Dat ook ,maar die mongool was daar te gehandicapt voor, dus had ik een nieuw deel geopendquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:47 schreef JochemP het volgende:
Of moet de lapo-maker een nieuw deel openen?
Ik was 12 seconden eerderquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat ook ,maar die mongool was daar te gehandicapt voor, dus had ik een nieuw deel geopend
Dit dusquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:47 schreef Trollscience het volgende:
Hulde aan de kankermongool die het hele topic niet postte, maar wel een LaPo pakte en te beroerd was om een nieuw deel te openen
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:49 schreef vaagjunior het volgende:
Godverdomme weer een heel topic volspammen tot we van deze ... autisten afzijn
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:50 schreef vieze_freddie het volgende:
Kruip jij nou weer bij je moeder in der ... vaagjunior
Open nog een kuttopic in ONZ, het is weer een tijdje geledenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:49 schreef vaagjunior het volgende:
Nee wat doe jequote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:51 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Open nog een kuttopic in ONZ, het is weer een tijdje geleden![]()
Hoi kankermongool.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:49 schreef vaagjunior het volgende:
Ja doeiquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:49 schreef vaagjunior het volgende:
een autistentopic. en jij bent tevens een aardige mod hoor mijn kuttopic sluitenquote:
Niet met vuur gaan spelen, lief zijn voor remlof.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:00 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
een autistentopic. en jij bent tevens een aardige mod hoor mijn kuttopic sluiten
Dat hoort hij toch te doen, kutmongoolquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:00 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
een autistentopic. en jij bent tevens een aardige mod hoor mijn kuttopic sluiten
Dankquote:
Oh Oh Drachten jwtquote:
Maar jij kraakte ze af!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh Oh Drachten jwt
Ik ben de founding father van de succesvolle coöperatie tussen FOK! en de jongens van Oh Oh D.rachten
Mijn toon was eerst afkrakend, maar toen had ikquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:25 schreef VloerKleedje het volgende:
Ik heb de maker van de filmpjes even een krabb0l gestuurd over hun belangerijkste hoogtepunt in hun geschiedenis.
[ afbeelding ]
Oh, in dat geval: welkom bij de Oh Oh Drachten-adoratieclubquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn toon was eerst afkrakend, maar toen had ikaflevering 2
nog niet gezien
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn toon was eerst afkrakend, maar toen had ikaflevering 2
nog niet gezien
Even registreren en ze goed de waarheid vertellen!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:29 schreef Supertolll het volgende:
Wat een haters:
http://forum.girlscene.nl(...)st_messages/199008/0
Ik ken die gastenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:31 schreef sciter het volgende:
Dit geeft echt een goed beeld van de gemiddelde Friese puber
Haha, het zijn echt de standaard paupermensen die hier wonenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:33 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Ik ken die gasten, zijn wel de bazen van de Friese pubers hoor.
TSquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:58 schreef Snuf. het volgende:
Moet er ook bij
Zijn dezelfde jongens van Oh Oh Drachten maar dan in de dierentuin
Sciter woont in vreizlant?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:33 schreef sciter het volgende:
[..]
Haha, het zijn echt de standaard paupermensen die hier wonen
Woot wie ben jij? bij die hyves ding staat max, ik ga je ff opzoeken en ff spammen ;Dquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:33 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Ik ken die gasten, zijn wel de bazen van de Friese pubers hoor.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:35 schreef Faux. het volgende:
Hoe voeg je serieus een reactie toe in dat topic?
http://forum.girlscene.nl(...)messages/199008/last
Ik zie het nu pasquote:De laatste reactie is geplaatst op 19-07-2011 16:29. Dit onderwerp is gesloten!
Ze zeiden dat ze in de meerderheid waren enz, maar nu hebben we het FOK! leger iingeschakeld en kan niets ons stoppen, btw ik ben die anoniemeJongen xD had zin om ff mee te doen ;pquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:36 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ze in de meerderheid waren enz, maar nu hebben we het FOK! leger iingeschakeld en kan niets ons stoppen, btw ik ben die anoniemeJongen xD had zin om ff mee te doen ;p
FOK! tegen Girlscene. Wie-o-wie zou er winnen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:36 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ze in de meerderheid waren enz, maar nu hebben we het FOK! leger iingeschakeld en kan niets ons stoppen, btw ik ben die anoniemeJongen xD had zin om ff mee te doen ;p
dat topic is dus blijkbaar gesloten daar...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:38 schreef Faux. het volgende:
[..]
FOK! tegen Girlscene. Wie-o-wie zou er winnen?
We trollen niet, want dat onderwerp is geslotenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:39 schreef Monopoly het volgende:
overigens mag dat niet van Fok zelf, dus ik distansieer me van elke vorm van getroll op andere fora!
Ik ken de Fokkers langer dan vandaag, als dit net zo'n hype gaat worden als met Alberto, Kees Kankerkachel, Ansswa enzoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:40 schreef Faux. het volgende:
[..]
We trollen niet, want dat onderwerp is gesloten
Dat gaat het worden. Alleen zullen we lief zijn voor andere foraquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ken de Fokkers langer dan vandaag, als dit net zo'n hype gaat worden als met Alberto, Kees Kankerkachel, Ansswa enzo
mogen we je m95 lenen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:45 schreef sciter het volgende:
Ze hebben ook een pauperbuks. Alles faalt gewoon.
Haten op Oh Oh Drachtenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:45 schreef sciter het volgende:
Ze hebben ook een pauperbuks. Alles faalt gewoon.
Sorry man, ik kan het vaak vinden met alle onz-fanhypes maar dit is mij te slecht.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:47 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Sciter, ik vind je een baas, maar niet gaan haten op ze he.
watteewahtuu theorie, snap er niet zo veel al bij de titel?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:48 schreef Supertolll het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke onderwerpen hebben ze op girlscene tegenwoordig
Het komt nog wel. Je gaat ze nog wel waarderen. Je kan het. Echt waar. We geloven in je.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:48 schreef sciter het volgende:
[..]
Sorry man, ik kan het vaak vinden met alle onz-fanhypes maar dit is mij te slecht.
Jij bent vast de snuggerste van groepquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:49 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
watteewahtuu theorie, snap er niet zo veel al bij de titel?
Er is niet één de snuggerste. Het zijn stuk voor stuk genieën.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:49 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Jij bent vast de snuggerste van groep![]()
Ik heb er een hard hoofd in mijn waarde.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:49 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het komt nog wel. Je gaat ze nog wel waarderen. Je kan het. Echt waar. We geloven in je.
nou eigenlijk niet, of toch wel? geen id, we vergelijken niet 24/7 wie de slimste is xDquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:49 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Jij bent vast de snuggerste van groep![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:51 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik heb er een hard hoofd in mijn waarde.
Ben sterk. Ik heb vertrouwen in je.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:51 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik heb er een hard hoofd in mijn waarde.
Kan ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:54 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Wees sterk of ben ik weer heel snugger bezig?
Nee, dat is dus niet de bedoeling. Geen slowchat.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:55 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
Brb ff wat drinken halen
hmm dit word een soort van nieuwe twitter ;p
Nee, geen slowchat.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:55 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
Brb ff wat drinken halen
hmm dit word een soort van nieuwe twitter ;p
Dan word het misschien toch nog leuk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:58 schreef VloerKleedje het volgende:
Ik wordt een Russisch stereotype in een van de volgende afleveringen
Nee, dat doen we dus niet. Ook géén hyveslinkjes.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:00 schreef snellehenk het volgende:
wil iemand het e-mail adres van "sjaak"?
oke sorry, het spijt mequote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:01 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Nee, dat doen we dus niet. Ook géén hyveslinkjes.
Doe ook even erin dat slowchatten en persoonlijke gegevens posten niet magquote:
Ik Ben Barney de darterquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:01 schreef sciter het volgende:
Ik ben er nog niet achter wie Barney nu is.
maar max speel jij serieus erin? wist ik niet eens vanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:04 schreef VloerKleedje het volgende:
Ik zal uiteraard ook even de greotjen doen aan Fok! in de nieuwe aflevering.
Dat heb ik, de oppermanager, beslist omdat hij FOK! zou noemenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:11 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
maar max speel jij serieus erin? wist ik niet eens van
Dit.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:11 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dat heb ik, de oppermanager, beslist omdat hij FOK! zou noemen
haha ok goed genoegquote:
Je weet ook niet wie sjaak is?quote:
U vraagt, wij draaienquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:07 schreef Faux. het volgende:
[..]
Doe ook even erin dat slowchatten en persoonlijke gegevens posten niet mag
Ik zou het inderdaad niet wagen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:13 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
haha ok goed genoeg
ik spreek de oppermanager die sinds afl 4 teaser erin is gekomen niet tegen
Dank²quote:
Ik dacht dat je in de filmpjes meespeelde.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:14 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Je weet ook niet wie sjaak is?
ik heb een Die-Hard fan ;D nee grapje, maar hoezo zou je dat zo graag willen weten xD
Doet ie ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:17 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in de filmpjes meespeelde.
Doe ik ook wootwootwootquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:17 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in de filmpjes meespeelde.
Dat was een grap tégen Feyenoord. Die gast was als enigste Feyenoorder dus ik kon het niet laten om hem met die pet op YouTube te zettenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:40 schreef sciter het volgende:
''Feyenoord is wel goed''
Wat een teringpaupers.
Sjaakquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:19 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Dat was een grap tégen Feyenoord. Die gast was als enigste Feyenoorder dus ik kon het niet laten om hem met die pet op YouTube te zetten
idd sjaak je meot nog ff op krabbel reageren snap er echt helemaal niks meer van.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:19 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Dat was een grap tégen Feyenoord. Die gast was als enigste Feyenoorder dus ik kon het niet laten om hem met die pet op YouTube te zetten
Dat snap ik, maar dat hoge piepstemmetje die het op een stoere manier probeert te zeggen is jammer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:19 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:20 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
idd sjaak je meot nog ff op krabbel reageren snap er echt helemaal niks meer van.
Daarom vond ik het ook een anti-Feyenoord grap. Persoonlijk doe ik niet aan voetbalclubs adoreren maar ik dacht we moeten maar ff met de hype meegaanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:22 schreef sciter het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat hoge piepstemmetje die het op een stoere manier probeert te zeggen is jammer.
ja idd wel saaist, maar bellen met barney was niet saai. ennuh hoe zie je al die dingen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:27 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Ik heb trouwens ff de hotspots bekeken van Afl. 1. Men vond dat gevecht op het eind tussen Erectie'tje en Glijdertje het leukst, en het 'Spreek ik met Shoarma Papa' gedeelte het saaist. Kan dat kloppen mensen?
Ja dat klopt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:27 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Ik heb trouwens ff de hotspots bekeken van Afl. 1. Men vond dat gevecht op het eind tussen Erectie'tje en Glijdertje het leukst, en het 'Spreek ik met Shoarma Papa' gedeelte het saaist. Kan dat kloppen mensen?
Ik heb een paar reacties gelezen, wat een achterlijke posts staan daar tussen van die 'meiden'.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:23 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Ik heb trouwens ook meegepraat op het GirlScene forum. Ik heb inmiddels een goede band met de TS en het topic is eindelijk verwijderd. Het leverde té veel dislikes op...
Ik vond afl. 2 over het algemeen beter.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:27 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Gevaarlijke tim-elsinga zin.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:30 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
De hotspots van Afl. 2 kloppen denk ik niet. Daar uit maak ik op dat men de wartaal van Stoere Jongen in het begin het leukste vond, en de knoeperharde actiescène om een playboy het saaist. Of klot het wel?
Maar over de hotspots van afl. 2?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:30 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Ik heb een paar reacties gelezen, wat een achterlijke posts staan daar tussen van die 'meiden'.
[..]
Ik vond afl. 2 over het algemeen beter.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:30 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
De hotspots van Afl. 2 kloppen denk ik niet. Daar uit maak ik op dat men de wartaal van Stoere Jongen in het begin het leukste vond, en de knoeperharde actiescène om een playboy het saaist. Of klo[b]p/b]t het wel?
Heel klein beetje alleen hoe zie je dat nou? en hoe kan je dat ooit voten wat het leukst en saaist is..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:30 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
De hotspots van Afl. 2 kloppen denk ik niet. Daar uit maak ik op dat men de wartaal van Stoere Jongen in het begin het leukste vond, en de knoeperharde actiescène om een playboy het saaist. Of klot het wel?
In dit geval vond ik beide delen iets minder.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:30 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
De hotspots van Afl. 2 kloppen denk ik niet. Daar uit maak ik op dat men de wartaal van Stoere Jongen in het begin het leukste vond, en de knoeperharde actiescène om een playboy het saaist. Of klopt het wel?
Stukjesop de tijdlijn waarop mensen wegklikken, skippen of juistterug gaan zien omdat ze het leuk vonden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:32 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Heel klein beetje alleen hoe zie je dat nou? en hoe kan je dat ooit voten wat het leukst en saaist is..
sciter is nu toch wel bij de club,quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:33 schreef sciter het volgende:
[..]
In dit geval vond ik beide delen iets minder.
ok, maar HOE zie je waar ze dat doen enz. en miss vonden ze het wel lame.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:34 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Stukjesop de tijdlijn waarop mensen wegklikken, skippen of juistterug gaan zien omdat ze het leuk vonden.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:34 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
sciter is nu toch wel bij de club,
trouwens stoere jongen heeft 'de club' opgericht tijdens een les xD
Team achter Oh Oh Drachten: verklaar de oorlog tegen deze meiden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:30 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Ik heb een paar reacties gelezen, wat een achterlijke posts staan daar tussen van die 'meiden'.
Kritiek leveren kan alleen de filmpjes verbeteren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:34 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
sciter is nu toch wel bij de club,
trouwens stoere jongen heeft 'de club' opgericht tijdens een les xD
Ik heb met 5 van hen net vriendschap gesloten op Hyves. De rest kan inderdaad stikken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:37 schreef Faux. het volgende:
[..]
Team achter Oh Oh Drachten: verklaar de oorlog tegen deze meiden.
* VloerKleedje account aanmaken doet en trolltopic openen doetquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:37 schreef Faux. het volgende:
[..]
Team achter Oh Oh Drachten: verklaar de oorlog tegen deze meiden.
Alleen als men zijn kritiek onderbouwt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:37 schreef sciter het volgende:
[..]
Kritiek leveren kan alleen de filmpjes verbeteren.
alleen als er verbeter punten in zittenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:37 schreef sciter het volgende:
[..]
Kritiek leveren kan alleen de filmpjes verbeteren.
Laat je niet bang maken door deze woorden. FOK! staat achter je. We steunen je.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:39 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
alleen als er verbeter punten in zitten
niet als je met kk gaat spotten of als we dood moeten vallen ( zoals we daar al genoeg van hebben)
jammer, vogeltje vogeltje of laatste deel met scooter zou meeste hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:40 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Btw, ik kan geen hotspots van afl.3 ophalen: te weinig gegevens.
Ben niet bang, maar ik vind het zielig als je daar mee spot ;oquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
Laat je niet bang maken door deze woorden. FOK! staat achter je. We steunen je.
Deze manquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:41 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
jammer, vogeltje vogeltje of laatste deel met scooter zou meeste hebben.
Ik vind het zo mooi gezicht van sake als we vluchten, die blije bakkes en dan draait ie aan het gas xD
Deze baasquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:40 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Btw, ik kan geen hotspots van afl.3 ophalen: te weinig gegevens.
Ik geef eigenlijk helemaal geen kritiek. Alleen mijn mening.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:38 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Alleen als men zijn kritiek onderbouwt.
Ik denk niet dat de scooter-scene heel populair word.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:41 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
jammer, vogeltje vogeltje of laatste deel met scooter zou meeste hebben.
Ik vind het zo mooi gezicht van sake als we vluchten, die blije bakkes en dan draait ie aan het gas xD
Vreemd... Mensen gingen júist om die scooter vragen voor in afl. 4.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:43 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de scooter-scene heel populair word.
iddquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:44 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Vreemd... Mensen gingen júist om die scooter vragen voor in afl. 4.
Dit op Fok! vragenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:46 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
idd
maar wanneer gaan we weer filmen dan?
Dat zal wel een persoonlijke smaak van mij zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:44 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Vreemd... Mensen gingen júist om die scooter vragen voor in afl. 4.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:48 schreef Faux. het volgende:
Jullie moeten FOK! noemen in jullie volgende aflevering. Dan maken wij jullie groot.
Net als Jan Moes.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:48 schreef Faux. het volgende:
Jullie moeten FOK! noemen in jullie volgende aflevering. Dan maken wij jullie groot.
Niet meer. En fok doet nu niet veel meer met hem dus hij zal nu weer disliked worden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:52 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Dan liever niet! Jan Moes is de dislike baas!
ik dacht dat die gast 10 was o.0, eigenlijk vind ik hem best wel naja,, niet echt jwzquote:
gerard233 heeft JanMoes kaputgemacht.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:52 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Dan liever niet! Jan Moes is de dislike baas!
En dit ja, FOK! had er niks mee te maken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:53 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
gerard233 heeft JanMoes kaputgemacht.
Muahahahquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:53 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Zo hoort het. Filmen hoe je een muts uitelkaar knoopt en het vervolgens op YouTube zetten vind ik niet pro.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:53 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Moeten we het op zn frans uitspreken of gewoon in de vorm van tekst?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:54 schreef Faux. het volgende:
Ik wil natuurlijk wel aparte naamsvermelding in de volgende aflevering
Wat een mafkees ben jij, je doet net of je het complete stuk in je eentje hebt gedaan en zelf hebt gemaakt!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:24 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Daarom vond ik het ook een anti-Feyenoord grap. Persoonlijk doe ik niet aan voetbalclubs adoreren maar ik dacht we moeten maar ff met de hype meegaan
Je spreekt het uit als Fooooooo, dus niet als Fooks of Fouks.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:55 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Moeten we het op zn frans uitspreken of gewoon in de vorm van tekst?
Hoe bedoel je? Ik regiseer het gewoon.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:56 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Wat een mafkees ben jij, je doet net of je het complete stuk in je eentje hebt gedaan en zelf hebt gemaakt!
Ik denk dat jij even je mondje moet houden, je postgeschiedenisquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:56 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Wat een mafkees ben jij, je doet net of je het complete stuk in je eentje hebt gedaan en zelf hebt gemaakt!
Zover was ik ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:56 schreef Faux. het volgende:
[..]
Je spreekt het uit als Fooooooo, dus niet als Fooks of Fouks.
woot ik begon met little princess, ik zag zn feyenoord petjes op zn kamer en zn handpistooltje en ik ben geen feyenoord supporter, dus dan raad je het al ;Dquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:56 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Mooi. Hebben jullie al een releasedatum voor aflevering 4?quote:
Huh? We hadden toch een stoeprand afgesproken?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:58 schreef Skippy_ball het volgende:
Als ze dat echt doen zijn ze echt![]()
Ik wil mijn stoeptegel trouwens nog van die viaduct af gaan!
ehh nee? stoeptegeld woot ;Dquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:59 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Huh? We hadden toch een stoeprand afgesproken?
Stoeprand van het viaduct.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:59 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Nee. Het loopt altijd uit maar zodra het klaar is, FOK! ik het.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:59 schreef Faux. het volgende:
[..]
Mooi. Hebben jullie al een releasedatum voor aflevering 4?
dat ken ik al een jaarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:00 schreef Kermit. het volgende:
Het is wel een grote groep hoor
Ik ken jullie al bijna allemaal van gezicht
Ja maar dat is niet eerlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:00 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
dat ken ik al een jaarapplaus ;D
Wij willen het als allereerste weten zodat we alvast wat lovende reacties kunnen toevoegenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:00 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Nee. Het loopt altijd uit maar zodra het klaar is, FOK! ik het.
Gaan we hem zien in deel 4?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:59 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Heb je Reinout Oerlemans al getwitterd?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:02 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
denk et niet ....
miss in 5 of in film ?
Shhh...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:02 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
denk et niet ....
miss in 5 of in film ?
nope wie is dat nou weer? ik loop achterquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:02 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Heb je Reinout Oerlemans al getwitterd?
Ik wel. Hij is de Nederlandse 50 Cent.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:02 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Heb je Reinout Oerlemans al getwitterd?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:03 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
nope wie is dat nou weer? ik loop achter
Hij is de producent van New Kids.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:03 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Producer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:03 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Hij gaat jullie nu allemaal aanklagen voor het gebruik van hun liedje.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:03 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Ik wel. Hij is de Nederlandse 50 Cent.
oh xD ik let niet echt op de aftiteling net zoals een autist xDquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:03 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Hij is de producent van New Kids.
Algemeen bekend hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:04 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
oh xD ik let niet echt op de aftiteling net zoals een autist xD
Hij zit zelfs midden in New Kids Nitro Turbo. Dan zegt ie dat de cents op zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:04 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
oh xD ik let niet echt op de aftiteling net zoals een autist xD
oh die gast,, ik dacht hij speelt de producer van eyeworks of hoe dat ook heet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:05 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Hij zit zelfs midden in New Kids Nitro. Dan zegt ie dat de cents op zijn.
HOE KOM JE DAAR NOU BIJ?!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:06 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
oh die gast,, ik dacht hij speelt de producer van eyeworks of hoe dat ook heet.
Who the fuck is Marco Doumaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:08 schreef -moppie- het volgende:
Keileuk!
Een vraag, speelt er ook een Marco Douma mee?
Niet dat ik weet. Hoe kom je daar zo bij??quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:08 schreef -moppie- het volgende:
Keileuk!
Een vraag, speelt er ook een Marco Douma mee?
Iemand van mn basisschool en nee hij speelt niet mee, al 2 jaar geen contact meer mee gehad... en hij zit op liudgerquote:
Toch wel maar subs en views zijn belangrijker. Subs boven alles.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:09 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
Oh oh drachten 1 word flink gehaat... 59 thumbs down en 34 up... ook al heb je 66 subscribers.
Het hele FOK! legioen moet ff thumbs op als ze het chil filmpje vinden.
en idd ik weet het , filmpje gaat niet alleen om duimpjes
daarom niet alleenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:09 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Toch wel maar subs en views zijn belangrijker. Subs boven alles.
Laten we het even on-topic houden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:12 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Ik zal ff uitleggen wat belangrijk is op YouTube, op 1 staat:
1. Abonnees
2. Views
3. Likes
4. Vrienden
5. Goede Reacties
Yep. Ik Was vergeten dat partnership boven alles staat en niet abonnees.quote:
Nee. Gewoon een succes moet het worden. Partner hoef niet persé.quote:
http://www.youtube.com/user/BooiVideosquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:14 schreef Faux. het volgende:
Dames en heren, jongens en meisjes, bij deze verklaar ik de "sub+like"-actie voor geopend. Iedereen met een Youtube-account abonneert op het Youtube-account van Oh Oh Drachten en geeft ze likes.
We kunnen het. Wij zullen de haters overwinnen.
Ik dacht hem te herkennen, maar niet dusquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:09 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Hoe kom je daar zo bij??
Woot wat is je echte naam miss ken ik je dan? want ik ken die marcoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik dacht hem te herkennen, maar niet dus![]()
Overigens kom ik zelf uit Drachten, ben trots op gullie
Geen slowchat, dit doe je maar op MSN/Hyves.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:17 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Woot wat is je echte naam miss ken ik je dan? want ik ken die marco
Ebony's?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:18 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Ons einddoel is YouTube Partner worden. Eerst moeten we meer views + Ebony's.
De stand van zaken:
66 Abonnees
19810 Views
ik kan tog nooit hyves/msn van hem/haar hebben?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:18 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Geen slowchat, dit doe je maar op MSN/Hyves.
Haha dat is mijn persoonlijke aanduiding voor Abonnees op youtubequote:
Gebruik PM.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:19 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
ik kan tog nooit hyves/msn van hem/haar hebben?
Glijdertjes uberwoord.quote:
haha wist niet dat dat kon, Barney faalt hard, Barney faalt lekker, ja we doen het allemaal, ja we doen het allenmaalquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:20 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
haha wist niet dat dat kon, Barney faalt hard, Barney faalt lekker, ja we doen het allemaal, ja we doen het allenmaal
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:20 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
haha wist niet dat dat kon, Barney faalt hard, Barney faalt lekker, ja we doen het allemaal, ja we doen het allenmaal
Je kan ook DMEN.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:20 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
als ik op naam klik, dan kom ik bij topic overzichtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:21 schreef sciter het volgende:
[..]
Je kan ook DMEN.
En -Moppie- is denk ik ouder dan jullie als je haar fotoboek checkt.
Blijf rustig Barney: Ik heb ff research gedaan, niks voor jou:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:22 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
als ik op naam klik, dan kom ik bij topic overzicht
Je moet ook naar haar fobo gaan, zoek zelf maar uit hoequote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:22 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
als ik op naam klik, dan kom ik bij topic overzicht
Ik zoek ook niks, alleen of ik haar ken... wist niet eens dat het vrouw was en ze kent iemand die ik ken en ze liegt, ze woont niet in drachten, tenzij ze dichtbij eindhoven drachten vind ;pquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:22 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Blijf rustig Barney: Ik heb ff research gedaan, niks voor jou:
geslacht: Vrouw
geboortedatum: 13-02-1982
Ik heb van haar begrepen dat ze in drachten geboren is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:24 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Ik zoek ook niks, alleen of ik haar ken... wist niet eens dat het vrouw was en ze kent iemand die ik ken en ze liegt, ze woont niet in drachten, tenzij ze dichtbij eindhoven drachten vind ;p
Misschien komt ze wel uit Drachten maar woont ze nu in Eindhoven?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:24 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Ik zoek ook niks, alleen of ik haar ken... wist niet eens dat het vrouw was en ze kent iemand die ik ken en ze liegt, ze woont niet in drachten, tenzij ze dichtbij eindhoven drachten vind ;p
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:25 schreef -moppie- het volgende:
Oh, ik ben inderdaad ouder![]()
10 jaar geleden verhuist naar het zuiden maar mijn ouders wonen nog steeds in Drachten! Maar jullie zullen me vast niet kennen!
hahaa sorry, maar dat was via iPod, strax probeer ik nog maar ff...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:29 schreef JochemP het volgende:
[..]
Je blijft maar falen he
[quote]Op dinsdag 19 juli 2011 22:29 schreef sciter het volgende:
[..]
Gozer?
en idd ik ben een faalhaasquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:30 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
hahaa sorry, maar dat was via iPod, strax probeer ik nog maar ff...
Jammer, maar ik zie hem wel verschijnenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:32 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Zodra hij klaar is. Ik kan helaas geen datum prikken.
Heb een aantal dagen geleden al gesubtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:35 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
@snuf, Thumbs up, subscribe, share, reactie?
Is er alquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:42 schreef VloerKleedje het volgende:
Kan de link naar het kanaal in de OP?
quote:
geregistreerd op: donderdag 25 november 2010 @ 20:07quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:22 schreef VloerKleedje het volgende:
Info van -Moppie-
Abonnement FOK!free abonnement
Geregistreerd 30-07-2007
Laatste update 02-01-2011
Geslacht Vrouw
Geboortedatum 13-02-1982
Relatie Ja
Seksualiteit Tsja...
Kleur ogen Bruin
Schoenmaat 40
Beroep
Studierichting
Woonplaats vlakbij Eindhoven
Favo forum Seksualiteit
Favo FOK!kers Coltz40
Favo subsite FOK!forum
Aantal forumposts 18.807 »
Aantal FP-reacties 1 »
Aantal views 6.909
Aantal reacties 282
Wat?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:51 schreef Editeur het volgende:
[..]
[..]
laatste bezoek: 1 seconde geleden.
aantal posts: 1122 (gemiddeld 5 per dag)
Loop jij nou tof te doen?Nou later bloemkool
Dit.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:56 schreef JochemP het volgende:
Hopelijk maakt niet weer een of andere beunhaas de LaPo
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:00 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Wie vindt ook dat de nieuwe YouTube player skin voor bazen is?
Neenquote:
* VloerKleedje Paint openen doetquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:04 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Neen [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanaf nu weer ontopic
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jongemanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:05 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
We gaan toch niet mierenneuken jongeman
Moet er niet staan BUK voor de facking koning? Als er een plaatje van Jan bij staat?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:04 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Neen [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanaf nu weer ontopic
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik versta geen ene pik van wat die gnoom zegtquote:
Niet fokken met Gerard.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:10 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Ik versta geen ene pik van wat die gnoom zegtDat maakt het juist grappig
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |