oke sorry, het spijt mequote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:01 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Nee, dat doen we dus niet. Ook géén hyveslinkjes.
Doe ook even erin dat slowchatten en persoonlijke gegevens posten niet magquote:
Ik Ben Barney de darterquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:01 schreef sciter het volgende:
Ik ben er nog niet achter wie Barney nu is.
maar max speel jij serieus erin? wist ik niet eens vanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:04 schreef VloerKleedje het volgende:
Ik zal uiteraard ook even de greotjen doen aan Fok! in de nieuwe aflevering.
Dat heb ik, de oppermanager, beslist omdat hij FOK! zou noemenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:11 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
maar max speel jij serieus erin? wist ik niet eens van
Dit.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:11 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dat heb ik, de oppermanager, beslist omdat hij FOK! zou noemen
haha ok goed genoegquote:
Je weet ook niet wie sjaak is?quote:
U vraagt, wij draaienquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:07 schreef Faux. het volgende:
[..]
Doe ook even erin dat slowchatten en persoonlijke gegevens posten niet mag
Ik zou het inderdaad niet wagen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:13 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
haha ok goed genoeg
ik spreek de oppermanager die sinds afl 4 teaser erin is gekomen niet tegen
Dank²quote:
Ik dacht dat je in de filmpjes meespeelde.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:14 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Je weet ook niet wie sjaak is?
ik heb een Die-Hard fan ;D nee grapje, maar hoezo zou je dat zo graag willen weten xD
Doet ie ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:17 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in de filmpjes meespeelde.
Doe ik ook wootwootwootquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:17 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in de filmpjes meespeelde.
Dat was een grap tégen Feyenoord. Die gast was als enigste Feyenoorder dus ik kon het niet laten om hem met die pet op YouTube te zettenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:40 schreef sciter het volgende:
''Feyenoord is wel goed''
Wat een teringpaupers.
Sjaakquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:19 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Dat was een grap tégen Feyenoord. Die gast was als enigste Feyenoorder dus ik kon het niet laten om hem met die pet op YouTube te zetten
idd sjaak je meot nog ff op krabbel reageren snap er echt helemaal niks meer van.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:19 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Dat was een grap tégen Feyenoord. Die gast was als enigste Feyenoorder dus ik kon het niet laten om hem met die pet op YouTube te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |