al bevestigd dat er een connectie is? Wel echt bizar dit....quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:33 schreef Jalu het volgende:
[..]
Die oorlog was misschien fout, een rechtvaardiging voor terrorisme was/is het in ieder geval nog steeds niet.
Ik prijs me in ieder geval dolgelukkig dat jij mijn buurman niet bent...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is inderdaad je mening. Echter: ik kan hem niet beamen.²
oelalaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:34 schreef Absurditeit het volgende:
Ff tussendoor: je moet de chicks in Noorwegen zeker niet onderschatten.
[ afbeelding ]
Die buikquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:34 schreef Absurditeit het volgende:
Ff tussendoor: je moet de chicks in Noorwegen zeker niet onderschatten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |