Zonde, zeg. Je had ook de lamo reacties over kunnen slaan en de nuttige reacties kunnen lezen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:01 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik kon ze niet vinden tussen alle lamo reacties hierEn heb nu ook geen zin meer om ze nog op te gaan zoeken eigenlijk... Heb het nu allemaal zelf al geregeld. Voor hulp hoef je hier niet te zijn iig.
![]()
Jup die krijgen allemaal een nieuwe sleutel nuquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:13 schreef Lienekien het volgende:
Heb je eraan gedacht dat je afdelingsgenoten allemaal een nieuwe sleutel moeten om erin te kunnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
De slotenmaker zou daar gelijk in kunnen hebben, daar niet van, heel goed mogelijk dat een wbv zelf de sloten wil plaatsen, juist in verband met het PKVW.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:11 schreef Mishu het volgende:
De slotenmaker van de Key wilde trouwens het eerst niet doen omdat zij instructies hebben dat de Key het alleen maar mag doen. Weer naar de Key gebeld, daar hebben ze alleen een telefoniste, ze sluiten op vrijdag om half 1.
Maar volgens hen was het dus gebruikelijk dat de Key het deed, zo raar was het dus niet
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
Hang er even een labeltje aan bij iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lo que no se ve es lo que cuenta.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:17 schreef Mishu het volgende:
[..]
Jup die krijgen allemaal een nieuwe sleutel nu
quote:
Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar de straat en het huisnummer? (ok, garpjequote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
Amsterdam, want De Key is studentenhuisvester in Amsterdam als ik me niet vergis
+ hij wil weten waar ie die 2 briefjes van 50 die ie vond heen moet brengen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij is het labeltje dat aan de sleutels zat waarschijnlijk kwijtgeraakt
Schandalig eigenlijk, dat een eerlijke vinder zo wordt afgesnauwd door TSquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
+ hij wil weten waar ie die 2 briefjes van 50 die ie vond heen moet brengen.
U gaat door voor de koelkastquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
Amsterdam, want De Key is studentenhuisvester in Amsterdam als ik me niet vergis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |