Site met een forum over webdesign, graphics design, 3D en een hoop tutorials.quote:
Oh god, dat is de Da Vinci Codequote:Op woensdag 20 juli 2011 18:19 schreef DrDentz het volgende:
Napster, dat is een code, niet doorvertellen.
Jup van 2000 tot ong. 2003 profiel(en) gehad daar, zeker in den beginne wisten de meeste mensen niet eens wat een profielensite was.quote:
Toen hadden ook nog niet alle tantes en andere huisvrouwen zo'n profiel zoals nu op Hyves.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:06 schreef Carnivoor het volgende:
[..]
Jup van 2000 tot ong. 2003 profiel(en) gehad daar, zeker in den beginne wisten de meeste mensen niet eens wat een profielensite was.
Ohja, CU2 heb ik ook nog gehad. Profiel werd heel vaak gewistquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:06 schreef Carnivoor het volgende:
[..]
Jup van 2000 tot ong. 2003 profiel(en) gehad daar, zeker in den beginne wisten de meeste mensen niet eens wat een profielensite was.
Dit was ook de eerste site die in me opkwam!quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:53 schreef DonRaja het volgende:
dds.nl (de digitale stad, met name de chat-achtige toepassingen)
Oh ja, verrek! Dat is lang geleden ....quote:
Lycos.nlquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:46 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Oh ja, verrek! Dat is lang geleden ....
Ik ging ook weleens chatten op de pagina van Heineken, had je zo'n soort virtuele "bar". Zegt iemand dat wat?
quote:
Nee, maar ik ging rond 2000 wel vaak chatten bij 3Dee.nl ofzo. Liep je door een driedimensionale stad, en iedereen had een 3D-avatar. Kon je door kroegen enzo lopen en met mensen praten. Ook had je een voicechat. Hilarisch als je met een bevriende avatar langs de fotogalerij van deelnemers liep. Commentaar geven op vrouwelijke leden enzoquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:46 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ik ging ook weleens chatten op de pagina van Heineken, had je zo'n soort virtuele "bar". Zegt iemand dat wat?
Zoiets als dit bedoel je toch?quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:46 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
En nog heel wat andere figuren, goede oude tijd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toen hadden ook nog niet alle tantes en andere huisvrouwen zo'n profiel zoals nu op Hyves.
Die website ken ik nietquote:
DUDE Dat was zo vet!! Helemaal vergeten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:40 schreef Morton_Koopa het volgende:
Cartoon Cartoon Summer resort website![]()
[ afbeelding ]
Nostalgie!
Chatpointquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:25 schreef CasB het volgende:
Chatpoint.
Had diverse websites op lycos, spaceport, en op de ruimte van m'n provider.
onzin.com
De rest weet ik eigenlijk niet meer. :
Dolfijnchat is in een digitaal visnet verstrikt geraakt en gestorven. Ergens in 2002/3 oid.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Dolfijnchat is in een digitaal visnet verstrikt geraakt en gestorven. Ergens in 2002/3 oid.
Pagina 316 (en later ook 318)quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:20 schreef Frollo het volgende:
Echte bazen hingen niet rond op internet, maar op teletekst. Achterklap ftw
Ilse chat, de eerste doodsteek voor dolfijn, daarna ging het hard achteruit.quote:
371 was ook iets...quote:
Het design lijkt nog wel uit '99.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:00 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
http://www.lachvandedag.nl/ bestaat ook al een hele tijd.
Oh god, met dat schip en bemanning enzo? Beetje die aankleding had het toen. Was is er trouwens met Lycos gebeurd?quote:
www.joecartoon.comquote:Op maandag 25 juli 2011 14:59 schreef female81 het volgende:
Ik herinner me ook nog eentje met een 'frog blender'. Raar spelletje; je kon een virtuele kikker in een keukenmachine doen, en hem vervolgens totaal vermorzelen, op veel verschillende standen.
Ik maakte zelf van die nep warez sites vol met links en popups naar zogenaamde 'topsites' zoals t50.com en dutchtopsites.comquote:
En dan voor elke rar van 15 MB een lycos site aanmakenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:24 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik maakte zelf van die nep warez sites vol met links en popups naar zogenaamde 'topsites' zoals t50.com en dutchtopsites.com
Zo nu en dan nog wat geld mee verdiend, maar niet rijk van geworden
Of bij angelfire.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
En dan voor elke rar van 15 MB een lycos site aanmaken
Haha, jah en scripts gebruiken om de banners op die sites weg te halenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja op geocities kon je een tijd lang honderden mb's kwijt als je 10 flashfxp sessies aan had staan op 1 account.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 juli 2011 15:01 schreef La_Vita het volgende:
TMF chat![]()
Ik kan me nog herinneren dat ik op mn 12e met een vriendinnetje daar zat te chatten. Zo'n vent vroeg wat onze cupmaat was. (wij deden natuurlijk alsof we veel ouder waren) Wij geen flauw idee wat hij daar mee bedoelde.
Ik vraag aan m'n vader: Pap wat is onze cupmaat?
Hij: Zeg maar dat je cup C hebt
quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 15:02 schreef Karina het volgende:
Vroeger gebruikte ik als zoekmachine altijd Altavista, en de "stoute broer" Astalavista voor de wat minder legale zooi.
Herkenbaarquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:19 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Vroeger gingen we in de pauzes trollen op jeugdjournaal chat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |