Yep. Ik Was vergeten dat partnership boven alles staat en niet abonnees.quote:
Nee. Gewoon een succes moet het worden. Partner hoef niet persé.quote:
http://www.youtube.com/user/BooiVideosquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:14 schreef Faux. het volgende:
Dames en heren, jongens en meisjes, bij deze verklaar ik de "sub+like"-actie voor geopend. Iedereen met een Youtube-account abonneert op het Youtube-account van Oh Oh Drachten en geeft ze likes.
We kunnen het. Wij zullen de haters overwinnen.
Ik dacht hem te herkennen, maar niet dusquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:09 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Hoe kom je daar zo bij??
Woot wat is je echte naam miss ken ik je dan? want ik ken die marcoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik dacht hem te herkennen, maar niet dus![]()
Overigens kom ik zelf uit Drachten, ben trots op gullie
Geen slowchat, dit doe je maar op MSN/Hyves.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:17 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Woot wat is je echte naam miss ken ik je dan? want ik ken die marco
Ebony's?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:18 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Ons einddoel is YouTube Partner worden. Eerst moeten we meer views + Ebony's.
De stand van zaken:
66 Abonnees
19810 Views
ik kan tog nooit hyves/msn van hem/haar hebben?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:18 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Geen slowchat, dit doe je maar op MSN/Hyves.
Haha dat is mijn persoonlijke aanduiding voor Abonnees op youtubequote:
Gebruik PM.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:19 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
ik kan tog nooit hyves/msn van hem/haar hebben?
Glijdertjes uberwoord.quote:
haha wist niet dat dat kon, Barney faalt hard, Barney faalt lekker, ja we doen het allemaal, ja we doen het allenmaalquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:20 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
haha wist niet dat dat kon, Barney faalt hard, Barney faalt lekker, ja we doen het allemaal, ja we doen het allenmaal
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:20 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
haha wist niet dat dat kon, Barney faalt hard, Barney faalt lekker, ja we doen het allemaal, ja we doen het allenmaal
Je kan ook DMEN.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:20 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
als ik op naam klik, dan kom ik bij topic overzichtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:21 schreef sciter het volgende:
[..]
Je kan ook DMEN.
En -Moppie- is denk ik ouder dan jullie als je haar fotoboek checkt.
Blijf rustig Barney: Ik heb ff research gedaan, niks voor jou:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:22 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
als ik op naam klik, dan kom ik bij topic overzicht
Je moet ook naar haar fobo gaan, zoek zelf maar uit hoequote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:22 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
als ik op naam klik, dan kom ik bij topic overzicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |