Gebruik PM.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:19 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
ik kan tog nooit hyves/msn van hem/haar hebben?
Glijdertjes uberwoord.quote:
haha wist niet dat dat kon, Barney faalt hard, Barney faalt lekker, ja we doen het allemaal, ja we doen het allenmaalquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:20 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
haha wist niet dat dat kon, Barney faalt hard, Barney faalt lekker, ja we doen het allemaal, ja we doen het allenmaal
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:20 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
haha wist niet dat dat kon, Barney faalt hard, Barney faalt lekker, ja we doen het allemaal, ja we doen het allenmaal
Je kan ook DMEN.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:20 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
als ik op naam klik, dan kom ik bij topic overzichtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:21 schreef sciter het volgende:
[..]
Je kan ook DMEN.
En -Moppie- is denk ik ouder dan jullie als je haar fotoboek checkt.
Blijf rustig Barney: Ik heb ff research gedaan, niks voor jou:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:22 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
als ik op naam klik, dan kom ik bij topic overzicht
Je moet ook naar haar fobo gaan, zoek zelf maar uit hoequote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:22 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
als ik op naam klik, dan kom ik bij topic overzicht
Ik zoek ook niks, alleen of ik haar ken... wist niet eens dat het vrouw was en ze kent iemand die ik ken en ze liegt, ze woont niet in drachten, tenzij ze dichtbij eindhoven drachten vind ;pquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:22 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Blijf rustig Barney: Ik heb ff research gedaan, niks voor jou:
geslacht: Vrouw
geboortedatum: 13-02-1982
Ik heb van haar begrepen dat ze in drachten geboren is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:24 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Ik zoek ook niks, alleen of ik haar ken... wist niet eens dat het vrouw was en ze kent iemand die ik ken en ze liegt, ze woont niet in drachten, tenzij ze dichtbij eindhoven drachten vind ;p
Misschien komt ze wel uit Drachten maar woont ze nu in Eindhoven?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:24 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Ik zoek ook niks, alleen of ik haar ken... wist niet eens dat het vrouw was en ze kent iemand die ik ken en ze liegt, ze woont niet in drachten, tenzij ze dichtbij eindhoven drachten vind ;p
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:25 schreef -moppie- het volgende:
Oh, ik ben inderdaad ouder![]()
10 jaar geleden verhuist naar het zuiden maar mijn ouders wonen nog steeds in Drachten! Maar jullie zullen me vast niet kennen!
hahaa sorry, maar dat was via iPod, strax probeer ik nog maar ff...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:29 schreef JochemP het volgende:
[..]
Je blijft maar falen he
[quote]Op dinsdag 19 juli 2011 22:29 schreef sciter het volgende:
[..]
Gozer?
en idd ik ben een faalhaasquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:30 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
hahaa sorry, maar dat was via iPod, strax probeer ik nog maar ff...
Jammer, maar ik zie hem wel verschijnenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:32 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Zodra hij klaar is. Ik kan helaas geen datum prikken.
Heb een aantal dagen geleden al gesubtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:35 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
@snuf, Thumbs up, subscribe, share, reactie?
Is er alquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:42 schreef VloerKleedje het volgende:
Kan de link naar het kanaal in de OP?
quote:
geregistreerd op: donderdag 25 november 2010 @ 20:07quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:22 schreef VloerKleedje het volgende:
Info van -Moppie-
Abonnement FOK!free abonnement
Geregistreerd 30-07-2007
Laatste update 02-01-2011
Geslacht Vrouw
Geboortedatum 13-02-1982
Relatie Ja
Seksualiteit Tsja...
Kleur ogen Bruin
Schoenmaat 40
Beroep
Studierichting
Woonplaats vlakbij Eindhoven
Favo forum Seksualiteit
Favo FOK!kers Coltz40
Favo subsite FOK!forum
Aantal forumposts 18.807 »
Aantal FP-reacties 1 »
Aantal views 6.909
Aantal reacties 282
Wat?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:51 schreef Editeur het volgende:
[..]
[..]
laatste bezoek: 1 seconde geleden.
aantal posts: 1122 (gemiddeld 5 per dag)
Loop jij nou tof te doen?Nou later bloemkool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |