* VloerKleedje account aanmaken doet en trolltopic openen doetquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:37 schreef Faux. het volgende:
[..]
Team achter Oh Oh Drachten: verklaar de oorlog tegen deze meiden.
Alleen als men zijn kritiek onderbouwt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:37 schreef sciter het volgende:
[..]
Kritiek leveren kan alleen de filmpjes verbeteren.
alleen als er verbeter punten in zittenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:37 schreef sciter het volgende:
[..]
Kritiek leveren kan alleen de filmpjes verbeteren.
Laat je niet bang maken door deze woorden. FOK! staat achter je. We steunen je.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:39 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
alleen als er verbeter punten in zitten
niet als je met kk gaat spotten of als we dood moeten vallen ( zoals we daar al genoeg van hebben)
jammer, vogeltje vogeltje of laatste deel met scooter zou meeste hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:40 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Btw, ik kan geen hotspots van afl.3 ophalen: te weinig gegevens.
Ben niet bang, maar ik vind het zielig als je daar mee spot ;oquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
Laat je niet bang maken door deze woorden. FOK! staat achter je. We steunen je.
Deze manquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:41 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
jammer, vogeltje vogeltje of laatste deel met scooter zou meeste hebben.
Ik vind het zo mooi gezicht van sake als we vluchten, die blije bakkes en dan draait ie aan het gas xD
Deze baasquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:40 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Btw, ik kan geen hotspots van afl.3 ophalen: te weinig gegevens.
Ik geef eigenlijk helemaal geen kritiek. Alleen mijn mening.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:38 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Alleen als men zijn kritiek onderbouwt.
Ik denk niet dat de scooter-scene heel populair word.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:41 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
jammer, vogeltje vogeltje of laatste deel met scooter zou meeste hebben.
Ik vind het zo mooi gezicht van sake als we vluchten, die blije bakkes en dan draait ie aan het gas xD
Vreemd... Mensen gingen júist om die scooter vragen voor in afl. 4.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:43 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de scooter-scene heel populair word.
iddquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:44 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Vreemd... Mensen gingen júist om die scooter vragen voor in afl. 4.
Dit op Fok! vragenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:46 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
idd
maar wanneer gaan we weer filmen dan?
Dat zal wel een persoonlijke smaak van mij zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:44 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Vreemd... Mensen gingen júist om die scooter vragen voor in afl. 4.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:48 schreef Faux. het volgende:
Jullie moeten FOK! noemen in jullie volgende aflevering. Dan maken wij jullie groot.
Net als Jan Moes.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:48 schreef Faux. het volgende:
Jullie moeten FOK! noemen in jullie volgende aflevering. Dan maken wij jullie groot.
Niet meer. En fok doet nu niet veel meer met hem dus hij zal nu weer disliked worden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:52 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Dan liever niet! Jan Moes is de dislike baas!
ik dacht dat die gast 10 was o.0, eigenlijk vind ik hem best wel naja,, niet echt jwzquote:
gerard233 heeft JanMoes kaputgemacht.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:52 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Dan liever niet! Jan Moes is de dislike baas!
En dit ja, FOK! had er niks mee te maken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:53 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
gerard233 heeft JanMoes kaputgemacht.
Muahahahquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:53 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Zo hoort het. Filmen hoe je een muts uitelkaar knoopt en het vervolgens op YouTube zetten vind ik niet pro.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:53 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |