Ik zoek ook niks, alleen of ik haar ken... wist niet eens dat het vrouw was en ze kent iemand die ik ken en ze liegt, ze woont niet in drachten, tenzij ze dichtbij eindhoven drachten vind ;pquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:22 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Blijf rustig Barney: Ik heb ff research gedaan, niks voor jou:
geslacht: Vrouw
geboortedatum: 13-02-1982
Ik heb van haar begrepen dat ze in drachten geboren is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:24 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Ik zoek ook niks, alleen of ik haar ken... wist niet eens dat het vrouw was en ze kent iemand die ik ken en ze liegt, ze woont niet in drachten, tenzij ze dichtbij eindhoven drachten vind ;p
Misschien komt ze wel uit Drachten maar woont ze nu in Eindhoven?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:24 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Ik zoek ook niks, alleen of ik haar ken... wist niet eens dat het vrouw was en ze kent iemand die ik ken en ze liegt, ze woont niet in drachten, tenzij ze dichtbij eindhoven drachten vind ;p
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:25 schreef -moppie- het volgende:
Oh, ik ben inderdaad ouder![]()
10 jaar geleden verhuist naar het zuiden maar mijn ouders wonen nog steeds in Drachten! Maar jullie zullen me vast niet kennen!
hahaa sorry, maar dat was via iPod, strax probeer ik nog maar ff...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:29 schreef JochemP het volgende:
[..]
Je blijft maar falen he
[quote]Op dinsdag 19 juli 2011 22:29 schreef sciter het volgende:
[..]
Gozer?
en idd ik ben een faalhaasquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:30 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
hahaa sorry, maar dat was via iPod, strax probeer ik nog maar ff...
Jammer, maar ik zie hem wel verschijnenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:32 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Zodra hij klaar is. Ik kan helaas geen datum prikken.
Heb een aantal dagen geleden al gesubtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:35 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
@snuf, Thumbs up, subscribe, share, reactie?
Is er alquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:42 schreef VloerKleedje het volgende:
Kan de link naar het kanaal in de OP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |