Ik maakte zelf van die nep warez sites vol met links en popups naar zogenaamde 'topsites' zoals t50.com en dutchtopsites.comquote:
En dan voor elke rar van 15 MB een lycos site aanmakenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:24 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik maakte zelf van die nep warez sites vol met links en popups naar zogenaamde 'topsites' zoals t50.com en dutchtopsites.com
Zo nu en dan nog wat geld mee verdiend, maar niet rijk van geworden
Of bij angelfire.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
En dan voor elke rar van 15 MB een lycos site aanmaken
Haha, jah en scripts gebruiken om de banners op die sites weg te halenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja op geocities kon je een tijd lang honderden mb's kwijt als je 10 flashfxp sessies aan had staan op 1 account.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 juli 2011 15:01 schreef La_Vita het volgende:
TMF chat![]()
Ik kan me nog herinneren dat ik op mn 12e met een vriendinnetje daar zat te chatten. Zo'n vent vroeg wat onze cupmaat was. (wij deden natuurlijk alsof we veel ouder waren) Wij geen flauw idee wat hij daar mee bedoelde.
Ik vraag aan m'n vader: Pap wat is onze cupmaat?
Hij: Zeg maar dat je cup C hebt
quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 15:02 schreef Karina het volgende:
Vroeger gebruikte ik als zoekmachine altijd Altavista, en de "stoute broer" Astalavista voor de wat minder legale zooi.
Herkenbaarquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:19 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Vroeger gingen we in de pauzes trollen op jeugdjournaal chat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |