-Altavista.com, Infoseek.com, Hotbot.com Vindex.nl, Ilse.nl, enzovoort (vóór de komst van Google...)
-Tmf.nl (met een chatbox met allemaal rare figuren erin, heel erg was verder dat ik die playlists daar ging doorzoeken op zoek naar leuke nieuwe nummers, circa 1999/2000.)
-Veronica.nl (toen stelde die site nog iets voor, tegenwoordig ziet 'ie er beter uit maar is er éigenlijk geen reet meer op te lezen.)
-Tripod.net (hostte ik m'n eerste sites, in de periode 2000-halverwege 2003, totdat ik een domeinnaam aannam)
-Radio-atlantis.nl (een van de allereerste, ik luisterde in 1997/1998 heel erg veel naar die zender, die samen met Channel X op één frequentie zat)
-Audiogalaxy.com (het allereerste downloadprogramma wat ik gebruikte, in 2001)
-Dancenet.fm cq. DanceRadioOne.com (de allereerste internetzender waar ik naar luisterde, eind 2000 ontdekt, heeft goede gevolgen gehad voor m'n op dat moment nogal kinderlijke muzieksmaak, vloeide echter wel hetgene hieronder uit voort.

)
-Clubcharts.nl (waar ik een jaar of vier het forum heb lopen terroriseren. Iets met 'te serieus discussieren', op het enge af. Uiteindelijk maar vertrokken toen het uit de hand liep, en een paar jaar later letterlijk lijkwit weggetrokken toen ik via Google per ongeluk oude posts tegenkwam. Dat was niet eens meer om te lachen. Het forum is na een lange pauze weer terug, Godzijdank met een kakelverse database. En ik heb m'n lesje geleerd.)
-70disco.com (toen nog met een andere url. Er waren/zijn allemaal foute animated gifjes te vinden, discobolletjes en zo, die ik in 2000/2001 fanatiek gebruikt heb voor m'n eerste sites. De site is nog nagenoeg identiek aan toen...)
-Fokzine.net

Even kijken wat er nog aan beelden in het archief zit, in dit soort topics is het wel handig als je ooit een nostalgie-site hebt beheerd:
![Eahcw.png]()
(Die van Atlantis had ik zowaar uitgeprint.)
![czO4o.jpg]()
![kW0Ql.gif]()
Wazig, helaas.
![AemRH.jpg]()
Hier had eigenlijk een chatbox te zien moeten zijn, maar misschien roept de omgéving (met die televisie en dat logotje) ook al herinneringen op.

![G3PQj.gif]()
![X8kgF.gif]()
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2011 18:10:53 ]