Dit is jouw schuld dus...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:53 schreef Mishu het volgende:
[quote]Hoi, gisteren zijn mijn huissleutels gerold/gestolen of ben ik ze gewoon verloren onderweg (hoogst onwaarschijnlijk).
Dat had je eraf kunnen halen.quote:Op mijn sleutels heeft de woningbouw mijn straatnaam + huisnummer + kamernummer gezet. Heel slim dus.
Dan ben jij aansprakelijk en ga jij doekoes betalenquote:Nu heb ik net de woningbouwvereniging gebeld, de Key, en deze zeggen dat ik de sloten zelf zal moeten vervangen op eigen kosten. Stel dat ik dat nou gewoon niet zou doen. Ik neem de gok dat er iets mogelijk gebeurt. Mijn huisgenoten van dezelfde afdeling lopen dan wel een groot risico dat er ook bij hen ingebroken wordt.
Nee, want dan zegt de Key tegen die huisgenoot dat jij aansprakelijk bent.quote:Situatieschets vanaf de andere kant: ik ben huurder bij de Key. Mijn stomme huisgenoot is zijn sleutelbos kwijtgeraakt met ons huisnummer er op. Ik maak me zorgen over inbraak. Zij wilt het slot niet vervangen. Kan ik de Key dan dwingen om nieuwe sloten er in te zetten? (omdat ik hier niks mee te maken heb, ik ben mijn sleutels niet kwijtgeraakt).
Ja maar als ik de sloten besluit niet te vervangen dan lopen de andere huisgenoten dus vanaf nu risico dat er bij hen word ingebrokenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:57 schreef unox_worst het volgende:
Jij bent die sleutels toch kwijtgeraakt? Dan ben jij er dus ook verantwoordelijk voor lijkt me.
Dan moeten je husigenoten die sloten maar vervangen en de kosten verhalen op jou. Wel dom dat je dat label er niet afgehaald hebt hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:58 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja maar als ik de sloten besluit niet te vervangen dan lopen de andere huisgenoten dus vanaf nu risico dat er bij hen word ingebroken
Is dat dan weer niet de verantwoordelijkheid van de Key?
Bovendien, ze willen toch investeren in de veiligheid van hun woningen. Om huizen te hebben met zo'n keurmerk veilig wonen.
goed puntquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Dan moeten je husigenoten die sloten maar vervangen en de kosten verhalen op jou. Wel dom dat je dat label er niet afgehaald hebt hoor.
De verzekering vvoor domme idioten mensen die hun sleutels kwijtraken met het adres eraan? Nee dat gaat em niet worden. Mooi balen, maar je zal toch echt wat aan de sloten moeten doen, duur grapje inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:02 schreef Mishu het volgende:
Wat voor soort verzekering zou zoiets dan vergoeden?
Heel slim van jou dus, om dat label er aan te laten zittenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:53 schreef Mishu het volgende:
Op mijn sleutels heeft de woningbouw mijn straatnaam + huisnummer + kamernummer gezet. Heel slim dus.
Mijn inboedelverzekering vergoedt dit alleen als de sleutels uit huis gestolen worden.quote:
Voor zover ik weet is dat niet mogelijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
... maar hoogstens je nu wel goed verzekeren om zulke zaken in de toekomst te kunnen oplossen.
Idd, wat een eikel eigenlijk, en laat anderen er maar voor opdraaienquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:05 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Heel slim van jou dus, om dat label er aan te laten zitten
Jezus inderdaad zeg. Hoe groot is dan de plaat die voor je hoofd hangt?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:05 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Heel slim van jou dus, om dat label er aan te laten zitten
Ja, maar hulliequote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:58 schreef Mishu het volgende:
Bovendien, ze willen toch investeren in de veiligheid van hun woningen. Om huizen te hebben met zo'n keurmerk veilig wonen.
Dat dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
Huurder.
De woningbouwvereniging verwisselt de sloten alleen bij mutatie.
Als tussendoor er iets met de sleutels gebeurt, of zelfs als je relatie over is, bedreigd wordt en je daarom de sloten wilt vervangen is dat voor rekening huurder.
Wel kun je inderdaad je verzekering raadplegen. De woningbouwvereniging is in ieder geval niet aansprakelijk.
De veiligheid is niet door de Key in gevaar gebracht, maar door jou omdat je het adres aan je sleutelbos hebt laten zitten.
Dit dus!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dit is jouw schuld dus...
[..]
Dat had je eraf kunnen halen.
[..]
Dan ben jij aansprakelijk en ga jij doekoes betalen
[..]
Nee, want dan zegt de Key tegen die huisgenoot dat jij aansprakelijk bent.
Nee hoor, de verantwoordelijkheid van de woningbouw is alleen dat er een werkend slot op zit. Uiteraard mag de huurder wel zelf extra inbraakbeveiliging aanbrengen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:58 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja maar als ik de sloten besluit niet te vervangen dan lopen de andere huisgenoten dus vanaf nu risico dat er bij hen word ingebroken
Punt 1: dat heeft mijn verhuurder dus gedaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:32 schreef ArnoKlaassen het volgende:
lol.
Punt 1: Je bent wel een hele grote debiel als je je adres aan de sleutels vastmaakt. Dat is net zoiets als je pincode op je pinpas schrijven.
Punt 2: TS loopt helemaal niet de kans om bij in gebroken te worden. Om in te breken moet je tenslotte braakschade maken en dat is niet nodig aangezien ze de sleutel hebben. Dit is dus gewoon niet verzekerd en alle kosten zijn voor TS.
Ja, duh!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:37 schreef Mishu het volgende:
[..]
Punt 1: dat heeft mijn verhuurder dus gedaan.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:37 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dat doet iedere fokking verhuurder, het is de bedoeling dat jij dat labeltje er af haaltquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:37 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja, dat. Eerste wat ik doe bij verhuizingen is het adreslabeltje van de sleutels verwijderen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, duh!weet je hoeveel sleutels erop zo'n kantoor hangen van woningen.
Het is gewoon gezond verstand dat jij dat als nieuwe huurder eraf haalt.
Dat ligt eraan, als de woningbouw het adres erin heeft gegraveerd is het een ander verhaal. Als het een los te halen label is ligt het m.i. wel bij de huurder.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:32 schreef ArnoKlaassen het volgende:
lol.
Punt 1: Je bent wel een hele grote debiel als je je adres aan de sleutels vastmaakt. Dat is net zoiets als je pincode op je pinpas schrijven.
Ik kan me niet voorstellen dat het adres in de sleutel gegraveerd is. Iig doet mijn eigen corporatie het niet en de corporatie waar ik werk ook niet. Ook omdat sloten die vervangen worden na mutatie weer hergebruikt worden bij een andere woning.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:39 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, als de woningbouw het adres erin heeft gegraveerd is het een ander verhaal. Als het een los te halen label is ligt het m.i. wel bij de huurder.
Ach gut, arme studentquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:38 schreef Mishu het volgende:
Nou ik heb net gebeld en de monteur komt langs.
Deze arme student is straks 200 euro lichter
En ik ben waarschijnlijk gerold samen met mijn vader (hij is 100 euro aan papiergeld kwijt wat hij net had gepind).
Dan nog maak je een kopie van de gegraveerde sleutel en gebruik je alleen het kopie, want je zou de sleutel kwijt kunnen rakenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:39 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, als de woningbouw het adres erin heeft gegraveerd is het een ander verhaal. Als het een los te halen label is ligt het m.i. wel bij de huurder.
En voordat er paniek ontstaat: dit gebeurt zo willekeurig dat NIEMAND weet waar de sloten en sleutels vandaan komen. Als een slot gemuteerd is komt er eerst een mutatieslot in, waarvan vaak alle onderhoudsmedewerkers een sleutel hebben zodat de onderhoudsdienst de woning kan onderhouden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het adres in de sleutel gegraveerd is. Iig doet mijn eigen corporatie het niet en de corporatie waar ik werk ook niet. Ook omdat sloten die vervangen worden na mutatie weer hergebruikt worden bij een andere woning.
Nee, in dit geval laat jij die andere bewoners stikken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:53 schreef Mishu het volgende:
Laat de Key dan gewoon die andere bewoners stikken in dit geval?
Klopt, alles wordt gewoon op 1 hoop gegooid en zodra er een slot ergens nodig is, wordt er eentje uit de voorraad gevist.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En voordat er paniek ontstaat: dit gebeurt zo willekeurig dat NIEMAND weet waar de sloten en sleutels vandaan komen. Als een slot gemuteerd is komt er eerst een mutatieslot in, waarvan vaak alle onderhoudsmedewerkers een sleutel hebben zodat de onderhoudsdienst de woning kan onderhouden.
Het 'echte' slot + sleutels wordt in een anonieme bak geflikkerd en daar wordt er weer een uitgehaald als de mutatiewerkzaamheden klaar zijn en de woning klaar is om te verhuren.
Nu ben ik er van overtuigd, dit moet een troll zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:37 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nee, hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:47 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Nu ben ik er van overtuigd, dit moet een troll zijn.
Helaas helaasquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:47 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Nu ben ik er van overtuigd, dit moet een troll zijn.
Was het maar waar idd. Er zijn mensen die echt zo zijnquote:
Dat heb ik in mijn werk vaak genoeg meegemaakt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Was het maar waar idd. Er zijn mensen die echt zo zijn
Je zou voor de lol eens een weekje mee moeten lopen bij de klantenservice van een woningbouwvereniging....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Was het maar waar idd. Er zijn mensen die echt zo zijn
Jawel, toch, niemand is zo dom, toch?quote:
Oh, nog wel veel dommer ook!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:50 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Jawel, toch, niemand is zo dom, toch?
quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je zou voor de lol eens een weekje mee moeten lopen bij de klantenservice van een woningbouwvereniging....
Hmmm, kennelijk spreek je uit ervaring.. Dus het kan nog erger dan Mishu?! Jeez..... ik waardeer jouw aanbod, maar dan denk ik dat toch maar afslaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je zou voor de lol eens een weekje mee moeten lopen bij de klantenservice van een woningbouwvereniging....
Ik zou nog wel een paar weekjes werk kunnen gebruikenquote:
Ik herinner me nog levendig de huurder die op zijn wastafel was gaan zitten, waardoor deze van de muur naar beneden viel. En boos dat hij moest betalen voor een nieuwe wastafel...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:50 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Jawel, toch, niemand is zo dom, toch?
Ik kan het me ook maar moeilijk voorstellen, maar het is een optie. Ik zie graag het antwoord van TS tegemoet. Want voor mij is dat wel een essentieel punt voor wat betreft de vraag wie het moet betalen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het adres in de sleutel gegraveerd is. Iig doet mijn eigen corporatie het niet en de corporatie waar ik werk ook niet. Ook omdat sloten die vervangen worden na mutatie weer hergebruikt worden bij een andere woning.
Ik heb nog nooit een kopie gemaakt van sleutels om een originele te bewaren. Ik zou het ook vreemd vinden als je dat wel zou doen. In dat geval moet de woningbouw maar gewoon ongelabelde sleutels uitgeven.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dan nog maak je een kopie van de gegraveerde sleutel en gebruik je alleen het kopie, want je zou de sleutel kwijt kunnen raken
Dan heb je alsnog pech. De woningbouw betaalt het niet. Misschien dat je het dan wel kan declareren bij je verzekering als je aangifte doet, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Overigens, wat als ze je sleutels EN portemonnee jatten waar je adres in zit (bij mij wel tenminste). Hoe sta je er dan in?
Neee, ook dan lukt het niet....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik kan het me ook maar moeilijk voorstellen, maar het is een optie. Ik zie graag het antwoord van TS tegemoet. Want voor mij is dat wel een essentieel punt voor wat betreft de vraag wie het moet betalen.
Nog steeds eigen verantwoording.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik kan het me ook maar moeilijk voorstellen, maar het is een optie. Ik zie graag het antwoord van TS tegemoet. Want voor mij is dat wel een essentieel punt voor wat betreft de vraag wie het moet betalen.
Overigens, wat als ze je sleutels EN portemonnee jatten waar je adres in zit (bij mij wel tenminste). Hoe sta je er dan in?
Dan ben je daar zeker woonconsulent geweest?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
Yup, en Ewelina ook
Ben helaas door emigratie gestopt nu, maar heb bij 4 verschillende corporaties door Nederland heen gewerkt, en geloof me, je hoort en ziet dingen waarvan je denkt:
Zo is mijn oma een keer gevallen in huis, lag al een paar uur in de gang, niemand had een sleutel van haar huis want ze vertrouwde niemand, brandweer moest de deur forceren omdat er 5 sloten op zaten, oma boos omdat zij naderhand de nieuwe deur moest betalenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik herinner me nog levendig de huurder die op zijn wastafel was gaan zitten, waardoor deze van de muur naar beneden viel. En boos dat hij moest betalen voor een nieuwe wastafel...
Klopt, invallen door politie en/of brandweer zijn ook voor rekening van de huurder. Indien een inval onterecht is, kan de huurder altijd weer de kosten verhalen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo is mijn oma een keer gevallen in huis, lag al een paar uur in de gang, niemand had een sleutel van haar huis want ze vertrouwde niemand, brandweer moest de deur forceren omdat er 5 sloten op zaten, oma boos omdat zij naderhand de nieuwe deur moest betalen
elke corporatie werkt dan weer ietsje anders...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bij braakschade is het namelijk zo dat sloten wčl vervangen worden door de woningbouw. De kosten worden dan wel in eerste instantie op jou verhaald die jij dan, middels je PV weer bij de verzekering kunt verhalen. Zo ging het tenminste bij mijn meest recente werkgever.
Dit doen ze omdat mensen minder snel geneigd zijn aangifte te doen als ze zelf de deur hebben opengebroken bij verlies van sleutels.
Helaas niet, maar bij de klantenservice komen de telefoontjes en mensen aan de balie binnen die je mag schiften op 'onzin' en 'legitiem'quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dan ben je daar zeker woonconsulent geweest?
Bij ons in Vianen wordt het slot vervangen en komt er een bakje bij te hangen met de sleutels. Van dat bakje heeft iedereen die het nodig heeft dan weer de sleutel. Als je de sleutel van het huis krijgt, krijg je een willekeurig slot zoals gezegd. Maar helaas beperken ze het tot je voordeur, de extra voordeursloten, berging, postbus en achterdeur doen ze niet. Achterdeur alleen als je er expliciet om vraagt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als een slot gemuteerd is komt er eerst een mutatieslot in, waarvan vaak alle onderhoudsmedewerkers een sleutel hebben zodat de onderhoudsdienst de woning kan onderhouden.
Het 'echte' slot + sleutels wordt in een anonieme bak geflikkerd en daar wordt er weer een uitgehaald als de mutatiewerkzaamheden klaar zijn en de woning klaar is om te verhuren.
Lolwut? Hier wordt alles vervangen, alles, inclusief postbus, achterdeur, bergingdeur, etc. Daar zou ik écht bezwaar tegen maken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:10 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Bij ons in Vianen wordt het slot vervangen en komt er een bakje bij te hangen met de sleutels. Van dat bakje heeft iedereen die het nodig heeft dan weer de sleutel. Als je de sleutel van het huis krijgt, krijg je een willekeurig slot zoals gezegd. Maar helaas beperken ze het tot je voordeur, de extra voordeursloten, berging, postbus en achterdeur doen ze niet. Achterdeur alleen als je er expliciet om vraagt.
Inderdaad. Niet echt fijn als mensen de post uit je brievenbus kunnen halen of je fiets uit de berging kunnen meenemenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lolwut? Hier wordt alles vervangen, alles, inclusief postbus, achterdeur, bergingdeur, etc. Daar zou ik écht bezwaar tegen maken.
Neem gewoon je verantwoordelijkheid joh.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:58 schreef Mishu het volgende:
[..]
Kreeg als antwoord toendertijd: jammer dan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lolwut? Hier wordt alles vervangen, alles, inclusief postbus, achterdeur, bergingdeur, etc. Daar zou ik écht bezwaar tegen maken.
WTF. Dat vind ik echt niet kunnen. Hier worden gewoon alle sloten vervangen (minus extra pensloten, maar die zijn dan ook niet van de woningbouw maar worden overgenomen door de nieuwe huurder).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:10 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Bij ons in Vianen wordt het slot vervangen en komt er een bakje bij te hangen met de sleutels. Van dat bakje heeft iedereen die het nodig heeft dan weer de sleutel. Als je de sleutel van het huis krijgt, krijg je een willekeurig slot zoals gezegd. Maar helaas beperken ze het tot je voordeur, de extra voordeursloten, berging, postbus en achterdeur doen ze niet. Achterdeur alleen als je er expliciet om vraagt.
Ik had gezegd dat ze dat huis in hun reet konden douwen als ik het huis niet dringend nodig zou hebben en bij een andere corporatie huren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:17 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Kreeg als antwoord toendertijd: jammer dan.
Dat haal je er toch af!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:37 schreef Mishu het volgende:
[..]
Tsjah, je hebt weinig te kiezen met 1 woningbouw in de omgeving.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik had gezegd dat ze dat huis in hun reet konden douwen als ik het huis niet dringend nodig zou hebben en bij een andere corporatie huren.
Als het wčl dringend was dan had ik er werk van gemaakt. Volgens mij zijn wbv's verplicht om dat te doen namelijk, maar helaas heb ik nu geen huurrecht boeken meer tot m'n beschikking.
Tsjah, het was niet anders op dat moment Pensloten zijn hier overigens wel van de woningbouw.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
WTF. Dat vind ik echt niet kunnen. Hier worden gewoon alle sloten vervangen (minus extra pensloten, maar die zijn dan ook niet van de woningbouw maar worden overgenomen door de nieuwe huurder).
Een achterdeur op 5 hoog? Waar komt die dan uit?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Tsjah, je hebt weinig te kiezen met 1 woningbouw in de omgeving.
En aangezien ik op 5 hoog woonde boeide het me niet zoveel, nooit echt bij stilgestaan verder.
Is dat in de sleutel gegrafeerd? lijkt me erg sterk. Of was dat een aan een sleutelhangertje, die je er niet heb afgehaald? In dat eerste geval vind ik dat de woningbouw verantwoordelijk is, anders ben jij gewoon verantwoordelijk. WA of inboedel verzekering zou het evt kunnen dekken, daar moet je naar informeren.quote:Op mijn sleutels heeft de woningbouw mijn straatnaam + huisnummer + kamernummer gezet. Heel slim dus.
Nergens. Huis is ontworpen door Fidela.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een achterdeur op 5 hoog? Waar komt die dan uit?
Balkon.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een achterdeur op 5 hoog? Waar komt die dan uit?
Goed idee! Kunnen we gelijk de TT en de OP veranderen!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:14 schreef Maanvis het volgende:
ik ben wel benieuwd naar bijzondere en bizarre ervaringen met de WBV waar jullie voor werk(t)en.
Tsja hij dacht misschien dat de WC pot wat hoog zatquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik herinner me nog levendig de huurder die op zijn wastafel was gaan zitten, waardoor deze van de muur naar beneden viel. En boos dat hij moest betalen voor een nieuwe wastafel...
Dat is bijzonder. Dit heb ik een keer gehad. De politie heeft de deur toen ingetrapt om mijn moeder te helpen. De factuur van de reparatie konden we echter gewoon naar de politie opsturen en die is toen gewoon betaald door hun. Vond ik wel heel netjesquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo is mijn oma een keer gevallen in huis, lag al een paar uur in de gang, niemand had een sleutel van haar huis want ze vertrouwde niemand, brandweer moest de deur forceren omdat er 5 sloten op zaten, oma boos omdat zij naderhand de nieuwe deur moest betalen
Nou, dat gebeurt niet altijd hoor. Op de dag dat ik de sleutels van mijn huurwoning in moest leveren, had de opzichter net daarvoor ergens anders een oplevering gehad. Waar ik bij stond heeft hij gebeld met een onderhoudsgast die nog in die andere woning was om af te spreken dat hij de sloten+sleutels van die woning naar mijn oude woning moest brengen en dat hij daarna met mijn sloten en sleutels terug moest naar die andere woning.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En voordat er paniek ontstaat: dit gebeurt zo willekeurig dat NIEMAND weet waar de sloten en sleutels vandaan komen. Als een slot gemuteerd is komt er eerst een mutatieslot in, waarvan vaak alle onderhoudsmedewerkers een sleutel hebben zodat de onderhoudsdienst de woning kan onderhouden.
Ik vrees dat TS dan niet meer thuis kan komenquote:
Ga een leven zoeken ofzo.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Goed idee! Kunnen we gelijk de TT en de OP veranderen!
Voorlopig staan er nog wat serieuze vragen op je te wachten anders hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:58 schreef Mishu het volgende:
Veel mensen die niks te doen hadden vandaag en dus maar gingen trollen blijkbaar
Ik kon ze niet vinden tussen alle lamo reacties hierquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Voorlopig staan er nog wat serieuze vragen op je te wachten anders hoor
En zo is het!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
Niet als er niets te helpen valt behalve dan misschien het helpen bij het inzien van een eigen stommiteit....
Je hebt hier genoeg reacties gehad die serieus waren, maar die door jou blijkbaar niet gewenst waren omdat ze niet dat vertelden wat je wilde horen: dat het niet jouw schuld is en dat de wbv maar op moet komen draven.
Jij was ook aardig aan het trollen toen je zei dat de WBV verantwoordelijk is voor het feit dat jij te lam was om een labeltje met je adres van de sleutelbos af te halenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:05 schreef Mishu het volgende:
Tja serieus reageren is ook zo moeilijkSnap het ook wel. IQ van de gemiddelde Fokker hier is niet zo heel erg hoog.
![]()
Ik ga weer lekker naar het R&P forum
Zonde, zeg. Je had ook de lamo reacties over kunnen slaan en de nuttige reacties kunnen lezen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:01 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik kon ze niet vinden tussen alle lamo reacties hierEn heb nu ook geen zin meer om ze nog op te gaan zoeken eigenlijk... Heb het nu allemaal zelf al geregeld. Voor hulp hoef je hier niet te zijn iig.
![]()
Jup die krijgen allemaal een nieuwe sleutel nuquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:13 schreef Lienekien het volgende:
Heb je eraan gedacht dat je afdelingsgenoten allemaal een nieuwe sleutel moeten om erin te kunnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
De slotenmaker zou daar gelijk in kunnen hebben, daar niet van, heel goed mogelijk dat een wbv zelf de sloten wil plaatsen, juist in verband met het PKVW.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:11 schreef Mishu het volgende:
De slotenmaker van de Key wilde trouwens het eerst niet doen omdat zij instructies hebben dat de Key het alleen maar mag doen. Weer naar de Key gebeld, daar hebben ze alleen een telefoniste, ze sluiten op vrijdag om half 1.
Maar volgens hen was het dus gebruikelijk dat de Key het deed, zo raar was het dus niet
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
Hang er even een labeltje aan bij iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:17 schreef Mishu het volgende:
[..]
Jup die krijgen allemaal een nieuwe sleutel nu
quote:
Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar de straat en het huisnummer? (ok, garpjequote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
Amsterdam, want De Key is studentenhuisvester in Amsterdam als ik me niet vergis
+ hij wil weten waar ie die 2 briefjes van 50 die ie vond heen moet brengen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij is het labeltje dat aan de sleutels zat waarschijnlijk kwijtgeraakt
Schandalig eigenlijk, dat een eerlijke vinder zo wordt afgesnauwd door TSquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
+ hij wil weten waar ie die 2 briefjes van 50 die ie vond heen moet brengen.
U gaat door voor de koelkastquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
Amsterdam, want De Key is studentenhuisvester in Amsterdam als ik me niet vergis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |