En dit willen ze pas sinds de jaren 80?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je kunt niet overleggen met die extremisten. Die willen niets anders dan een islamitische staat en eigenlijk het liefst een islamitische wereld.
Nee, een gulden middenweg bestaat er niet als het gaat om terrorisme.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig. Als je zwicht voor terreur ben je al bij voorbaat chanceless.
Je moet een gulden middenweg zien te vinden.²
Op zich is dat streven heel nobel, alleen kun je over de gebruikte methodiek best discussiëren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je kunt niet overleggen met die extremisten. Die willen niets anders dan een islamitische staat en eigenlijk het liefst een islamitische wereld.
Mwoah. Noorse troepen in Afhanistan. Zou best kunnen. Zo raar vind ik die gedachte niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:02 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ja want er is al bevestigt dat de aanslag uit de moslim hoek komt
Heerlijk al die aannamens.
Vast wel een keer. Maargoed, lekker belangrijk. De kans is groter dat ik vroegtijdig dood ga aan kanker of een verkeersongeluk dan een terreur aanslag.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:01 schreef Kwaliteit het volgende:
ik vraag me af wanneer Nederland aan de beurt is
Geen idee maar ze zijn onverbiddelijkquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dit willen ze pas sinds de jaren 80?
Tja, voorlopig leert de geschiedenis dat dit soort aanslagen meestal uit die hoek komen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:02 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ja want er is al bevestigt dat de aanslag uit de moslim hoek komt
Heerlijk al die aannamens.
Welke afgelopen aanslagen in Europa hebben als motief "een Islamitische staat stichten"?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Geen idee maar ze zijn onverbiddelijk
Dat streven is niet nobel, dat streven is moreel verwerpelijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Op zich is dat streven heel nobel, alleen kun je over gebruikte methodiek best discussiëren.²
Assumption is the mother of all fuck-ups.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:04 schreef Jalu het volgende:
[..]
Tja, voorlopig leert de geschiedenis dat dit soort aanslagen meestal uit die hoek komen.
en een kale homoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:04 schreef horned_reaper het volgende:
De NOS heeft een studentje gevonden in Oslo
Of je leert de geschiedenis kennen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:04 schreef Jalu het volgende:
[..]
Tja, voorlopig leert de geschiedenis dat dit soort aanslagen meestal uit die hoek komen.
Dirk Evers, de broer van Edwin?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die gast uit Kopenhagen.Flikker op man!
Geschiedenis begint voor de meeste mensen pas vanaf geboorte.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:05 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Of je leert de geschiedenis kennen.
Jij houdt ervan onnozel te generaliseren?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |