Dat ook ,maar die mongool was daar te gehandicapt voor, dus had ik een nieuw deel geopendquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:47 schreef JochemP het volgende:
Of moet de lapo-maker een nieuw deel openen?
Ik was 12 seconden eerderquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat ook ,maar die mongool was daar te gehandicapt voor, dus had ik een nieuw deel geopend
Dit dusquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:47 schreef Trollscience het volgende:
Hulde aan de kankermongool die het hele topic niet postte, maar wel een LaPo pakte en te beroerd was om een nieuw deel te openen
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:49 schreef vaagjunior het volgende:
Godverdomme weer een heel topic volspammen tot we van deze ... autisten afzijn
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:50 schreef vieze_freddie het volgende:
Kruip jij nou weer bij je moeder in der ... vaagjunior
Open nog een kuttopic in ONZ, het is weer een tijdje geledenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:49 schreef vaagjunior het volgende:
Nee wat doe jequote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:51 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Open nog een kuttopic in ONZ, het is weer een tijdje geleden![]()
Hoi kankermongool.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:49 schreef vaagjunior het volgende:
Ja doeiquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:49 schreef vaagjunior het volgende:
een autistentopic. en jij bent tevens een aardige mod hoor mijn kuttopic sluitenquote:
Niet met vuur gaan spelen, lief zijn voor remlof.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:00 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
een autistentopic. en jij bent tevens een aardige mod hoor mijn kuttopic sluiten
Dat hoort hij toch te doen, kutmongoolquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:00 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
een autistentopic. en jij bent tevens een aardige mod hoor mijn kuttopic sluiten
Dankquote:
Oh Oh Drachten jwtquote:
Maar jij kraakte ze af!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh Oh Drachten jwt
Ik ben de founding father van de succesvolle coöperatie tussen FOK! en de jongens van Oh Oh D.rachten
Mijn toon was eerst afkrakend, maar toen had ikquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:25 schreef VloerKleedje het volgende:
Ik heb de maker van de filmpjes even een krabb0l gestuurd over hun belangerijkste hoogtepunt in hun geschiedenis.
[ afbeelding ]
Oh, in dat geval: welkom bij de Oh Oh Drachten-adoratieclubquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn toon was eerst afkrakend, maar toen had ikaflevering 2
nog niet gezien
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn toon was eerst afkrakend, maar toen had ikaflevering 2
nog niet gezien
Even registreren en ze goed de waarheid vertellen!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:29 schreef Supertolll het volgende:
Wat een haters:
http://forum.girlscene.nl(...)st_messages/199008/0
Ik ken die gastenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:31 schreef sciter het volgende:
Dit geeft echt een goed beeld van de gemiddelde Friese puber
Haha, het zijn echt de standaard paupermensen die hier wonenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:33 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Ik ken die gasten, zijn wel de bazen van de Friese pubers hoor.
TSquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:58 schreef Snuf. het volgende:
Moet er ook bij
Zijn dezelfde jongens van Oh Oh Drachten maar dan in de dierentuin
Sciter woont in vreizlant?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:33 schreef sciter het volgende:
[..]
Haha, het zijn echt de standaard paupermensen die hier wonen
Woot wie ben jij? bij die hyves ding staat max, ik ga je ff opzoeken en ff spammen ;Dquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:33 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Ik ken die gasten, zijn wel de bazen van de Friese pubers hoor.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:35 schreef Faux. het volgende:
Hoe voeg je serieus een reactie toe in dat topic?
http://forum.girlscene.nl(...)messages/199008/last
Ik zie het nu pasquote:De laatste reactie is geplaatst op 19-07-2011 16:29. Dit onderwerp is gesloten!
Ze zeiden dat ze in de meerderheid waren enz, maar nu hebben we het FOK! leger iingeschakeld en kan niets ons stoppen, btw ik ben die anoniemeJongen xD had zin om ff mee te doen ;pquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:36 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ze in de meerderheid waren enz, maar nu hebben we het FOK! leger iingeschakeld en kan niets ons stoppen, btw ik ben die anoniemeJongen xD had zin om ff mee te doen ;p
FOK! tegen Girlscene. Wie-o-wie zou er winnen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:36 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ze in de meerderheid waren enz, maar nu hebben we het FOK! leger iingeschakeld en kan niets ons stoppen, btw ik ben die anoniemeJongen xD had zin om ff mee te doen ;p
dat topic is dus blijkbaar gesloten daar...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:38 schreef Faux. het volgende:
[..]
FOK! tegen Girlscene. Wie-o-wie zou er winnen?
We trollen niet, want dat onderwerp is geslotenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:39 schreef Monopoly het volgende:
overigens mag dat niet van Fok zelf, dus ik distansieer me van elke vorm van getroll op andere fora!
Ik ken de Fokkers langer dan vandaag, als dit net zo'n hype gaat worden als met Alberto, Kees Kankerkachel, Ansswa enzoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:40 schreef Faux. het volgende:
[..]
We trollen niet, want dat onderwerp is gesloten
Dat gaat het worden. Alleen zullen we lief zijn voor andere foraquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ken de Fokkers langer dan vandaag, als dit net zo'n hype gaat worden als met Alberto, Kees Kankerkachel, Ansswa enzo
mogen we je m95 lenen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:45 schreef sciter het volgende:
Ze hebben ook een pauperbuks. Alles faalt gewoon.
Haten op Oh Oh Drachtenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:45 schreef sciter het volgende:
Ze hebben ook een pauperbuks. Alles faalt gewoon.
Sorry man, ik kan het vaak vinden met alle onz-fanhypes maar dit is mij te slecht.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:47 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Sciter, ik vind je een baas, maar niet gaan haten op ze he.
watteewahtuu theorie, snap er niet zo veel al bij de titel?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:48 schreef Supertolll het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke onderwerpen hebben ze op girlscene tegenwoordig
Het komt nog wel. Je gaat ze nog wel waarderen. Je kan het. Echt waar. We geloven in je.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:48 schreef sciter het volgende:
[..]
Sorry man, ik kan het vaak vinden met alle onz-fanhypes maar dit is mij te slecht.
Jij bent vast de snuggerste van groepquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:49 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
watteewahtuu theorie, snap er niet zo veel al bij de titel?
Er is niet één de snuggerste. Het zijn stuk voor stuk genieën.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:49 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Jij bent vast de snuggerste van groep![]()
Ik heb er een hard hoofd in mijn waarde.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:49 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het komt nog wel. Je gaat ze nog wel waarderen. Je kan het. Echt waar. We geloven in je.
nou eigenlijk niet, of toch wel? geen id, we vergelijken niet 24/7 wie de slimste is xDquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:49 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Jij bent vast de snuggerste van groep![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:51 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik heb er een hard hoofd in mijn waarde.
Ben sterk. Ik heb vertrouwen in je.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:51 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik heb er een hard hoofd in mijn waarde.
Kan ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:54 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Wees sterk of ben ik weer heel snugger bezig?
Nee, dat is dus niet de bedoeling. Geen slowchat.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:55 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
Brb ff wat drinken halen
hmm dit word een soort van nieuwe twitter ;p
Nee, geen slowchat.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:55 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
Brb ff wat drinken halen
hmm dit word een soort van nieuwe twitter ;p
Dan word het misschien toch nog leuk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:58 schreef VloerKleedje het volgende:
Ik wordt een Russisch stereotype in een van de volgende afleveringen
Nee, dat doen we dus niet. Ook géén hyveslinkjes.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:00 schreef snellehenk het volgende:
wil iemand het e-mail adres van "sjaak"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |